- 在線時間
- 410 小時
- 最後登錄
- 16-9-14
- 國民生產力
- 129
- 附加生產力
- 1110
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-5
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1402
- 主題
- 15
- 精華
- 0
- 積分
- 2641
- UID
- 56316
 
|
Re: 95區家長大都會
yeeli,
你仔仔睇開法国邊個醫生呀?我啱啱領教過,真係唔錯喎 ~
呀女出身時身體不知幾好,但係唔知係咪將軍澳真係泠啲,呀女兩歲多後開始有'氣管收縮'這種病,但凡氣溫一降低,佢就猛咁咳同埋半夜嘔,又中醫又西醫;都唔知睇咗幾多次, ,呢三年嚟,我地一路睇開新都城女西醫梁xx,雖然以specialist嚟講佢收得唔算貴,但好多時連續睇成三四次都未好,佢解釋話:如果一次就睇到好細路仔嘅醫生開嘅藥一定好重!雖然聽落幾有道理,但見個女折騰了咁耐都唔好,我地都好肉痛,,而且總覺得,佢最叻嗰泛只係叫細路仔減肥!跟住又有人介紹我睇新浦光嘅老西醫林x成,土瓜灣嘅簡XX,TuenMun嘅余xx...等等,有醫生甚至呀女食抭生素,效果卻是一般....結果呀婆嗰日親自出馬帯佢去法国醫院睇咗一個叫馬x康的,本來我還抱怨婆婆介紹了個咁貴的醫生(埋單成$320!),卻想不到他竟然一劑藥就醫好了佢啲咳! 什麼抭生素都唔須食,真係難以至信!
|
|