關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 九龍禮賢學校 07/08 ~ 畢業生~又黎啦 !
樓主: 禧媽媽
go

07/08 ~ 畢業生~又黎啦 ! [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
3921#
發表於 09-7-3 13:55 |只看該作者
原帖由 袓安 於 09-7-3 10:23 發表



禧媽
no 喇~ 彤彤怕醜,係咁2 擰兩擰就走番入黎~
我個pass 今個月8號就夠期,所以最多可以去欠3次!


祖安
哈....大個囡啵, 識怕醜
再去喇, 唔係第時又要比入場費

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
3922#
發表於 09-7-3 13:57 |只看該作者
原帖由 袓安 於 09-7-3 10:25 發表


你會唔會買pass?
因為由8月1 開始至9月30其間買pass可以玩足14個月~


祖安
唔會~因為實在太遠, 迪迪尼還可以(因為近d)
但都唔會喇, 事關要顧住返學, 你知喇, 我地讀書己經....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
3923#
發表於 09-7-3 13:58 |只看該作者
原帖由 glory 於 09-7-3 12:04 發表
我草夠換大袋lu, 不過仲未去換...


glory
仲唔換, 唔係冇貨~又要等

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
3924#
發表於 09-7-3 13:59 |只看該作者
原帖由 glory 於 09-7-3 12:09 發表
禧媽
海浪公園佢地一定都好開心, 阿仔比較雀躍去到玩攤位遊戲, 係啦, 又加價, 唔知係咪人少左去要填補開支呢...呀, 記得之前海浪公園有維修工程, 唔知完成未呢?
...


glory
玩攤位~係咪, 簡直燒銀紙

維修工程~ 我唸有排, 因為話要起酒店ma

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
3925#
發表於 09-7-3 14:00 |只看該作者
原帖由 glory 於 09-7-3 12:11 發表
嘻嘻, 係呀, 我計到足, 一人收費二人學習抵d麻, 我數口係咪好好呢


glory
一向都話你叻

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
3926#
發表於 09-7-3 14:03 |只看該作者
原帖由 glory 於 09-7-3 12:17 發表
今朝阿仔打電話比我, 佢同我講佢地下砌砌下玩具, 姐姐伸隻手入去條褲度, 掂佢pat pat對上, 我問阿仔有無同姐姐講果樹唔舒服, 有野吉呀之類(因怕可能係阿仔自己同人講痕呀之類), 佢話無呀, 我係地下砌玩具.....我好嬲 ...


glory
你個工人好嚇人, 點解會咁架?
但係點忍埋今天呀? 你唔今晚送佢走, 事關你已經開口講 police, 佢都估到啦. (少一夜, 可以小d危險)
你媽咪/奶奶咪住青衣架? 叫佢地幫手照顧樂仔

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
3927#
發表於 09-7-3 14:08 |只看該作者
glory
又到輪盡家傭

星期日我件又係衰~~
我細溱扭計, 我老公已經叫工人"乙水"下佢/抱下佢啦!

吓....你知唔知, 佢點答我老公?
佢話 : 佢成日都扭計架啦, 由得佢係地下喊完先

Rank: 5Rank: 5


2379
3928#
發表於 09-7-3 15:29 |只看該作者
原帖由 glory 於 09-7-3 12:17 發表
今朝阿仔打電話比我, 佢同我講佢地下砌砌下玩具, 姐姐伸隻手入去條褲度, 掂佢pat pat對上, 我問阿仔有無同姐姐講果樹唔舒服, 有野吉呀之類(因怕可能係阿仔自己同人講痕呀之類), 佢話無呀, 我係地下砌玩具.....我好嬲 ...


glory

你個工人都係博炒ka 啦~佢明知你唔鐘意佢騷擾樂樂,就專登做埋d 咁既野,做到出晒面就係'你唔炒我,後果自負'
[url=http://www.magicalkingdoms.com/timers/]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12389
3929#
發表於 09-7-3 15:33 |只看該作者
收到....今晚即刻行動

原帖由 禧媽媽 於 09-7-3 13:58 發表


glory
仲唔換, 唔係冇貨~又要等

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12389
3930#
發表於 09-7-3 15:38 |只看該作者
我一聽見阿仔咁講, 都諗下係咪要同阿仔抺汗, 但無理由抺埋褲入面架麻(純粹我想法....我都幫佢諗藉口), 今日我地兩個都放唔到假即刻返去, 聽日姐姐假期, 諗住星期日炒佢, 訂定機票星期一送佢走..
我99住青衣, 諗住我放唔到假就暫時放係99度, 因我老闆星期二先返, 到時先有得遞假, 希望可以放到假睇仔

原帖由 禧媽媽 於 09-7-3 14:03 發表


glory
你個工人好嚇人, 點解會咁架?
但係點忍埋今天呀? 你唔今晚送佢走, 事關你已經開口講 police, 佢都估到啦. (少一夜, 可以小d危險)
你媽咪/奶奶咪住青衣架? 叫佢地幫手照顧樂仔 ...

[ 本帖最後由 glory 於 09-7-3 15:40 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12389
3931#
發表於 09-7-3 15:41 |只看該作者
禧媽
個工人仲博咀咁過份, 不過你果件都擺明博咀, 我果件真係暗裏藏
原帖由 禧媽媽 於 09-7-3 14:08 發表
glory
又到輪盡家傭

星期日我件又係衰~~
我細溱扭計, 我老公已經叫工人"乙水"下佢/抱下佢啦!

吓....你知唔知, 佢點答我老公?
佢話 : 佢成日都扭計架啦, 由得佢係地下喊完先 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12389
3932#
發表於 09-7-3 15:42 |只看該作者
祖安
今晚我仍然要扮無野, 不動聲息, 因要預備文件, 機票, 又要搵見證人, 星期一佢就可以達到目的

原帖由 袓安 於 09-7-3 15:29 發表


glory

你個工人都係博炒ka 啦~佢明知你唔鐘意佢騷擾樂樂,就專登做埋d 咁既野,做到出晒面就係'你唔炒我,後果自負'

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
3933#
發表於 09-7-3 16:22 |只看該作者
原帖由 glory 於 09-7-3 15:42 發表
祖安
今晚我仍然要扮無野, 不動聲息, 因要預備文件, 機票, 又要搵見證人, 星期一佢就可以達到目的


glory
好冷靜 睇得id 精英多呢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
3934#
發表於 09-7-3 16:23 |只看該作者
原帖由 glory 於 09-7-3 15:41 發表
禧媽
個工人仲博咀咁過份, 不過你果件都擺明博咀, 我果件真係暗裏藏


glory

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
3935#
發表於 09-7-3 16:23 |只看該作者
原帖由 glory 於 09-7-3 15:38 發表
我一聽見阿仔咁講, 都諗下係咪要同阿仔抺汗, 但無理由抺埋褲入面架麻(純粹我想法....我都幫佢諗藉口), 今日我地兩個都放唔到假即刻返去, 聽日姐姐假期, 諗住星期日炒佢, 訂定機票星期一送佢走..
我99住青衣, 諗住我 ...


glory
係呀, 近ma
放工又可以上去食埋飯

Rank: 5Rank: 5


4383
3936#
發表於 09-7-3 16:33 |只看該作者
原帖由 glory 於 09-7-3 15:42 發表
祖安
今晚我仍然要扮無野, 不動聲息, 因要預備文件, 機票, 又要搵見證人, 星期一佢就可以達到目的


glory,

你個工人好過份!   你屋企有無cam?  如有錄影, 可以連一個月代通知金都唔使比!

Rank: 5Rank: 5


2379
3937#
發表於 09-7-3 16:40 |只看該作者
原帖由 glory 於 09-7-3 15:42 發表
祖安
今晚我仍然要扮無野, 不動聲息, 因要預備文件, 機票, 又要搵見證人, 星期一佢就可以達到目的


好野,一於攆佢出門口,
支持你呀
[url=http://www.magicalkingdoms.com/timers/]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12389
3938#
發表於 09-7-4 00:24 |只看該作者
禧媽
多謝讚賞
我今日放工後不停同自己講~~要冷靜....要冷靜

原帖由 禧媽媽 於 09-7-3 16:22 發表


glory
好冷靜 睇得id 精英多呢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12389
3939#
發表於 09-7-4 00:25 |只看該作者
Allie,
無裝cam, 個衰人都係求財, 快快送佢走...

原帖由 Allie 於 09-7-3 16:33 發表


glory,

你個工人好過份!   你屋企有無cam?  如有錄影, 可以連一個月代通知金都唔使比!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12389
3940#
發表於 09-7-4 00:27 |只看該作者
多謝你地既支持

原帖由 袓安 於 09-7-3 16:40 發表


好野,一於攆佢出門口,http://shiehcho22.myweb.hinet.net/msn/cutemonkey/monkey%20(97).gif
支持你呀http://shiehcho22.myweb.hinet.net/msn/bearcat/bc%20(10).gif
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖