關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 4


724
361#
發表於 07-1-11 10:10 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

kotjoanna,

我仔話有半班同學考咗體育,我估今日考音樂同普通話.佢d兩日好多功課呀!佢話考eng oral時,考咗埋phonic呀!(係miss ng考的)
傻傻地架,星期二無去攞功課,琴晚做到佢死呀!一樣功課做10幾頁,佢未試過(除頭一, 兩個月)做到過8點,琴晚做到9點幾呀!d書仲要教得好急咁呀!唉.........   
kotjoanna 寫道:
中交考咗啦! 英文佢話Mr Geroge昨日唔得閒;但通告話昨日考普通話,但亞B話無考,唔知啦,好亂!

Rank: 5Rank: 5


1998
362#
發表於 07-1-11 14:22 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
好呀, 你幾時黎都歡迎, 都好, 小朋友考完試好d, 反正, 我仲放緊假.
k_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,

唔好咁擔心細仔飲唔飲,最緊要身體健康!!唔係自己會唔開心呀!
不如我19號先黎探你,等佢地exam完玩得開心d啦!!咁可以細佬放學,早d黎玩,到時call你.留番d薑醋比我食喎!     

Rank: 4


724
363#
發表於 07-1-11 17:04 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

今日放學同你仔,老公一齊坐巴士喎.   
你細仔好cute呀!同我一樣有兩個酒渦    .手長腳長,第日一定好高呀!   
k_wong7 寫道:
mic823,
好呀, 你幾時黎都歡迎, 都好, 小朋友考完試好d, 反正, 我仲放緊假.
k_wong7

[quote]
mic823 寫道:
k_wong7,

唔好咁擔心細仔飲唔飲,最緊要身體健康!!唔係自己會唔開心呀!
不如我19號先黎探你,等佢地exam完玩得開心d啦!!咁可以細佬放學,早d黎玩,到時call你.留番d薑醋比我食喎!     
[/quote]

Rank: 4

醒目開學勳章


539
364#
發表於 07-1-11 17:26 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

班書記不嬲都咁上吓啦 , 不過最唔好就係搵保安員接電話 , 問佢嘢又唔知 !!

Rank: 4

醒目開學勳章


539
365#
發表於 07-1-11 17:49 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

Hi mic823 ,

Thanks!!

我仔記得你仔仔呀 !! 你仔仔姓 Lxx 是嗎 ??
話讀低班B都同班wor !
另你仔仔高班時係咪報過明愛個course , 如果有 , 我冇認錯有張相係頒證書時有你同你仔仔 , 可以send 比你 !!

hidemode

Rank: 5Rank: 5


1998
366#
發表於 07-1-11 18:53 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
係呀, 佢有兩個酒渦, 不過好多人都話佢似哥哥, 你話呢?
pls check pm
K_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,

今日放學同你仔,老公一齊坐巴士喎.   
你細仔好cute呀!同我一樣有兩個酒渦    .手長腳長,第日一定好高呀!    [quote]
k_wong7 寫道:
mic823,
好呀, 你幾時黎都歡迎, 都好, 小朋友考完試好d, 反正, 我仲放緊假.
k_wong7

[quote]
mic823 寫道:
k_wong7,

唔好咁擔心細仔飲唔飲,最緊要身體健康!!唔係自己會唔開心呀!
不如我19號先黎探你,等佢地exam完玩得開心d啦!!咁可以細佬放學,早d黎玩,到時call你.留番d薑醋比我食喎!     
[/quote][/quote]

Rank: 4


724
367#
發表於 07-1-11 19:47 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

hidemode,

好呀!唔該晒呀!
[email protected]
hidemode 寫道:
Hi mic823 ,

Thanks!!

我仔記得你仔仔呀 !! 你仔仔姓 Lxx 是嗎 ??
話讀低班B都同班wor !
另你仔仔高班時係咪報過明愛個course , 如果有 , 我冇認錯有張相係頒證書時有你同你仔仔 , 可以send 比你 !!

hidemode

Rank: 4


724
368#
發表於 07-1-11 19:49 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

見完真人再話你知,要睇真d先得,不過佢真係好靚仔呀!    (唔好話佢知,唔係小氣呀!)
check pm also

[quote]
k_wong7 寫道:
mic823,
係呀, 佢有兩個酒渦, 不過好多人都話佢似哥哥, 你話呢?
pls check pm
K_wong7

Rank: 5Rank: 5


1998
369#
發表於 07-1-11 23:15 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
好呀, 見完真人再講. 我阿媽已整左好多薑係度, 到時你要食多d.
pls check pm.
k_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,

見完真人再話你知,要睇真d先得,不過佢真係好靚仔呀!    (唔好話佢知,唔係小氣呀!)
check pm also

[quote]
k_wong7 寫道:
mic823,
係呀, 佢有兩個酒渦, 不過好多人都話佢似哥哥, 你話呢?
pls check pm
K_wong7

Rank: 3Rank: 3


197
370#
發表於 07-1-12 12:11 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

真係傻傻地架,數學好多,每晚做到佢死呀。

Rank: 4


724
371#
發表於 07-1-12 12:14 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

放心啦!我到時會食多d喇!(唔怕羞的女人 )   
辛苦晒aunt呀!

唔好唔開心喇!

check pm also[quote]
k_wong7 寫道:
mic823,
好呀, 見完真人再講. 我阿媽已整左好多薑係度, 到時你要食多d.
pls check pm.
k_wong7

Rank: 4


724
372#
發表於 07-1-12 12:15 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

真係有問題,趕唔切咪唔好考咁多喇!   
kotjoanna 寫道:
真係傻傻地架,數學好多,每晚做到佢死呀。

Rank: 5Rank: 5


1998
373#
發表於 07-1-12 16:52 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

但係我個仔d功課, 近排每日都係三, 四樣, 而且都係兩頁左右. 唔係好多喎.

Rank: 5Rank: 5


1998
374#
發表於 07-1-12 16:52 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
pls check pm
k_wong7

Rank: 4


724
375#
發表於 07-1-12 20:29 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

唉!呢d野咪係班班唔同囉!老師咪有問題!
你一d都....................唔煩呀!傻婆!!  
k_wong7 寫道:
但係我個仔d功課, 近排每日都係三, 四樣, 而且都係兩頁左右. 唔係好多喎.

Rank: 3Rank: 3


114
376#
發表於 07-1-15 19:40 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

終於考試.       

Rank: 3Rank: 3


114
377#
發表於 07-1-15 19:41 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

明天考英文, 大家溫成點.

Rank: 4


724
378#
發表於 07-1-15 20:21 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

我仔話好開心,因為唔洗做功課!!!       

Rank: 5Rank: 5


1998
379#
發表於 07-1-17 21:46 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

好啦, 好啦, 終於都到左最後一日考試啦. 大家可以鬆一鬆啦.
你地有無問阿仔識唔識呀, 我個仔每日都得一個答案, 就係:識. 佢係唔係都話識, 都唔知佢真定假.

Rank: 4


724
380#
發表於 07-1-17 22:08 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

我仔話:應該識晒,不過唔知啱唔啱.唉,等派咗成績先啦!唔好再問喇!!
不過今日就好開心,因為明天係last day.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖