關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?
樓主: Macusmama
go

如果小一(2/6)派唔到,點算呢? [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
21#
發表於 07-5-23 14:23 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

katiekma , check PM please.

Rank: 5Rank: 5


2565
22#
發表於 07-5-23 14:41 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

Hi!雪文我都想知道請你pm給我好嗎?thankyou!     

Rank: 8Rank: 8


17382
23#
發表於 07-5-23 15:40 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

雪文


我都想知道請你都pm給我好嗎?thankyou!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
24#
發表於 07-5-23 16:57 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

各位, 我只是知48网的少少資料, 其它网的, 唔知呀.

Rank: 8Rank: 8


17382
25#
發表於 07-5-23 17:02 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

雪文


SORRY無講到,我係48網GE   
我都係油塘果邊GE   

        

Rank: 5Rank: 5


1344
26#
發表於 07-5-23 17:30 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

唔該呀雪文,我想問叩門時一D學校唔派表,一D派表(例如官立學校),唔派表就成份PROFILE交去,咁派表個D填左份表仲駛唔駛交埋叩門信同PROFILE呢,48網即係邊區?咁爆既?好在妳吉人天相,原來係真係咁難抽,我只係準備緊叩FIRST CHOICE.

Rank: 8Rank: 8


17382
27#
發表於 07-5-23 17:37 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

kerobobo


48網即係=官塘區


kerobobo 寫道:
48網即係邊區?咁爆既?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
28#
發表於 07-5-23 17:47 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

都要交.

叩門信同profile都好重要.


[quote]
kerobobo 寫道:
咁派表個D填左份表仲駛唔駛交埋叩門信同PROFILE呢,48網即係邊區?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
29#
發表於 07-5-23 17:49 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

iloveyoub4, 星期五再荅你, 趕住走, sorry
iloveyoub4 寫道:
kerobobo


48網即係=官塘區


[quote]
kerobobo 寫道:
48網即係邊區?咁爆既?
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
30#
發表於 07-5-23 17:52 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

雪文


等你    唔該曬唔該曬       

雪文 寫道:
iloveyoub4, 星期五再荅你, 趕住走, sorry

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
31#
發表於 07-5-23 17:53 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

唔使擔心, 會好運的.

今年少人過去年多多聲.

各位放鬆心情放假啦.

Rank: 6Rank: 6


9437
32#
發表於 07-5-23 17:55 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

hi 雪文

我都係 48綱, 可以 pm 資料比我嗎?  thanks!

Rank: 4


561
33#
發表於 07-5-23 23:08 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

thanks for sharing ~~

我都開始準備緊, 聽日去晒定埋d 証件相, 再加埋d 新既証書print 埋就ok, 因為我之前整左profile, 改下d 野, 再加d 新既野落去就ok啦.....

各位比心機加油準備定啦....
我都要打定電話問下攞form d 野,
我都開始緊張啦~~

Rank: 8Rank: 8


17382
34#
發表於 07-5-23 23:36 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

我都係聽日去晒定埋d 証件相   
又係 再加埋d 新既証書print 埋就ok
又係之前整左profile, 改下d 野, 再加d 新既野落去就ok啦

各位都加油         
就算今次衰左都算係一個保貴GE經驗&回憶   
我直情整多一份比自己,
第時亞女大過再比佢睇番當年亞媽成個傻婆咁幫佢搵學校
:evil:  :evil:  :evil:


bebe1217 寫道:
thanks for sharing ~~

我都開始準備緊, 聽日去晒定埋d 証件相, 再加埋d 新既証書print 埋就ok, 因為我之前整左profile, 改下d 野, 再加d 新既野落去就ok啦.....

各位比心機加油準備定啦....
我都要打定電話問下攞form d 野,
我都開始緊張啦~~

Rank: 4


561
35#
發表於 07-5-24 01:45 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

我都係用之前果個passport 個software自己同佢映左d 相, 之後再整做証件相, 不過都係著住件校服, 吾知晒出黎ok 吾ok 呢 ?? :  :

Rank: 8Rank: 8


17382
36#
發表於 07-5-24 01:53 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

bebe1217

我諗住去影相鋪影ja無諗住自己print呀,
一來無果個software,二來我部printer d色一般ja,
都係出去影果d靚d    


bebe1217 寫道:
我都係用之前果個passport 個software自己同佢映左d 相, 之後再整做証件相, 不過都係著住件校服, 吾知晒出黎ok 吾ok 呢 ?? :  :

Rank: 5Rank: 5


2565
37#
發表於 07-5-24 19:47 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

雪文,我都是48網,我很想知道你叩了那幾間?邊間即時in?Thankyou!

醒目開學勳章 王國長老


59482
38#
發表於 07-5-24 20:11 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


666
39#
發表於 07-5-24 22:45 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

請問可否只交profile&証書? 可否不交叩門信? 因為叩門信是sample加加減減做成的,怕做得不好影响結果!
另外, profile要加生活照嗎? thanks!!

Rank: 4


561
40#
發表於 07-5-25 00:14 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

我都無bind 架, 都係自己攪咋.....因為我上次去宣道真係有e 個情況....thanks~~
Charlotte_mom 寫道:
題外話~~
我舊年既portfolio, 都無訂裝既, 係買個folder (一本有20個膠袋果d)入住既
我初時都有釘裝, 後來睇過個專家tips, 話有d學校會指明只收某一d文件(例如只要成績表, 唔要証書), 如果bind埋左, 到時meet出黎交, 就會好肉酸喇
不妨參考下
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖