關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 我終於做好小一profile啦
樓主: bkmummy
go

我終於做好小一profile啦 [複製鏈接]

Rank: 2


74
21#
發表於 07-6-6 16:26 |只看該作者

Re: 我終於做好小一profile啦

bkmummy,
我個小朋友今年K2, 就快要選小一, 現開始為他做 profile, 可否 send 一份 copy 給我參考?Thanks!
e-mail: [email protected]

Rank: 5Rank: 5


2522
22#
發表於 07-6-6 17:56 |只看該作者

Re: 我終於做好小一profile啦

up

bkmummy 寫道:
我係一個冇咩所為的mama, 我覺得做咗基本既就算, 所以我個profile非常非常簡單, 都喺放嗰幾樣野, 如果你地要, 我諗你地喺lee個topic問會比較專業.

profile

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖