關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 48網 - 有無人叩門成功??????
樓主: JSJ
go

48網 - 有無人叩門成功?????? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1854
21#
發表於 07-6-8 22:01 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

hoganmama :

我仔仔今年都係讀牛頭角基顯,你覺得唔好 ???

Rank: 5Rank: 5


2977
22#
發表於 07-6-8 22:18 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

You too...!
雪文 寫道:
心美

大家信心美, 佢就係成功例子之一   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
23#
發表於 07-6-8 22:32 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

峰仔媽咪,

我唔係覺得牛頭角基顯, 好多人都同我講間學校都ok gar, 有朋友識個校長, 話校長好有心辦學

不過對我黎講有d遠lor, 最好當然係番藍田la, 如果唔得, 我會讀私校, 二年級再插班

hoganmama

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3148
24#
發表於 07-6-9 00:01 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

ok架!不過有更好可選擇當然一試啦!係怕升中派位麻麻啫.....

素兒 寫道:
妳都好呀, 第三志願,我第八呀   
咁妳間秀茂坪天主教, 好唔好呀, 如果都算ok, 咁都開心啦.[quote]
gloriap 寫道:
我女派第3志願秀茂坪天主教;我試叩門。7號去咗油塘基法同平田李兆強交表叩門
[/quote]
我女2001年1月8日QE出世  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖