關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?
樓主: ysmhkg
go

34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2473
21#
發表於 07-6-2 16:49 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

我個囡第11志願聖斤, 是我所識的最後   

Rank: 4


625
22#
發表於 07-6-2 16:54 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

vickycheung36 寫道:
我個囡第11志願聖斤, 是我所識的最後   


會唔會您排位出現問題呢?唔好唔開心, 有冇扣門呀?希望您扣到一間心儀的學校。

Rank: 4


889
23#
發表於 07-6-2 17:08 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

小兒第一志願抽到馬頭涌官小, 正考慮入讀, 還是已留位的心儀私小-九龍禮賢

to: vickycheung36
試下扣門吧!今年人少,機會比往年大, 唔好放棄呀!祝福你女兒能成功扣門!

Rank: 5Rank: 5


4309
24#
發表於 07-6-2 17:16 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

vickycheung36 :

pls check pm.

ymama

Rank: 1


9
25#
發表於 07-6-2 17:58 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

My girl got 1st choice-Heep Yan.  We are considering for the final decision cos my girl got a seat at GH.  Any BKmum give comments? What will you choose?

Rank: 5Rank: 5


1051
26#
發表於 07-6-2 18:11 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Hello QQAAMA,
please check PM.

Rank: 1


9
27#
發表於 07-6-2 18:39 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Dear cheungll,

Thank you for yr message.  BTW, is HY use english to teach Maths?

Rank: 5Rank: 5


1051
28#
發表於 07-6-2 18:53 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Hello QQAAMA,

HYPS is a Chinese primary school. Maths is taught in Chinese. But in P.5 and P.6, some English Maths will be taught.

cheungll

Rank: 1


6
29#
發表於 07-6-2 19:44 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

我個囡囡都係派牧愛下午校, 但是否真的好差呢?請給些意見呢!謝謝!

Rank: 8Rank: 8


17541
30#
發表於 07-6-2 19:56 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Dear Net 34 派得唔理想既家長:

用呢2日時間認識你所派既學校 ( 因為萬一叩門失敗 ) 小朋友真係呢間學校既一份子

星期一開始努力叩門(農圃道官立,獻主會都有得叩), 唔好比校統局控制命運,
孩子命運在你手!!!

加油,一定得 !!!!

過來人hugub

Rank: 2


60
31#
發表於 07-6-3 00:56 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

34區 1st choice 協恩 但可惜要放棄心儀的禮賢小學

Rank: 2


60
32#
發表於 07-6-3 00:58 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

cheungll

您好!  您小朋友是否讀協恩, 可否分享吓!
cheungll 寫道:
Hello QQAAMA,

HYPS is a Chinese primary school. Maths is taught in Chinese. But in P.5 and P.6, some English Maths will be taught.

cheungll

Rank: 5Rank: 5


1051
33#
發表於 07-6-3 01:16 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Hello TSZCHINGMAMA508:

恭喜你

我的小女兒讀協小五年級,四年級才插班的,大女兒讀協中F.1,也是同年插班到協小六年級的,所以對於低班的情況不很清楚。不過我有到學校做家長義工,照顧過一、二年級吃午飯和在一、二年級的棋藝活動課幫忙,看到低班小朋友很活潑可愛和非常開心,老師極有愛心和容忍力。你還想知道什麼?不如到協小的討論專區問吧(你知道怎樣進入嗎?),也許有去年入一年級的家長可以幫忙回答。

cheungll

Rank: 2


60
34#
發表於 07-6-3 01:20 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

cheugll

THANK YOU!

可否告知協小的討論專區如何進入.  THANK YOU SO MUCH!

Rank: 5Rank: 5


1051
35#
發表於 07-6-3 01:25 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

TSZCHINGMAMA508:

就在這個版面中間的綠色框框內,應該看見寫著九龍城區和真光小學,按真光小學旁邊的制,就會有pull down menu可以選協恩中學附屬小學,然後按查詢。

cheungll

Rank: 2


60
36#
發表於 07-6-3 01:59 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

cheung11
thanks again!  希望有機會在學校認識您啦!

Rank: 5Rank: 5


1051
37#
發表於 07-6-3 02:13 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

TSZCHINGMAMA

如果有時間,就到學校做義工吧,可以加倍了解學校的運作和小朋友的情況的。到時可能會相認吧!

CHEUNGLL (不是11)

Rank: 3Rank: 3


349
38#
發表於 07-6-3 03:37 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

我女9月K3啦, 我想問你點排位的?
我仲有個仔, 老公就係陳瑞祺舊生, 我見好多人選陳瑞祺no1. 它咁出名架咩?

Rank: 1


9
39#
發表於 07-6-3 07:18 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

dear cheungll,

pls see pm. Thanks.

Rank: 5Rank: 5


1051
40#
發表於 07-6-3 09:42 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Dear QQAAMA,
I've replied in your PM.
cheungll
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖