關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 沙田路德會梁鉅鏐
樓主: winice
go

沙田路德會梁鉅鏐 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1188
21#
發表於 07-6-5 21:40 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

BOWLING & FITCEO >>

我也被你們引了出來.

我那有資格 !
我只係講自己過來人經驗而已.

你就真要分享你的經驗啦....
千選萬選, 好像沒有揀過學校 ,
行了一圈轉似.....

當年大仔就讀LLK時活動真的不多. 而且又不是全日學校.所以到我細仔選小學時, 替他排首位是朱上賢. 第二才是 LLK. 當年仔仔雖然時時受罰 , 總有幾位老師和主任的鍾愛 , 也好用心去教育他成才 . 成績也不錯 , 入了英中 , 因為幾近小學, 小學同學也多派同一中學 . 對小學感情也不錯.

過了3 年的現在 . 眼看現在的 LLK 積極很多. 今年 9 月會轉新校長, 而且很多主任已到退休之年, 可能更有新氣象.令你們這新一代家長去支持.

就記得當年一次家教會選主席時, 黃校長一語.......
LLK 不是第一城的小學. 我地一家要從成績去 , 不能用活動教學 . 不錯 . 觀香港目前, 有那一間是政府資助, 而又是真正活動教學 .

其實都不大明白有那麼多家長都想仔女入呂明才, 培基 , 其實 91 網真的好多好學校 .只要多些去接觸共他學校 , 給自己多一些空間去包容他們. 自然你就欣然接受派了第 2, 3 志願的學校.

回頭一想......
己是六月艷陽天了 ,
家長個個為了<學校>這 2 字而折騰
競爭往往真是令人累......   


我想 ........
我 3 個孩子都可以做一個愛上學, 愛老師和愛同學的學生 , 現在來說 , 他們己算是很幸福和幸運的小朋友, 又何須理會學校是不是名校, 是不是呂明才呀 .

說不定將來你們的子女 , 會因他們小學畢業而有的一間好學校會接下去呢

Rank: 5Rank: 5


4494
22#
發表於 07-6-5 22:53 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

路德會梁鉅鏐-我有好多街坊小朋友讀佢,因太近,之前係好多功課,e+好左多,即係少左,街坊話佢d數最好,英文就唔得.有個街坊個仔舊年去左曾xtim.梁鉅鏐環境比朱正賢好d.
朱正賢open day辨得很好,很落力.不過好似多d新移民.
保良局辦學有保証,朋友個女讀另一間保良局12樣功課一日,佢話:就算唔多識教小朋友既家長, 都可將全間學校既成績推高.課程係深,因佢家姐個仔讀朱正賢,兩間課程差不多.同埋超嚴.

Rank: 5Rank: 5


1290
23#
發表於 07-6-6 02:30 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

HPChingchingma
妳好、想問妳第2個孩子、不跟哥哥升讀原校、
是否得5分、和要參加大抽奘?????
朱正賢是我首選、
好似轉了全日、
朱正賢改名做王賜豪???
那一間好D???
我囡囡好動活潑型、多言、老積、(在家中)、
(在學校完全不是那回事)很痴老師、
我在瀝源住、都有4年、
這4年內、都常常聽到好多家長都想仔女入呂明才, 培基 ,
但自問我不會選仔女入呂明才, 培基 ,
因本人教囡囡功課和以前工作教人、
都無耐姓、教囡囡、教教下我會發脾氣、
有時會打(好細力)、罵、
我常常對自已說:『藥要人似我、除非2個我、』
因本人姓急、
因囡囡如喜歡學~~那樣、好快便學會、
如不喜歡學、、、轉頭便不記得、
話佢叻、又5係、話佢蠢、又5係、
唐詩有100首識背、
乘數表識背、
學校不用默書、所以我選這學校


       
主風好似太多功課、但好近、
    
HPChingchingma
可否比小小意見、和比幾間學校、
我選選、
因今年9月囡囡升K3、
是時候搵學校、   
我一定是要參加大抽奘   
5該晒     

Rank: 1


3
24#
發表於 07-6-6 07:38 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

大家好,我的仔仔也是被派入讀梁鉅鏐,其實是第三志願當初頭兩位也是呂小,原本打算<不擇手段>也要入呂小 但後來逐漸接觸到教育學院的講師及有關教育人士知道呂小未必想像中的好,特別今年小一聽講每班有42人,怎樣教???
有位ma ma說出<梁>最佳的數學,對我的仔仔來說是十分合適的,此外更換新校長也是一所令人有新景象的好學校

英文方面我會落$$$安排暑期上英文班,而我曾經試過bk有人show出的一間由名校mxx的英文老師教授英文的試堂班發覺好拈,原來名校有獨特的英文教學方法,唔試過都唔知. :

Rank: 2


35
25#
發表於 07-6-6 12:35 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

winice
轉私校.. 咁遲D咪唔係政府資助law ?


豬仔媽

Rank: 2


35
26#
發表於 07-6-6 12:57 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

好多謝各位媽咪分享你們的經驗...

我都好認同"HPChingchingma" 講 : 我想 ........
我 3 個孩子都可以做一個愛上學, 愛老師和愛同學的學生 , 現在來說 , 他們己算是很幸福和幸運的小朋友, 又何須理會學校是不是名校, 是不是呂xx呀 .

豬仔媽

Rank: 1


6
27#
發表於 07-6-6 14:58 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

各位媽咪

請問有沒有就讀梁鉅鏐,有人說下午校的學生成績差,如果A班就好,其他都不好,今年轉全日是否影響. 請問品德好嗎?

Rank: 5Rank: 5


1094
28#
發表於 07-6-6 15:25 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

豬仔媽,

我都唔知呀!  其實可能係傳言啫.......(希望), but so far
我問過唔小都話沒聽過.     

多口問一問, 其實比您哋choice的話, 會choice沙循or史LKK呀????

豬仔媽 寫道:
winice
轉私校.. 咁遲D咪唔係政府資助law ?


Rank: 5Rank: 5


1247
29#
發表於 07-6-6 16:34 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

我有多位教師親友在沙田區任教,所以對於LKK也有一些認識。

LKK的學術成績及升中派位成績在沙田區內屬於前列位置,教統會的視學報告評該校中文超過全港水平、數學和英文是遠超全港水平,Band 1學生約四成至五成之間,這個成績較諸區內另一所大熱小學的還要好,區內不少英中都樂意取錄此校學生,所以家長不用擔心此校的學術表現。

這是一所傳統教學的基督教學校,校風純樸,教師是基督徒,比較有愛心,教學認真,雖然此校知名度稍遜,但在沙田教育界中口碑一直很好。

此校二年級便設精英班,但拔尖之餘,亦沒有忽視補底,該校對於成績差的學生亦願意多花時間悉心照顧,有別於些某些學校為保整體成績而勸喻個別成績追不上的學生轉校。

我有兩位鄰居本身是津校教師,他們都沒有選呂小或沙呂而讓自己孩子入讀此校,其中一位的大兒子剛順利升讀心儀的名英中,升中後的表現亦不錯。

此校近幾年受上、下午校合併一事有所影響,但隨著全日制明朗化、新校長九月上場,相信自有一番新氣象。




Rank: 5Rank: 5


1644
30#
發表於 07-6-6 17:26 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

謝謝 Verveine,妳的 comment 絕對對我們91網的家長很有用。
還想知道其他學校的概況,請問妳的教師親友還在沙田區那些小學或中學任教呢?

Thanks again!!

Rank: 5Rank: 5


1644
31#
發表於 07-6-6 17:29 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

Rank: 5Rank: 5


1163
32#
發表於 07-6-6 17:34 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

Verveine 說得對,此校老師真的很有愛心,特別是我囡的班主任,為了讓小一的家長們多些了解小朋友在學校的情況, 她肯犧牲自己的私人時間寫blog, 我們的班blog記錄了小朋友這兩個學期以來的生活點滴. 由一開學時吾識集隊,到在啦啦隊比賽中取得全校第三名.都一一記錄下.看著小朋友的進步,老師真是花了很多心血.
 
想了解多些lkk小一的學習生活.請看看:
我們的班blog

Rank: 5Rank: 5


3099
33#
發表於 07-6-6 17:35 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

nochangeIOU 寫道:
大家好,我的仔仔也是被派入讀梁鉅鏐,其實是第三志願當初頭兩位也是呂小,原本打算<不擇手段>也要入呂小 但後來逐漸接觸到教育學院的講師及有關教育人士知道呂小未必想像中的好,特別今年小一聽講每班有42人,怎樣教???
有位ma ma說出<梁>最佳的數學,對我的仔仔來說是十分合適的,此外更換新校長也是一所令人有新景象的好學校

英文方面我會落$$$安排暑期上英文班,而我曾經試過bk有人show出的一間由名校mxx的英文老師教授英文的試堂班發覺好拈,原來名校有獨特的英文教學方法,唔試過都唔知. :


(原來名校有獨特的英文教學方法,唔試過都唔知.) 可否分享是怎樣教呢?

謝.

october

Rank: 3Rank: 3


229
34#
發表於 07-6-6 17:46 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

Hi Verveine
好多謝你的分享, 其實我都係選沙呂小第一志願, 不過落空左去左第二志願田家炳. 不過我無去叩門了, 諗通左. 無論去邊, 只要有實力都可以讀出一番成績來. 唔想比阿囡有太大壓力, 希望佢開開心心入讀, 唔會有顧慮. 不過如果可以我都想了解多d呢間學校, 希望呢間學校有進步的空間. 如果你知多少, 煩請你也分享吓, 唔該晒.
唔好意思, 各位家長, 麻煩借個位來問吓, 我都係91網家長, 想了解多d先入來看看.

Verveine 寫道:
我有多位教師親友在沙田區任教,所以對於LKK也有一些認識。

LKK的學術成績及升中派位成績在沙田區內屬於前列位置,教統會的視學報告評該校中文超過全港水平、數學和英文是遠超全港水平,Band 1學生約四成至五成之間,這個成績較諸區內另一所大熱小學的還要好,區內不少英中都樂意取錄此校學生,所以家長不用擔心此校的學術表現。

這是一所傳統教學的基督教學校,校風純樸,教師是基督徒,比較有愛心,教學認真,雖然此校知名度稍遜,但在沙田教育界中口碑一直很好。

此校二年級便設精英班,但拔尖之餘,亦沒有忽視補底,該校對於成績差的學生亦願意多花時間悉心照顧,有別於些某些學校為保整體成績而勸喻個別成績追不上的學生轉校。

我有兩位鄰居本身是津校教師,他們都沒有選呂小或沙呂而讓自己孩子入讀此校,其中一位的大兒子剛順利升讀心儀的名英中,升中後的表現亦不錯。

此校近幾年受上、下午校合併一事有所影響,但隨著全日制明朗化、新校長九月上場,相信自有一番新氣象。

Rank: 5Rank: 5


2106
35#
發表於 07-6-6 18:02 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

lililee ,

你小朋友既班主任,是否王寶x老師,她是一位非常好既老師.   
[img align=right]http://i116.photobucket.com/albums/o21/keiyan76/CEO.gif[/img]

Rank: 1


2
36#
發表於 07-6-7 00:23 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

我囝囝都係讀lkk, 但老師係唔係個個都真的很有愛心, 我唔係咁認同.
你囡囡真係幸運, 遇到咁有heart 的老師. 我在web上家課冊上, 看到一些小1班主任真的很有耐性及愛心地提點學生要做什麼, 但反觀一些老師連功課資料也打錯.
:-D

Rank: 5Rank: 5


1163
37#
發表於 07-6-7 10:06 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

fitceo,

對呀,就是王老師.她確實令我們尊敬和值得表揚的.老師樂於和家長溝通,都是希望得到家長的配合,家校合作,得益的是學生.

fitceo 寫道:
lililee ,

你小朋友既班主任,是否王寶x老師,她是一位非常好既老師.   

Rank: 4


674
38#
發表於 07-6-7 10:22 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

我係這間學校附近返工, 我唔知這所學校教學程度有幾好,又唔知老師有幾有愛心. 但我見過這間學校既學生行為就投降啦. 放學搭巴士,從不排隊, 放工既人排隊, 佢地多數圍埋, 有車就沖上前. 有見過有老師叫住佢地, 但無老師時, 就圍埋你堆我時,我打你. 巴士站咁多人, 都係咁.
上到巴士, 學生多數一人佔2個位, 一位坐, 一位放書包, 毫無公民意識. 學生談話內容,好粗俗下, 從未聽過談論功課.
本人並非想昧黑這所學校, 但希望入左這所學校既家長,留意一下自己小朋友, 學業再好, 都要留意品行.
本人試過一次經歷 :在284上, 時間係5月左右既一天下午5-6點到, 有小朋友約4年班度, 我好言問"小姐, 唔該我想坐"咁小朋友就將書包放側, 並非將書包放大腿上, 咁我坐下後, 好迫下, 佢就打電話比friend掛, 內容係, d人係要坐, 又要迫過來, 又唔係跛, ....說話內容未有粗口, 但我就心痛啦,我都有小朋友, 都會湊返學放學, 如果有這樣的女兒, 就傷心啦. 本人真希望只是個別事件啦. (本人不只一次遇到不禮貌學生, 希望你地一定要睇緊d佢地品行)

Rank: 5Rank: 5


1163
39#
發表於 07-6-7 10:41 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

MAXMUMMY,

我都覺得我囡囡遇上這樣的老師是幸運的.升小二後,就沒有網上家課冊了,要提醒小朋友不要抄漏家課啊!

Rank: 5Rank: 5


1247
40#
發表於 07-6-7 10:45 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

htcmama
田家炳也是不錯的小學,小朋友都可以享受愉快輕鬆的學習生活。
其實沙田區有不少好學校,論師資及教學質素,絕對不下於三大熱門學校。由於小一派位是以隨機編配,各校獲派學生的平均質素不會出現差異。小朋友讀小學,最好是"就近入學",因為他們年紀小,應該爭取多一點休息時間和課餘空間,長途跋涉的交通時間可免則免。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖