關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 馬鞍山小學一問
樓主: mimitam88
go

馬鞍山小學一問 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


443
21#
發表於 07-5-28 23:16 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

我囡囡而家係靈糧讀小二, 據我記得, 一年級都好似學到twelve咋, 我又唔覺有任何問題 ?  佢而家已經識寫$46.8(即forty six dollars and eighty cents), 你又唔駛驚既, 各師各法架 ! 我囡囡果年都派左聖約瑟, 後來向靈糧叩門收左, 我個人覺得校舍同設備都幾舊, 去註冊當日見到d staff木口木面, 第一個感覺麻麻地, 不過純粹個人感覺, 成績方面我就唔太清楚, 囡囡小一果年(即05年), 好似只開到三斑, 馬鞍山區最多人鐘意選既小學都係循理, 主風同靈糧, 多人選擇可能真係有原因既, 不過多口講句, 你要考慮下小朋友的程度, 最緊要佢可以讀得上, 才可以開開心心上學架 !希望你如願以償啦 !     

Rank: 2


38
22#
發表於 07-5-29 20:58 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

hihi nonowong:
好多謝妳的意見.
6月13號我囡囡都會去靈糧考入學試.
其實我只想幫囡囡搵一間校風比較好既學校
等佢可以係一個好既環境中學習
nonowong 寫道:
我囡囡而家係靈糧讀小二, 據我記得, 一年級都好似學到twelve咋, 我又唔覺有任何問題 ?  佢而家已經識寫$46.8(即forty six dollars and eighty cents), 你又唔駛驚既, 各師各法架 ! 我囡囡果年都派左聖約瑟, 後來向靈糧叩門收左, 我個人覺得校舍同設備都幾舊, 去註冊當日見到d staff木口木面, 第一個感覺麻麻地, 不過純粹個人感覺, 成績方面我就唔太清楚, 囡囡小一果年(即05年), 好似只開到三斑, 馬鞍山區最多人鐘意選既小學都係循理, 主風同靈糧, 多人選擇可能真係有原因既, 不過多口講句, 你要考慮下小朋友的程度, 最緊要佢可以讀得上, 才可以開開心心上學架 !希望你如願以償啦 !     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖