關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請分享14網成功派首志願的學校
樓主: GeorgiHo
go

請分享14網成功派首志願的學校 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


220
21#
發表於 07-6-5 16:58 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

我指net 14 係東區的中學網

Rank: 3Rank: 3


492
22#
發表於 07-6-5 17:10 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

各位,

我想請教大家,中一派位是按所住地址的區域or按學校地區?

如果我揀了12區,而又入不到12區直中學,我容易返返去東區的比較出名中學嗎?而東區的中學會否覺得小朋友一定成績吾好才揀返自己個區而吾歡迎,到時2頭吾到岸.

各區中學是否大多分比自己區內的小學?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
23#
發表於 07-6-5 17:42 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

第一輪係邊區都得....以我理解跨區係咪第二輪搞珠?

中一派位是按所住地址的區域or按學校地區?>>>兩樣都得,如果你唔出聲,就當你係學校果區

容易返返去東區的比較出名中學嗎?>>>你絕對有權返去東區,不過好唔好既中學就要視乎你小朋友既成績啦

而東區的中學會否覺得小朋友一定成績吾好才揀返自己個區而吾歡迎,到時2頭吾到岸>>>咁我又唔知有中學會咁諗喎..hehe,其實有無中學會諗'因為佢唔叻,所以考佢地'?另如果跨區係搞珠既話,咁唔關中學點諗事喎又

各區中學是否大多分比自己區內的小學?>>>>一定多過他區,有直屬另論

SIUBO117 寫道:
各位,

我想請教大家,中一派位是按所住地址的區域or按學校地區?

如果我揀了12區,而又入不到12區直中學,我容易返返去東區的比較出名中學嗎?而東區的中學會否覺得小朋友一定成績吾好才揀返自己個區而吾歡迎,到時2頭吾到岸.

各區中學是否大多分比自己區內的小學?

Rank: 3Rank: 3


220
24#
發表於 07-6-5 17:42 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

SIUB0117,

中學網係跟小學校網的, 例如你讀北角的小學, 是選屬東區中學, 亦可跨別區選中學,但跨區的學位供應有限.(因會預留給自己區小學選) 如果你搬左去灣仔區, 而你讀僅北角的小學, 你可以派位前申請要屬灣仔區的中學亦可.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
25#
發表於 07-6-5 17:44 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

呀.....sorry, sorry,我呢個跨區,應該係跨網

Rank: 5Rank: 5


1958
26#
發表於 07-6-5 18:02 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

emiluihk,

想問,what is your first and second choice?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


121898
27#
發表於 07-6-5 18:06 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

Twinscatma 寫道:
Hi, ANChan59

我十分高興您兒在衛理的六年, 我也極度渴望我d女入此校, 但以我們沒有宗教分, 沒有父母及兄姐就讀, 上下午只有四斑, 加上有衛理堂的幼稚園及幼兒園畢業生,  等等因素下, 入此校相信是本區最難及競爭最大的, 而可能比起 12 區的marymount 之爭不是更大嗎 ?  (有點誇張     .

請大家支持我, 回應多d, 等我收多d 風啦,     因為時間無多了,     , 在此謝過.


My son had 5 pt because of religion + first born and that's it. He also studied in 衛理堂的幼稚園, but be honest to you it doesn't count, they are affiliated but no direct relationship.

I had the same problem in the past for 衛理 had 4 classes and it had keen competition.  But a matter of fact, 4 or 6 or 8 classes are the same, more classes means more parents and elder brothers or sisters study there.  At the end, still the same.

I learnt one thing to pick school is for your kids, not for you and me.  Take a day, bring them to visit the school (I brought my son to 衛理, St Michael etc), they may pick the right school to fit them. 衛理 is his choice, not for me and my wife.
God grant me the serenity
to accept the things I cannot change;
courage to change the things I can;
and wisdom to know the difference.

Rank: 5Rank: 5


1958
28#
發表於 07-6-5 18:11 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

Hi Twinscatma,

我沒有宗教分, 沒有父母及兄姐就讀, 雖則是衛理堂的幼稚園生,但對攪珠無幫助,只係叩門有幫助。
我second round一樣入了,吾試點知得吾得。

Rank: 3Rank: 3


492
29#
發表於 07-6-5 21:07 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

Thank you Sindy & tunafish,

其實我住在14網,但有點兒想跨去12區,但若果好LUCKY地抽仲入了間好學校,但又怕不幸我囝讀吾上入不到佢的中學,想返來東區的中學. Anyway,thank you 兩位.

Rank: 5Rank: 5


1245
30#
發表於 07-6-6 12:29 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

CircleOne,

        我個係女, 甲部係NET 12 天堂學校,
乙部 1ST 係CANOSSA HK , 2ND 係滬江
(因全日,BUT 都係求其) 而家考到NET 12
既ST.JAMES 做BACK UP, 仲係兩者之間諗
緊 ... hehe 加上等緊第三& 第四間既機會
來臨

           頭先睇到個TOPIC 話D 人考私校一人
霸住三四個學位,仲去抽獎, 我覺得有D 內疚,
因而家我女都可以算係有兩個學位, 但可惜呢
兩個學位都唔係我心水選擇 ... 但唔試考過又
唔甘心 ... 真係好對唔住呀 ... 希望唔會爲其他
小朋友帶來大影響  :cry:
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
31#
發表於 07-6-6 13:02 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校


如果想

Rank: 3Rank: 3


118
32#
發表於 07-6-6 13:31 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

emiluihk,

多謝你的資料. 其實12網有那些好學校? 我暫時都未有資料. 希望有些媽咪可提供意見. 提供學校名方便我上網查資料.

祝大家派到心儀小學.[quote]
emiluihk 寫道:
Hello咁多位 ,

      我女剛剛派左循道上午(3rd priority)。半日 我都唔知點算好,我無人手可帶佢出去額外學習, 聽聞讀呢y 成績會咁
好主因係佢地半日, 家長可多d 時間安排小朋友學習
課外知識 ...

      尋日同女考左灣仔聖雅各小學, 收左, 而家可以
係呢兩間二揀一, 想請問

Rank: 3Rank: 3


384
33#
發表於 07-6-6 14:01 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

emiluihk,

你好! 上年我叩門, 第一間收小兒也是灣仔聖雅各, 聖雅各中一派位好好

Rank: 5Rank: 5


1245
34#
發表於 07-6-6 15:12 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

多謝大家既厚愛, 而家仲等緊 ...

GeorgiHo,

       你可以上呢個網站到搵到你想要既學校資料
http://embhsc.hkedcity.net/primary/
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


118
35#
發表於 07-6-6 23:01 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

cczzko,

請問你個仔現在是否讀嘉諾撒? 重記得interview的問題或過程嗎?

emiluihk,

祝你成功入嘉諾撒. 成功後請分享面試過程, 因嘉諾撒都係我心儀學校.
[quote]
cczzko 寫道:
emiluihk,

你好! 上年我叩門, 第一間收小兒也是灣仔聖雅各, 聖雅各中一派位好好

Rank: 3Rank: 3


384
36#
發表於 07-6-6 23:33 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

GeorgiHo,
小兒最後幸運地叩門入讀 St. Joseph's.  
其實當時帶佢去

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1149
37#
發表於 07-6-7 02:09 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

CircleOne, 想請問你小朋有讀衛理堂上午或下午校,知唔知對選校有無影響?
例如,讀衛理堂下午校比較難派到衛理小學上午校?
我仔仔又係只得15分,怕入唔到衛理小學上午校...

請指教。
CircleOne 寫道:
Hi Twinscatma,

我沒有宗教分, 沒有父母及兄姐就讀, 雖則是衛理堂的幼稚園生,但對攪珠無幫助,只係叩門有幫助。
我second round一樣入了,吾試點知得吾得。

Rank: 3Rank: 3


118
38#
發表於 07-6-7 09:27 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

cczzko,

可否講下你唔比仔仔讀嘉諾撒的原因?
你個字都鍾意, 都唔比佢讀?
[quote]
cczzko 寫道:
GeorgiHo,
小兒最後幸運地叩門入讀 St. Joseph's.  
其實當時帶佢去

Rank: 5Rank: 5


1958
39#
發表於 07-6-7 09:37 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

winniecws,

我小朋有讀衛理堂上午校,不過根本沒關係﹐機會係一樣。
就係有好多人吾博﹐first round巳經定晒學校,所以就甘好抽中。
其實,我當初都怕入下午校,後來發現下午都幾好,只要係衛理就無所謂。

Rank: 3Rank: 3


384
40#
發表於 07-6-7 15:22 |只看該作者

Re: 請分享14網成功派首志願的學校

GeorgiHo,

個人愚見, 認為在小學階段, 女孩子比較早熟, 讀書都比較叻, 嘉諾撒
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖