關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 22
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 22 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
361#
發表於 07-2-22 10:30 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

up 返上來

雪文 寫道:
年初三, 去咗朋友屋企玩成日.   下午回港, 點知巴士公司買重票, 有十幾人有票無得上車, 巴士公司已再安排另一架車來接佢哋, 但有人好自私, 坐係車前面唔俾開車, 要車上五十幾人陪佢哋 等, 在這期間, 有好多口角發生, 差D無打起來, "赤口"應晒景.   搞咗個半鐘才能開車, 返到屋企 9點半.

Rank: 5Rank: 5


1048
362#
發表於 07-2-22 10:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

雪文 寫道:
YW, 新年流流, 我俾人追卡數, 7仟幾銀忘記交   


是你自己忘記左 ,
快d去攪掂啦

Rank: 5Rank: 5


1048
363#
發表於 07-2-22 10:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

[size=large]明白

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
364#
發表於 07-2-22 10:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

sammi

yw 寫道:

911 - 你睇邊個呀?

Rank: 5Rank: 5


1048
365#
發表於 07-2-22 10:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

sammi
我都聽好多佢既歌,
尤其係
「其實你心裡有沒有我」、
「唯獨你是不可取替」
係我既致命歌

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
366#
發表於 07-2-22 10:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

呢單唔係中旅.  

係ka wah呀, 我自己忘交一期, 第二期又收唔到月結單, 好彩可以免咗手續費.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
367#
發表於 07-2-22 10:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

我交咗卡數先, 等等

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
368#
發表於 07-2-22 10:51 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

YW,我一間銀行唔夠數過去交卡數, 搞到而家要去HSBC親自攞cash再去交.  

我出街先啦, 吃埋lunch先返, 下午再傾. 88

Rank: 5Rank: 5


1048
369#
發表於 07-2-22 11:18 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

[size=large]UNY大減價http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=905436&forum=19&16

http://www.rickytong.com/wynners/index.cfm?section=concerts&file_name=W2007[size=large]溫拿

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
370#
發表於 07-2-22 14:41 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

YW   

Rank: 5Rank: 5


2150
371#
發表於 07-2-22 15:09 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

祝各位,
[size=large]豬龍入水
[size=large]心想事成

[size=large]步步高昇

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
372#
發表於 07-2-22 15:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

smalle

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
373#
發表於 07-2-22 20:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

各位: 我返黎啦!!!   
[size=x-large]恭喜發財,  身體健康!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
374#
發表於 07-2-23 09:53 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

comecome,好開心見到你呀, 新年玩得開心嗎 ?  又無吃肥咗呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
375#
發表於 07-2-23 12:06 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

hello minnie: 做乜成朝都係得你一個人? 其他人都未開工嗎?
我返大陸悶悶地過左一個星期, 我女就happy!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
376#
發表於 07-2-23 12:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

comecome,你點解入來又走咗呀.

yuetma, Jerryma放假去咗happy.

得返我同YW, 二個又係到MSN來, MSN去 :  :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
377#
發表於 07-2-24 09:17 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

早晨     今日只有我一個. :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
378#
發表於 07-2-24 11:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

minnie: 做乜你又走埋呀? 諗住一路食野一路同你傾一陣添
! 我今次返南澳足足返左一個星期, 就食足成個星期, 最大貢獻就係幫手洗碗, 我奶奶同我姑奶煮飯, 因個工人姨姨放左年假返鄉下.
我女就同堂家姐日玩夜玩, 都唔駛我理佢, 不過同佢講話暑假同佢上黎住, 佢話得佢一個又唔肯! 佢地晚晚都係度玩煙花, 我就由初一至初四夜晚都食燒香腸雞翼, 而家南澳d西餐廳都同hk有得比, 食一個飯+drink都要$20+....    食個扒餐要$3-40+, 真係幾貴.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
379#
發表於 07-2-24 11:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

都唔記得講: 我咪取左2隻碟去睇, 點知一隻無聲, 一隻無字幕........[size=large]玩野呀!!!我取去叔仔部機度試就ok, 不過我又費時成日坐係人地間房度啦, 所以都係睇左一隻咁大把咋.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
380#
發表於 07-2-24 11:54 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

comecome
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖