關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 16綱派到第幾志願?
樓主: Bingni
go

16綱派到第幾志願? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2872
21#
發表於 07-6-5 22:24 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

我相信呢個機會好微,同一間幼稚園就會用同一堆表,咁個no.都係差唔多,如果照你咁講黎派位,咪你果間幼稚園個個都派到第一志願   

其實以我估計隨機編號係冇得查架,我諗隨機編號就好似聽歌咁random左邊首,邊首就係第一,完全係電腦安排。至於果個61xxxxxx既no.,只係代表你的號碼,方便電腦排位姐   
sylcaca 寫道:
我放榜時係第一組no.(即最細no.個組i.e. 61xxxxxx-63xxxxxx), 有其他家長八到呢組幾乎全部派第一志願, 而no.大就派得無咁好; 我又問過幼稚園個校長, 佢話表格落到黎已經係亂晒, 大no.有, 細no.又有, 而大no. form既真係派到好後。

Rank: 5Rank: 5


1057
22#
發表於 07-6-6 22:10 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

我好好彩中左第一志願,我的排法係
1. 新基灣
2. 聖米迦勒
3. 舊基灣

Rank: 5Rank: 5


2872
23#
發表於 07-6-6 22:37 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

你真係好彩喎 以你咁既排法,萬一唔中新基灣,你實會派到好後既志願了     
eviza_snow 寫道:
我好好彩中左第一志願,我的排法係
1. 新基灣
2. 聖米迦勒
3. 舊基灣

Rank: 1


22
24#
發表於 07-6-6 22:46 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

我個女派了第二志願梁李秀娛,會去柴灣聖米迦勒叩門。

1:柴灣聖米迦勒
2:梁李秀娛
3:邱佐榮

有無人知interview問什麼?

Rank: 3Rank: 3


255
25#
發表於 07-6-6 23:27 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

你有無去聽柴米舊年個升學講座兼蓋印?重有你第一同第二階段都要填佢排第一先可以叩門。

聽講會問個小朋友邊個照顧佢, 邊個同佢出街玩,因為個校長好著重'家校相長'。

Rank: 3Rank: 3


161
26#
發表於 07-6-7 10:16 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

有冇人知新基灣interview的形式怎樣? 會問什麼? 需不需要筆試?唔該!

Rank: 3Rank: 3


305
27#
發表於 07-6-7 11:37 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

是要考筆試  

Rank: 1


22
28#
發表於 07-6-7 15:28 |只看該作者

Re: 16網派到第幾志願?

Thanks, Sylcaca. 其實我三樣都有。多謝你的資料。同意校長好注重親子關係, 但始終唔知問d乜?

Rank: 3Rank: 3


161
29#
發表於 07-6-8 13:49 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

pinkynsp,

Interview 的形式是怎樣? 會否會見家長?

Rank: 3Rank: 3


305
30#
發表於 07-6-9 00:04 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

Bingni

小朋友筆試是中英數和推理的問題,另無記錯的話,要舉手回答老師的故事問題,而家長則在另一課室,以筆試形式作答兩條校方的題問,這是我上年的經驗,希望幫倒你。



Rank: 4


540
31#
發表於 07-6-9 11:27 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

我個囡派到首志願﹕基灣(愛秩灣)

Rank: 3Rank: 3


161
32#
發表於 07-6-11 14:02 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

pinkynsp

家長答的是什麼問題? 可否 PM 給我。 謝謝!

Rank: 3Rank: 3


421
33#
發表於 07-6-11 21:45 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

Hi pinkynsp,

I would very much like to know what kind of questions set for parents, too.  Pls PM me, if possible.   Many thanks.

Cheers

Rank: 3Rank: 3


305
34#
發表於 07-6-12 00:59 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

記得上年,好似每位家長都早有準備,一收到校方所派的紙張,各家長就將自己預先寫下的答問,搬字過紙,然後交到課室門口的吉盒內,我見有些家長,寫了兩三張紙,有些又用英文作答,真是嘆為觀止,而我就乜都冇之下,草草寫了幾行字就交了,我覺得校方的問題,應該是每年不相同的,在此我亦不便透露,之前我都大概講過筆試的情序了,請見諒,

Rank: 1


19
35#
發表於 07-6-12 11:39 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

hi pinkynsp,
不知interview後,何時會有結果呢?要否等到7月嗎?
pinkynsp 寫道:
記得上年,好似每位家長都早有準備,一收到校方所派的紙張,各家長就將自己預先寫下的答問,搬字過紙,然後交到課室門口的吉盒內,我見有些家長,寫了兩三張紙,有些又用英文作答,真是嘆為觀止,而我就乜都冇之下,草草寫了幾行字就交了,我覺得校方的問題,應該是每年不相同的,在此我亦不便透露,之前我都大概講過筆試的情序了,請見諒,

Rank: 3Rank: 3


305
36#
發表於 07-6-12 13:47 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

如果interview成功的話,大約一星期校方會電話通知,

順帶一提,上年可能千禧人多叩門,校方原來安排了兩埸interview,我在第一場時見小朋友大約分左六班,每班大約20幾人,我的朋友在第二場,據說都分了幾班,

Rank: 3Rank: 3


161
37#
發表於 07-6-12 14:10 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

pinkynsp

你的小朋友去年是否成功入到新基灣?

Rank: 5Rank: 5


1057
38#
發表於 07-6-12 14:11 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

zipzip,
我個女同你個女9月會做同學.

Rank: 5Rank: 5


1057
39#
發表於 07-6-12 14:15 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

sandylaw,
係呀,真係好好彩.但我之前已考左真光,起瑪有間私校打底.

sandylaw 寫道:
你真係好彩喎 以你咁既排法,萬一唔中新基灣,你實會派到好後既志願了      [quote]
eviza_snow 寫道:
我好好彩中左第一志願,我的排法係
1. 新基灣
2. 聖米迦勒
3. 舊基灣

[/quote]

Rank: 1


19
40#
發表於 07-6-12 17:06 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

嘩!原來這麼多人interview的,我重以為有得interview已是經過過濾了,看來機會真是很小,算啦!盡了力就好,不要給太大壓力自己啦!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖