- 在線時間
- 22 小時
- 最後登錄
- 07-8-23
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-5-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 38
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 38
- UID
- 139018

|
Re: 馬鞍山小學一問
hihi nonowong:
好多謝妳的意見.
6月13號我囡囡都會去靈糧考入學試.
其實我只想幫囡囡搵一間校風比較好既學校
等佢可以係一個好既環境中學習nonowong 寫道:
我囡囡而家係靈糧讀小二, 據我記得, 一年級都好似學到twelve咋, 我又唔覺有任何問題 ? 佢而家已經識寫$46.8(即forty six dollars and eighty cents), 你又唔駛驚既, 各師各法架 ! 我囡囡果年都派左聖約瑟, 後來向靈糧叩門收左, 我個人覺得校舍同設備都幾舊, 去註冊當日見到d staff木口木面, 第一個感覺麻麻地, 不過純粹個人感覺, 成績方面我就唔太清楚, 囡囡小一果年(即05年), 好似只開到三斑, 馬鞍山區最多人鐘意選既小學都係循理, 主風同靈糧, 多人選擇可能真係有原因既, 不過多口講句, 你要考慮下小朋友的程度, 最緊要佢可以讀得上, 才可以開開心心上學架 !希望你如願以償啦 ! |
|