關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4868
361#
發表於 07-2-15 11:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

其實好似田xx小學禁一路冇比人公開存在開題, 一路d家長都話係好學校~所以話間間學校都有存在大大小小既問題, 而公司都係一樣, 有問題係要正視同解決而唔係逃避.

你生細囡都好驚險woo~[quote]
alkyng 寫道:
elaineho73:

好都認同你講法, 有時發問有關我想入個間小學d問題, 不過都無人回覆, 真係令我好失望, 所以有時響商場一見到個d學生出現, 我就會直接走去問下個位家長.

我都發覺自己生第一個同第二個0既分別(相隔四年), 精神及體力上真係無生第一個時咁好, 因我都幾特別生兩個女時, 都陣痛左好奈, 要響醫院過一晚夜後先生得出, 痛到我死死下, 但生大女時, 到最尾我都仲有氣力生佢出力, 但細女個次就危險d, 佢個頭出左一半, 我已無晒氣力, 我自己竟然唔知做乜停左響到郁都唔郁, 好似想

Rank: 5Rank: 5


4868
362#
發表於 07-2-15 12:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

所以而家d醫生都唔係個個都有醫德

Rank: 4


988
363#
發表於 07-2-15 14:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73 alkyng

我其實廿幾歲生我仔仔,但係都好辛苦,開刀時又嘔又發燒,我無晒勇氣生囉,又要開多次刀,我而家身體都唔好,真係要博命架,宜家比多d心機照顧仔仔就ok啦.
其實生BB真係有危險性,早幾年我聽過我朋友講佢個朋友四十幾歲己經有三個女,但佢老公又好鐘意仔,而又好有錢{可能驚唔生佢老公找第二個生}所以再博多個,但到咗八,九個月就突然妊娠性中毒,C咗 :cry:  :cry: 補到個細補唔到個大,但係都係生女,所以仔女又點,老婆都無咗.    四個女都無咗媽媽,我聽到呢個消息都傷心咗好耐. :cry:

Rank: 4


988
364#
發表於 07-2-15 14:12 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

無問題我pm比miholo,你唔洗打多次. :

我仔仔睇開法国兒科e生真係幾好,佢唔會拖症,我仔仔多數睇一次ok.

Rank: 5Rank: 5


2641
365#
發表於 07-2-15 19:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,
你仔仔睇開法国邊個醫生呀?我啱啱領教過,真係唔錯喎 ~
呀女出身時身體不知幾好,但係唔知係咪將軍澳真係泠啲,呀女兩歲多後開始有'氣管收縮'這種病,但凡氣溫一降低,佢就猛咁咳同埋半夜嘔,又中醫又西醫;都唔知睇咗幾多次, ,呢三年嚟,我地一路睇開新都城女西醫梁xx,雖然以specialist嚟講佢收得唔算貴,但好多時連續睇成三四次都未好,佢解釋話:如果一次就睇到好細路仔嘅醫生開嘅藥一定好重!雖然聽落幾有道理,但見個女折騰了咁耐都唔好,我地都好肉痛,,而且總覺得,佢最叻嗰泛只係叫細路仔減肥!跟住又有人介紹我睇新浦光嘅老西醫林x成,土瓜灣嘅簡XX,TuenMun嘅余xx...等等,有醫生甚至呀女食抭生素,效果卻是一般....結果呀婆嗰日親自出馬帯佢去法国醫院睇咗一個叫馬x康的,本來我還抱怨婆婆介紹了個咁貴的醫生(埋單成$320!),卻想不到他竟然一劑藥就醫好了佢啲咳! 什麼抭生素都唔須食,真係難以至信!

Rank: 5Rank: 5


4868
366#
發表於 07-2-15 20:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

人就係禁~唉~好化學~有錢有左個人又點~仔囡又咪係一樣~最要小朋友同大人健康開心咪得lor~[quote]
yeeli 寫道:
elaineho73 alkyng

我其實廿幾歲生我仔仔,但係都好辛苦,開刀時又嘔又發燒,我無晒勇氣生囉,又要開多次刀,我而家身體都唔好,真係要博命架,宜家比多d心機照顧仔仔就ok啦.
其實生BB真係有危險性,早幾年我聽過我朋友講佢個朋友四十幾歲己經有三個女,但佢老公又好鐘意仔,而又好有錢{可能驚唔生佢老公找第二個生}所以再博多個,但到

Rank: 4


988
367#
發表於 07-2-15 21:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama

我咪睇佢囉,我仔由細到大都睇佢,佢係好有料架,係我朋友係法国做知佢好好,介紹比我,佢唔會拖你小朋友個病,睇得好準一次OK,其實無料既E生先至會睇幾次,如果你睇幾次都貴過睇馬E生一次啦,其實専兒科係貴D但係三佰幾唔係貴架啦,有D重貴,最重要係小朋友又要病咁耐真係唔抵,法国既藥係靚藥,唔會食咗面青青,又唔會累架,一D都唔係重藥,我只係信佢一個E生.
其實氣管收縮多數係氣管敏感唔洗食抗生素,不過要食氣管藥,化痰止咳收鼻水藥就OK,但係有D細菌或病毒感染引起氣管炎,中耳炎,鼻竇炎等等就要食抗生素囉.

Rank: 4


988
368#
發表於 07-2-15 21:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73
我都係咁話,最重要一家人平平安安,健健康康就得架.

Rank: 3Rank: 3


280
369#
發表於 07-2-16 00:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI

妳可不可以send email給我時順道給我馬醫生 tel thks

我女女近兩天又咳及聽到有少少談, 我已很努力在半 時間同她拍談....故每天都很卷.

我剛剛才看完妳們白天之對話

Rank: 4


988
370#
發表於 07-2-16 00:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO
你想我send email馬醫生 tel 比你
定pm比你,pm會快d.

我己經PM咗中醫比你.

Rank: 5Rank: 5


2422
371#
發表於 07-2-16 00:30 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我都想你send馬醫生d資料比我呀, 你知唔知佢過年會唔會照常應診架, 我穩陣d問定, 大吉利是響過年個幾日公眾假期有需要的話, 都知去邊到搵個好醫生.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1796
372#
發表於 07-2-16 00:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi all
重記得我嗎?兩個女都有濕疹,亞女睇了政府皮膚專科兩次巳經好轉,皮膚變得滑滑,好開心;但大女近日病了,最先是嘔沒有發燒,第二日就發燒和作嘔(但嘔唔出),今日第三日就頭暈(兩日都沒有食野一食就會作嘔)醫生話近期的感冒是有這樣的病徵,希望新年前可以好番。
所以我都係咁話,最重要一家人平平安安,健健康康就得架.

Rank: 3Rank: 3


280
373#
發表於 07-2-16 00:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

妳知道嗎 今近報紙有說食某款抗生素好像有問題!
唉我都好怕食得多對肝不好 !
有時與到不好醫生真是慘, 我奶奶都說最好可以睇政府醫生, 只是我要工作真很難, 妳可多看看 呀不對
不看應說我們大家盡量令小朋友增加低抗能力.   

Rank: 3Rank: 3


280
374#
發表於 07-2-16 00:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

   妳就email給我 因容易keep record thks
email: [email protected]   

Rank: 4


988
375#
發表於 07-2-16 00:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,MIHOLO

我pm咗比你地,新年唔知有無,我聽日打去問下再話比你地知.

Rank: 3Rank: 3


280
376#
發表於 07-2-16 00:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

shun282
hi ! 聯合皮膚專科我女女有看她從小到玩在, 我女女都有濕疹故醫生給了我很多豬油膏. 沒錯濕疹好了.

同意, 我家今年特別多病故我一定要買綠油葉沬屋及沐浴下   

Rank: 3Rank: 3


280
377#
發表於 07-2-16 00:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

thks yeeli

Rank: 4


988
378#
發表於 07-2-16 00:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

shun282
係呀,呢期d感冒係好容易嘔,為有大家都小心d,希望你女女好快無事開開心心過年.

Rank: 4


988
379#
發表於 07-2-16 00:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO
你講開又講,你有無發覺入咗嚟tko住,好似多咗病,我同仔仔都係,會唔會tko大風同凍好多呢?       :evil:
我瞓啦,聽日見,goodnight  

Rank: 5Rank: 5


2422
380#
發表於 07-2-16 01:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli / miholo:

關唔關凍事, 我就唔係好肯定, 而另一個睇法就係, tko太多堆田區, 所以形成空氣間又好多塵埃, 而且春天又咁濕, 我媽咪同我講過, 如果天氣濕的話, d空氣會特別毒, 所以唔好將小朋友d衫掛響窗外.

我今日已買了錄油葉了
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題