關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?
樓主: Macusmama
go

有無人派小一去左軒尼詩上午校呢? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


349
21#
發表於 07-6-13 00:21 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

leungchai

這是我的 first choice. 由 round 1 到round 2, 都係揀呢間, 因為是活動教學, 功課不多(這是就讀緊的小朋友家長告訴我的)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖