關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!
樓主: 孖媽
go

有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


409
21#
發表於 07-6-8 01:04 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

Oh, I see....! Thx you tell me. :

raccoon_dog 寫道:
carcar123,
你係啱,但早兩年利東邨個間轉全日制,上午校留在利東邨,下午校又搬返去石排灣,改名香港仔聖伯多x天主教小學,
當年還收晒黄竹x天主教小學所有結校生,攪到校風差晒!
但間校係新校和大,所以幾多人選!
http://embhsc.hkedcity.net/primary/

聖伯多x中學係差咗,連小學部的老師都叫唔好選!

田始派位叻人、多才多藝未好攞,其他......如果超班就唔會咁多人轉校,間校係好,但中學校網太差了,尤其男生,又冇聯繫中學.

南官因為有聯繫中學,每年都有唔少人入x皇、庇理x士......,係A、B班都好大機會入,真係超班!

而聖伯多x、培德、寶血,有唔少同會或其他中學俾信,由小學選學生去面試,所以升中派位一D都唔差架!

Rank: 3Rank: 3


409
22#
發表於 07-6-8 01:18 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

St. Stephen's sure good (very very good), 因為有史以來佢都係非常好既, but...you can click to see below....

--->聖士提反小學好唔好?
--->小學(南區)

另比多個資料你...
全港小學排名榜(多學生入Band1ge學校) (請留意南區果 part)



Haileyyu 寫道:
Dear carcar and all mums,

Do you have any ideas about St. Stephen's Girls' Primary School ? I've heard that the school is good in moral and personal development with no pressure. But, I am not sure if the standard, especially in P.1 and P.2 is relative low? Please advise!

Many thanks!

Rank: 5Rank: 5


1011
23#
發表於 07-6-8 08:55 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

孖媽,
如果他區收你囡囡,而你囡囡又怕唔辛苦,當然他區好,但女仔南區/他區都冇所謂.

培德又細又舊係少人爭,有位就收人,但收到某日子後,就有位都唔收,而且唔會話成績差、樣差就唔收,係一視同仁.

始南叩門,家底好、獎狀和証書多、有校長推薦信係好快有回覆,冇的、少的等吓先!但一日未到8月31日都還有機會.

南官唔駛等,因為過去好少人這階段放棄學位,就算有位都好講誠意.

"如果兩間始南都唔收, 咁係咪培德好呀??????????"
你的要求是什麼?
前者係把已經開了的花,培育得更好.
後者係把未開花的小幼苗栽培成茂盛的花.




Rank: 5Rank: 5


1757
24#
發表於 07-6-8 11:32 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

南官唔駛等,因為過去好少人這階段放棄學位,就算有位都好講誠意.

係呀我仔仔果介,收兩個叩門。
我都算好有誠意。

其實叩門,有校外比賽獎同公開表演+校長親筆寫信(記住係要正本唔要cpoy,收信者要寫小學校長,唔係敬啟者),機會大好多架!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11394
25#
發表於 07-6-8 13:08 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

Just received the phone call from Tin Wan Chi Nam that my daughter is admitted and will be registered on the coming Sunday.  I just gave my daughter's upper class report only to the school.  No any certificate, no principal reference or else.  

Haileyyu,

Read that you have asked for the comment on SSGPS many times.  She is a good school and you are no need to worry.  Many Many SSGKG parents hope you can quit from the school to spare out the vacancy.       

LingChiBaBa

Rank: 3Rank: 3


314
26#
發表於 07-6-8 18:57 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

Dear carcar,

Many thanks for your information!

Rank: 3Rank: 3


314
27#
發表於 07-6-8 21:38 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

Dear LingChiBaBa,

Many thanks for your information and Congratulations for your daughter to be admitted by Chi Nam as it is also a very good school!

Cheers!

Rank: 5Rank: 5


2827
28#
發表於 07-6-8 23:45 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

各位~
想問一問呢, 因為我女女明年將報小一, 故想問一問今年的情況好讓自己預備一下.  

按今年的情況:
如果有20分第一輪入田始的機會有幾大呢?
20分要抽定係一定入呢?
咁15分又有無抽的機會呢?

咁如果係置富始南呢:
如果有20分第一輪入的機會有幾大呢?
20分要抽定係一定入呢?
咁15分又有無抽的機會呢?

你地有無識人有15分係入到以上兩間呢?
謝謝!!!
    

Rank: 5Rank: 5


2827
29#
發表於 07-6-9 22:54 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

    

Rank: 5Rank: 5


2827
30#
發表於 07-6-11 09:44 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

真係無人可以答我呀???   

Rank: 5Rank: 5


2827
31#
發表於 07-6-11 09:45 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

真係無人可以答我呀???     

Rank: 5Rank: 5


1757
32#
發表於 07-6-11 10:53 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

Mei 寫道:
各位~
想問一問呢, 因為我女女明年將報小一, 故想問一問今年的情況好讓自己預備一下.  

按今年的情況:
如果有20分第一輪入田始的機會有幾大呢?
20分要抽定係一定入呢?
咁15分又有無抽的機會呢?

咁如果係置富始南呢:
如果有20分第一輪入的機會有幾大呢?
20分要抽定係一定入呢?
咁15分又有無抽的機會呢?

你地有無識人有15分係入到以上兩間呢?
謝謝!!!
    


其實你咁問好難答你。
你有20分機會點都大,置富一定收而田灣比較熱,唔敢答你必收,但一級五班計下兄妹分比率會細小小,但機會都係比人大。

上學年有人統一第二志願入左,我都0晒嘴。
其實呢近年都比以往易中左好多架喇!

Rank: 5Rank: 5


2827
33#
發表於 07-6-12 08:20 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

wwyee~
Thanks a lot!
唔知其他媽媽又點睇呢?
‹ 上一主題|下一主題