註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
kerobobo 寫道: 我已經知道結果啦,唔係第一志願,就係第二志願,因第二志願果間仲有少量學位剩.
返回頂部
大宅
別墅
kerobobo 寫道: 我上第二志願果間學校網睇到.
洋房
天仙局 寫道: 係咪就算派到唔鍾意果間小學, Jun5-6號都一定要去註冊先呀? 而轉校(候補/叩門)就係當派得唔o岩心水,就走去攞表格申請 我真係一頭霧水呀
禁止訪問