關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無入左一呂小媽咪呀??
樓主: by830625
go

有無入左一呂小媽咪呀?? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


112
21#
發表於 07-6-8 00:15 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

830625
一呂小web site 我pm咗比你.
佢哋誤會我叩門,冇其他....
Tammy mama

Rank: 2


38
22#
發表於 07-6-8 00:17 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

lusiyilucy
thanks so much....

hey where you live?is it need school??
Melody

Rank: 3Rank: 3


112
23#
發表於 07-6-8 00:41 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

我現在住紅磡,如果坐校車,個女要六點多起身.看來要搬翻沙田近上學(原本住附近).
Tammy mama

Rank: 2


38
24#
發表於 07-6-8 00:45 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

woo ...very far ar....
i live in tai po ar...
also far
Melody

Rank: 4


980
25#
發表於 07-6-8 09:22 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

請問你地有無人15分第一round入架?有無可能呢?

Rank: 3Rank: 3


238
26#
發表於 07-6-10 01:53 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

Hi, 大家好, 我個女都係今年入讀一呂架, 大家keep 住聯絡啦

月尾個編班試我都問過人考咩, 佢地話唔係分精英班, 因為精英班要五年班先有, 佢地想每班都有高, 中, 低程度0既學生咁話喎, 到時你地會唔會請假去呀?

Dicdic,
好難講有無機會, 我個女其實都係第一round入, 但係都係攞住20分呀

Rank: 3Rank: 3


238
27#
發表於 07-6-10 01:57 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

by830625,
我個女同你個女相反, 佢幼稚園好淺, 不時無咩功課, 所以我依家好擔心佢適應0既問題

by830625 寫道:
lusiyilucy
因為個女的幼稚園好深,現在已經讀緊小一的英文書..又做Maths加減文字題,英文重組句字,中文閱讀理解...
勁難....so i think she can 適應

最驚係同同學仔相處問題...cos my daughter 好慢熱!~~ :cry:

Rank: 3Rank: 3


140
28#
發表於 07-6-11 12:32 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

Rank: 4


980
29#
發表於 07-6-11 13:48 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

thanks hazelnut

咁請問有無人係垮區入架?

Rank: 3Rank: 3


112
30#
發表於 07-6-11 14:20 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

是否有些幼稚園程度過深?
hazelnut 寫道:
by830625,
我個女同你個女相反, 佢幼稚園好淺, 不時無咩功課, 所以我依家好擔心佢適應0既問題

[quote]
by830625 寫道:
lusiyilucy
因為個女的幼稚園好深,現在已經讀緊小一的英文書..又做Maths加減文字題,英文重組句字,中文閱讀理解...
勁難....so i think she can 適應

最驚係同同學仔相處問題...cos my daughter 好慢熱!~~ :cry:
[/quote]
Tammy mama

Rank: 6Rank: 6


5451
31#
發表於 07-6-11 15:06 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

15 分真的無可能入倒?

請問讀咩幼稚園關唔關事?

紅磡/大埔咁遠又會收o既?!

Rank: 3Rank: 3


112
32#
發表於 07-6-11 23:12 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

我本來住沙田, 只是最近搬去紅磡.(本打算揀私校, 根本沒有車望抽中,認為機會=0)我個囡讀約克,  第2輪抽中,講運气!

讀咩幼稚園只對入私校有帮助吧! 所以好惊喜. 現在惊冇甘遠校車的話, 又要搬翻來沙田.    係煩d,但都好開心!!!!!!!!!
Tammy mama

Rank: 3Rank: 3


182
33#
發表於 07-6-12 00:37 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

Hello_Daddy: 我仔仔入一呂無心得, 講彩數咋, 統一派位入到第一志願。如果自行收生有25分就一定得, 20分就有得有唔得。如果想叩門入一呂, 可以交profile, 都得o架, 將profile寄回一呂, 得通知interview。

Rank: 1


12
34#
發表於 07-6-12 13:48 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

我都覺得係講彩數, 因為统一派位唔中, 自行攞住15分都知衰緊, 一試無妨, 攪珠後都已經去過叩門交低咗profile, 但都唔知有冇机会可以interview, 亦曾問過校方話如果啱, 就先会有通知in, 咁我都知一定会揀精英.......    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖