關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
361#
發表於 06-10-16 15:29 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

大家放心拉.我打左電話比老師. 明天係讀默.

Rank: 5Rank: 5


1178
362#
發表於 06-10-16 15:33 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

  可以唔駛咁緊張~ :

Rank: 4


506
363#
發表於 06-10-16 16:32 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Ha Ha!亞女佈'流'料,引起恐慌,sorry!

[quote]
Kittymummy 寫道:
大家放心拉.我打左電話比老師. 明天係讀默.

Rank: 5Rank: 5


1178
364#
發表於 06-10-16 16:51 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?


我睇亞仔本手冊夠 ,佢話要默9、10、11第二段,後來我再上net家課日誌先知係冇10

Rank: 5Rank: 5


3218
365#
發表於 06-10-17 15:59 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

你地快D上學校WEBSITE睇下測驗範圍,我好驚牙.有中英默,Listening...etc. 我真係怕中英文吾合格.

Rank: 5Rank: 5


1178
366#
發表於 06-10-17 16:31 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

係未要入內聯網睇架?

Rank: 5Rank: 5


3218
367#
發表於 06-10-17 16:40 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

吾係,在資訊裹... 下星期要測中英ORAL. 死硬 !
2fungs 寫道:
係未要入內聯網睇架?

Rank: 5Rank: 5


1178
368#
發表於 06-10-17 16:44 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

搵到,原來在通告一欄。
我都驚,唯有提點佢邊d容易出錯,多d幫佢串下字,做下exercise。  (我仲有longman express 本 workbook,要唔要?)
我比較驚常識科,又要多字又要認,昨天d常識功課差唔多全部等我返屋企教。 煩....!

Rank: 5Rank: 5


1178
369#
發表於 06-10-17 16:45 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

20/10 仲有中文評估o忝! 係咩?  

Rank: 5Rank: 5


3218
370#
發表於 06-10-17 17:15 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我打左電話比老師,中文評估好似測驗形式,但完全吾計落學校D分. 老師話Thomas同 Kitty上課時傾計......仲話我個女好怕羞,上課吾敢答問題..真頭痛 !

Rank: 5Rank: 5


1178
371#
發表於 06-10-17 17:31 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個仔未今日唔專心上堂,比老師扣咗1分囉~
如果亞仔同kitty仲成日傾計,老師可能會調走其中一個去第2組
Kittymummy 寫道:
我打左電話比老師,中文評估好似測驗形式,但完全吾計落學校D分. 老師話Thomas同 Kitty上課時傾計......仲話我個女好怕羞,上課吾敢答問題..真頭痛 !

Rank: 5Rank: 5


3218
372#
發表於 06-10-17 17:37 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

咁吾係成日傾計,只係今日.老師話情況吾太嚴重.

Rank: 5Rank: 5


3218
373#
發表於 06-10-17 23:11 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

吾駛拉.都無時間做exercise. 呢幾日上每日一篇.都幾好玩.
不過係要教佢做.
2fungs 寫道:
(我仲有longman express 本 workbook,要唔要?)
我比較驚常識科,又要多字又要認,昨天d常識功課差唔多全部等我返屋企教。 煩....!

Rank: 5Rank: 5


1178
374#
發表於 06-10-17 23:27 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我今日先叫亞仔開始做'每日一篇',
由大女去教佢做,我走去對功課。
我以為自已好遲做,原來1D班得10人左右有做每日一篇,其它人未做。

請問其它網站係未唔駛日日做? (我個女話淨係玩下,每日做的只係每日一篇就得) 我都未上去睇清楚。


Kittymummy 寫道:
吾駛拉.都無時間做exercise. 呢幾日上每日一篇.都幾好玩.
不過係要教佢做.[quote]
2fungs 寫道:
(我仲有longman express 本 workbook,要唔要?)
我比較驚常識科,又要多字又要認,昨天d常識功課差唔多全部等我返屋企教。 煩....!
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


3218
375#
發表於 06-10-17 23:34 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

太多網,有d要比錢. 我只做'每日一篇'only. (中和英文)

Rank: 5Rank: 5


1178
376#
發表於 06-10-18 09:53 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

咩唔係全部網有login比亞仔都可以做咩?
不過我冇join i-cube,佢都有login & password o既~?

Kittymummy 寫道:
太多網,有d要比錢. 我只做'每日一篇'only. (中和英文)

Rank: 5Rank: 5


3218
377#
發表於 06-10-18 10:01 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我試過,但玩吾到.你依家放產假未?

Rank: 5Rank: 5


1178
378#
發表於 06-10-18 17:05 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

冇咁快! 打算前2後8,5/11放。好驚早產呀!
尋日我朋友第一日放產假就穿水入院...  

我未曾試過生仔點痛法架...

Rank: 4


506
379#
發表於 06-10-18 17:17 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我有join i-cube,只玩過一次(因為冇時間玩)!
而每日一篇,中文都ok,但英文嘅level 2 對小一好似深咗D,如果,我地唔陪佢做,我諗佢地自己未必識睇題目!


[quote]
2fungs 寫道:
咩唔係全部網有login比亞仔都可以做咩?
不過我冇join i-cube,佢都有login & password o既~?

Rank: 4


506
380#
發表於 06-10-18 17:22 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

一年前嘅今日,我經歴人生中第二次的最痛!(細女出生)不過,眨吓眼,今日又一歲啦!見到佢就-------開心晒!
嘜妳之前兩胞開刀嘅?


2fungs 寫道:
冇咁快! 打算前2後8,5/11放。好驚早產呀!
尋日我朋友第一日放產假就穿水入院...  

我未曾試過生仔點痛法架...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖