關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 48網-你地派左邊間呀???????
樓主: JSJ
go

48網-你地派左邊間呀??????? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3148
21#
發表於 07-6-2 15:11 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

green_green 寫道:
唉~~我派左第四志願 官小下午 冇晒心機- -
要去叩門!!!!!!!!!! :cry:


我女d同學派到官小下午好 喎?!第2志願呀!第四志願都ok唔駛冇心機啦 我女派第3志願秀茂坪天主教都ok;但都諗去平田兆强、油塘基法叩門
我女2001年1月8日QE出世  

Rank: 8Rank: 8


17382
22#
發表於 07-6-2 16:14 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

katiekma


  

德田兆強, 我都開心到哭
今朝真係好驚呀
我喊左3次  
今朝一次
返到學校見到老師一次
再見到校監又1次

我真係好好好多謝老師&校監,謝謝         

katiekma 寫道:
德田兆強, 開心到哭

Rank: 8Rank: 8


17382
23#
發表於 07-6-2 16:18 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

hoganmama


唔好灰心呀,叩門都好有機會架,加油     

hoganmama 寫道:
    

Rank: 3Rank: 3


157
24#
發表於 07-6-2 16:40 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

gloriap 其實我唔係覺得官小唔好, 只係比較LIKE德田兆強, 叩門如果唔成功 我都會開開心心咁接受官小
[img align=left]http://i26.photobucket.com/albums/c109/greenfkf/05.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


232
25#
發表於 07-6-2 17:00 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

Hello 各位,

我個女派咗平田李兆强,係第一志願但我都想叩德田李兆强!    [quote]


;-) :-D :-)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
26#
發表於 07-6-2 17:09 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

iloveyoub4 & katiekma,

Thanks!

傷心gei時候已經過去, 我要積極面對, 做好個profile同封自薦信, 再寫信比幼稚園校長求佢出推薦信比我

hoganmama

Rank: 5Rank: 5


2065
27#
發表於 07-6-2 17:16 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

点解派到平田都要扣德田, 2間都一樣ge

Rank: 5Rank: 5


2065
28#
發表於 07-6-2 17:20 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

hoganmama,

你去了聖愛德華未?多人嗎?

Rank: 8Rank: 8


17382
29#
發表於 07-6-2 17:20 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

hoganmama


你求下校長睇佢肯唔肯啦,
佢唔會咁絕呱
到現時為止我所知道亞女學校得3個人派到第1志願,
好多都派3-8志願呀,
你親呢2日做個profile,
佢地9號面試


              
            

[size=xx-large]叩門成功


        


hoganmama 寫道:
iloveyoub4 & katiekma,

Thanks!

傷心gei時候已經過去, 我要積極面對, 做好個profile同封自薦信, 再寫信比幼稚園校長求佢出推薦信比我

hoganmama

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
30#
發表於 07-6-2 17:20 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

係呢, 不如留個機會比我地d派得差gei仲好啦

Rank: 8Rank: 8


17382
31#
發表於 07-6-2 17:22 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

katiekma


係囉,其實2間都差不多,只係德田新d ,平田果間都好好架    

katiekma 寫道:
点解派到平田都要扣德田, 2間都一樣ge

Rank: 3Rank: 3


225
32#
發表於 07-6-2 17:26 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

派到第一志願 愛德華呀。        

Rank: 3Rank: 3


222
33#
發表於 07-6-2 17:33 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

冇人派聖馬太???     

Rank: 1


12
34#
發表於 07-6-2 17:37 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

派左去循道衛理,第二志願,很想去叩德田兆強呢!

Rank: 3Rank: 3


232
35#
發表於 07-6-2 17:39 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

係因為德田小二有普通話班,即係所有中文用普通話教同埋多d課外活動,而平田就無普通話班!
;-) :-D :-)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
36#
發表於 07-6-2 17:39 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

katiekma,

去左la, 無mud人, 不過都唔知幾時有得in ar, 而家攞左藍循, 基顯, 德田兆強 form, 平田兆強就過2日先有

我而家一定要去校長度埋手gar la

我諗住日日寫信比佢, 感動下佢, 不過日日寫d咩

hoganmama

Rank: 8Rank: 8


17382
37#
發表於 07-6-2 17:40 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

kenwong


我亞女學校得一個派到,係第1志願既

kenwong 寫道:
冇人派聖馬太???     

Rank: 8Rank: 8


17382
38#
發表於 07-6-2 17:45 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

hoganmama

check PM pls

Rank: 3Rank: 3


232
39#
發表於 07-6-2 17:55 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

聖愛德華-小一全面推行普通話教中文但只有一班,油基小二開始有普通話班.(同埋個校長好出名,佢地係活動教學功課小d.校舍新又大.
寫道:
我朋友個女派第九志願 官塘秀明小學   .
請幫忙 comment 一下呢間學校   
also 請also 幫忙 comment 一下油塘基顯小學 and
藍田 愛德華天主教小學   

因為我朋友係 working mammy,佢唔係好識同冇乜時間去幫佢個女!

   [/quote]
;-) :-D :-)

Rank: 5Rank: 5


2065
40#
發表於 07-6-2 18:29 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

hohodaddy,

第二志願循道衛理    ,好多人選循道衛理第一ga wor, 今年咁得意?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖