- 在線時間
- 650 小時
- 最後登錄
- 13-4-17
- 國民生產力
- 77
- 附加生產力
- 520
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-10-14
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 77
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 674
- UID
- 15074

|
Re: 沙田路德會梁鉅鏐
我係這間學校附近返工, 我唔知這所學校教學程度有幾好,又唔知老師有幾有愛心. 但我見過這間學校既學生行為就投降啦. 放學搭巴士,從不排隊, 放工既人排隊, 佢地多數圍埋, 有車就沖上前. 有見過有老師叫住佢地, 但無老師時, 就圍埋你堆我時,我打你. 巴士站咁多人, 都係咁.
上到巴士, 學生多數一人佔2個位, 一位坐, 一位放書包, 毫無公民意識. 學生談話內容,好粗俗下, 從未聽過談論功課.
本人並非想昧黑這所學校, 但希望入左這所學校既家長,留意一下自己小朋友, 學業再好, 都要留意品行.
本人試過一次經歷 :在284上, 時間係5月左右既一天下午5-6點到, 有小朋友約4年班度, 我好言問"小姐, 唔該我想坐"咁小朋友就將書包放側, 並非將書包放大腿上, 咁我坐下後, 好迫下, 佢就打電話比friend掛, 內容係, d人係要坐, 又要迫過來, 又唔係跛, ....說話內容未有粗口, 但我就心痛啦,我都有小朋友, 都會湊返學放學, 如果有這樣的女兒, 就傷心啦. 本人真希望只是個別事件啦. (本人不只一次遇到不禮貌學生, 希望你地一定要睇緊d佢地品行)
|
|