- 在線時間
- 43 小時
- 最後登錄
- 08-7-31
- 國民生產力
- 1
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-2-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 23
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 24
- UID
- 40675

|
Re: St. Paul's Convent vs Marymount
st paul's convent primary 一直都係私校, st paul's secondary就轉左做直資, 由今年開始, 中小學結龍, 小學唔會參加中一派位, 唔會呈分, 只要中英數合格就可以直上中學, 當然都要睇下操行有冇問題, 今年既小六只有一兩個學生升唔番中學, 呢個係讀呢間學校既最大保障。我女今年都係p.6, 好贊同亞tone所講, 我地都可以輕鬆過渡, 所以讀到呢間學校係好大既恩賜。
sister校長係好唔中意家長之間既溝通, 因為佢覺得好多家長都只係中意搬弄是非, 係呢間學校六年, 我漸漸發覺sister既諗法係某程度上係o岩既。sister好鍚學生, 對佢地好到不得了, 對家長係比較嚴厲, 佢唔中意家長樣樣都幫學生出頭, 佢希望學生自己有自理能力, 如果學生帶漏野, 係唔准家長拎去學校比佢地架, 要說間學校好唔好, 就要睇下你想你既小朋友係學校得到d咩, 如果你唔接受學校既理念, 我諗你會好唔中意sister。
|
|