關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 入基督教或天主教好?
樓主: broadband
go

入基督教或天主教好? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1488
21#
發表於 07-6-6 10:47 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

i will choose 天主教學校    

Rank: 5Rank: 5


1488
22#
發表於 07-6-6 10:48 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

i will choose 天主教學校    

Rank: 2


96
23#
發表於 07-6-6 12:00 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

Lion_King 寫道:
唉!我真係知有人兩個信仰都信曬, 個女仲自行抽到MCS.

[quote]
jovina 寫道:
如果你覺得宗教信仰係咁用嘅話,咁就兩個教都信喇!
[/quote]

哈哈。。。我正想甘講!如果為左考學校而入教,有本事有時間咪兩樣都入羅。超低能。勁攪笑。

見到有多左人有機會認識天主都好。但我相信,只有真心的,才會蒙受祝福。主佑!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
24#
發表於 07-6-6 12:27 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

只有是聖公會小學監理委員會屬下之小學,
先會接受天主教的領洗紙,
如果辨學團體係其他聖公會機構未必一樣,
好似聖士提反女子中學附屬小學,
就只會給予手持聖公會領洗紙5 分,
莫講天主教徒,連其他基督教教派都唔會有5 分。


pooh仔 寫道:
喺唔喺全部聖公會學校都一致咁做, 我唔咁肯定. 因聖公會教會自己說的. 學校跟唔跟就另計.[quote]
bbkingdombb 寫道:
[quote]
pooh仔 寫道:
因現時基督教學校(指聖公會)已接受天主教教徒領洗紙的.


is it confirmed in all schools of 聖公會?  : [/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


1488
25#
發表於 07-6-6 16:55 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?


Yes, it's not fair to those who is real christians& catholics. Even though they can enter their dream school, i don't think is HAPPY law.

由 i_am_mango 於 2007-06-06 12:00:37

引文:
--------------------------------------------------------------------------------


Lion_King 寫道:
唉!我真係知有人兩個信仰都信曬, 個女仲自行抽到MCS.

引文:
--------------------------------------------------------------------------------


jovina 寫道:
如果你覺得宗教信仰係咁用嘅話,咁就兩個教都信喇!
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


哈哈。。。我正想甘講!如果為左考學校而入教,有本事有時間咪兩樣都入羅。超低能。勁攪笑。

見到有多左人有機會認識天主都好。但我相信,只有真心的,才會蒙受祝福。主佑!

Rank: 3Rank: 3


451
26#
發表於 07-6-6 23:04 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

懇請各位尊重宗教,如果自己做父母都不懂“尊重”,又怎樣能教好自己的小朋友。

Rank: 5Rank: 5


1488
27#
發表於 07-6-7 12:25 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?


AGREE!!! However still have many such kinds of parents ...


由 軒Mother 於 2007-06-06 23:04:36

懇請各位尊重宗教,如果自己做父母都不懂“尊重”,又怎樣能教好自己的小朋友。

Rank: 10Rank: 10Rank: 10


28349
28#
發表於 07-6-7 13:42 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

Hi All,

如果有讀過聖經的, 就知道欺哄聖靈是多可怕的罪, 後果也可怕得很! 不是在此恐嚇大家, 而是希望做父母的必須以身作則, 信仰是人生中一件很重要的事, 是我們追求的自由, 就連死亡也不能令我們與上帝隔絕的.  所以懇請尊重信仰和各宗教.
我是聖公會教友, 如果可以的話, 我寧願倡議取消宗教/同一辦學團體這5分, 無謂令人跌入魔鬼的陷阱.

Rank: 4


614
29#
發表於 07-6-7 15:23 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

broadband,

If you really believe in God, no matter you are a catholic or christian, baptised or not, your faith in God should tell you God has already given the best to yr child, even though you could not allocate to yr selected dream school....

Rank: 1


11
30#
發表於 07-6-8 02:25 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

我都係聖公會教友,倡議取消宗教/同一辦學團體這5分是好的. [quote]
你該知道,末世必有危險的日子來到。 因為那時人要專顧自己、貪愛錢財、自誇、狂傲、謗讟、違背父母、忘恩負義、心不聖潔、無親情、不解怨、好說讒言、不能自約、性情兇暴、不愛良善、 賣主賣友、任意妄為、自高自大、愛宴樂、不愛 上帝,有敬虔的外貌,卻背了敬虔的實意,這等人你要躲開。 提摩太後書3:1~5

Rank: 4


901
31#
發表於 07-6-8 17:02 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

呢個制度對我地呢d無宗教信仰既小朋友好唔公平, 我亦唔會因為想小朋友入到心儀既學校專登走去信教...

Rank: 3Rank: 3


415
32#
發表於 07-6-10 18:58 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

I disgree using parents' religious belief to determine a child's chance of getting into a particular school.

Also I disagree use of the merits system e.g. entry exams, interviews etc to select students at this stage, so long as they are of normal intelligence and not unable to learn as other kids.

有教無類.  亦唔應該要三五歳既小朋友背負考試壓力.

I'm kind of supportive for 大抽獎, 取消宗教分.

Rank: 2


31
33#
發表於 07-6-10 19:17 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

一定入天主教好,因校長是非常好人的,包括所有天主教,

Rank: 6Rank: 6


6043
34#
發表於 07-6-10 21:39 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?


說得好!!

『不是經濟唔好或失業, 你就可以去打劫』

開開心心 寫道:
不是經濟唔好或失業, 你就可以去打劫

何謂好的教育制度, 如何派位, 請俾意見

[quote]
WAI888 寫道:
我覺得都無問題,因為根本就係現時教育制度造成
[/quote]

Rank: 4


901
35#
發表於 07-6-10 22:58 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

yes, should be fair to every children, 我覺得唔應該計分制, 對好多小朋友唔公平...


eugenebb 寫道:
I disgree using parents' religious belief to determine a child's chance of getting into a particular school.

Also I disagree use of the merits system e.g. entry exams, interviews etc to select students at this stage, so long as they are of normal intelligence and not unable to learn as other kids.

有教無類.  亦唔應該要三五歳既小朋友背負考試壓力.

I'm kind of supportive for 大抽獎, 取消宗教分.

Rank: 3Rank: 3


204
36#
發表於 07-6-10 23:19 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

broadband 寫道:
讀小學宗教有5分.我個女歲幾,所以未有心水將來報邊間.我一直都信有天主,只係未入教. 請問為個女我應入基督教或天主教?


宗教信仰,申請入學,完全是兩回事;請分清分楚! :-|  
[size=medium]mymyso

Rank: 3Rank: 3


204
37#
發表於 07-6-10 23:26 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

對呀!價值觀要有定位呀!
www 寫道:

說得好!!

『不是經濟唔好或失業, 你就可以去打劫』

[quote]
開開心心 寫道:
不是經濟唔好或失業, 你就可以去打劫

何謂好的教育制度, 如何派位, 請俾意見

[quote]
WAI888 寫道:
我覺得都無問題,因為根本就係現時教育制度造成
[/quote][/quote]
[size=medium]mymyso

醒目開學勳章


3641
38#
發表於 07-6-10 23:30 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
39#
發表於 07-6-10 23:47 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

如真要公平,咁應該除兄姐就讀自行取錄外.
所有分都要取消.連地區都唔好計,
即一次過所有小朋友一齊抽咁就最公平,
最快捷,何必要家長辛苦等待半年呢   
連假地址�借地址�趕搬遷呢d問題都無埋啦
‹ 上一主題|下一主題