關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小一入學統一派位結果週六公布
樓主: ha8mo
go

小一入學統一派位結果週六公布 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


314
21#
發表於 07-6-1 14:49 |只看該作者

Re: 小一入學統一派位結果週六公布

kerobobo 寫道:
我已經知道結果啦,唔係第一志願,就係第二志願,因第二志願果間仲有少量學位剩.

你如何知道架.

Rank: 5Rank: 5


1344
22#
發表於 07-6-1 16:12 |只看該作者

Re: 小一入學統一派位結果週六公布

我上第二志願果間學校網睇到.

Rank: 4


988
23#
發表於 07-6-1 16:23 |只看該作者

Re: 小一入學統一派位結果週六公布

有放上去,咁係邊間小學會咁好.
kerobobo 寫道:
我上第二志願果間學校網睇到.

Rank: 2


82
24#
發表於 07-6-1 17:10 |只看該作者

Re: 小一入學統一派位結果週六公布

明日天氣:
2/6(星期六)
27℃-33℃  
大 致 天 晴 及 酷 熱 , 局 部 地 區 有 驟 雨 及 雷 暴 。

大家記得帶遮

Rank: 3Rank: 3


106
25#
發表於 07-6-1 17:58 |只看該作者

Re: 小一入學統一派位結果週六公布

係咪就算派到唔鍾意果間小學,
Jun5-6號都一定要去註冊先呀?  
而轉校(候補/叩門)就係當派得唔o岩心水,就走去攞表格申請

我真係一頭霧水呀

Rank: 3Rank: 3


314
26#
發表於 07-6-1 19:14 |只看該作者

Re: 小一入學統一派位結果週六公布

天仙局 寫道:
係咪就算派到唔鍾意果間小學,
Jun5-6號都一定要去註冊先呀?  
而轉校(候補/叩門)就係當派得唔o岩心水,就走去攞表格申請
我真係一頭霧水呀

是一定去咗註冊先, 叩門成功, 去返該校拿番註冊証交去新學校.
剛才我打電話去問我心儀學校要帶甚麼去叩門, 佢地話成績表, 出世紙, 重叫我*copy定註冊証*.


196
27#
發表於 07-6-1 20:14 |只看該作者

Re: 小一入學統一派位結果週六公布

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2641
28#
發表於 07-6-1 20:35 |只看該作者

Re: 小一入學統一派位結果週六公布

kerobobo,
吓?你已經知道自己小朋友考到邊間咁勁?
不如幫我check埋呀?我pm考生編號比你可以嗎?
kerobobo 寫道:
我已經知道結果啦,唔係第一志願,就係第二志願,因第二志願果間仲有少量學位剩.

Rank: 3Rank: 3


233
29#
發表於 07-6-3 07:23 |只看該作者

Re: 小一入學統一派位結果週六公布

hi everyone

Any good news? I can't keep this secret that my kid has 1st choice offer.

I hope everyone is same as me.

God bless all parents and kids who applied government subsidised school.

Cheers
mamailove
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖