關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾
樓主: yinmami
go

9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


176
361#
發表於 06-10-12 08:58 |只看該作者

Re: 問功課

chuiathena 寫道:
Hardwork today!!!


What hardwork !?

You mean Eng quiz ?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
362#
發表於 06-10-12 18:54 |只看該作者

Re: 問功課

.

Rank: 3Rank: 3


176
363#
發表於 06-10-13 07:05 |只看該作者

Re: 問功課

chuiathena 寫道:
Pepper Uncle

我每日0600pm 回家, Dinner 用半小時,每樣都不能做漏,
Mui Mui 開學後怎樣? 我朋友話我緊張,我想大約測驗後知道學校如何出卷後會好D.   


冇你咁 tight 不過情況唔好得好多,10 點鐘都應該上到床
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 1


23
364#
發表於 06-10-13 16:51 |只看該作者

想找上門畫畫老師

想找上門畫畫老師, 之前個老師因她的學校唔俾佢
做part-time   請問有無介紹, Thank you

Rank: 3Rank: 3


421
365#
發表於 06-10-13 22:39 |只看該作者

Re: 問功課

今日見到Mui Mui 交通安全隊,佢同1A 班嗰男孩子好friend 喎

Rank: 3Rank: 3


176
366#
發表於 06-10-14 13:13 |只看該作者

Re: 問功課

chuiathena 寫道:
今日見到Mui Mui 交通安全隊,佢同1A 班嗰男孩子好friend 喎


妹妹唔聲唔聲但其實都幾 so-so 架,可能參加得興趣班多,發覺佢都識幾多唔同班既同學  
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
367#
發表於 06-10-19 22:27 |只看該作者

Re: 問功課

水運會有冇人去呀? 我參加親子水泡,去同我打氣啦!!   

Rank: 2


41
368#
發表於 06-10-20 13:34 |只看該作者

Re: 問功課

chuiathena,

老公和囝囝會有親子水泡, 到時一齊打氣啦. 你有冇問點解小童軍到現時還沒有制服.

Rank: 3Rank: 3


421
369#
發表於 06-10-20 21:51 |只看該作者

Re: 問功課

我反而吾想咁快有制服,我怕小朋友若穿運動衫要自已攞多套制服放學換會好麻煩喎! 若再加游水堂就真喺攞C佢地囉!

Rank: 4


768
370#
發表於 06-10-22 20:44 |只看該作者

Re: 問功課

Hello Monkey Mom,

Yes, I'm going there with Crystal. Hope U would be the winner of that competition and do "Add Oil" la.
See U!!

    

Rank: 3Rank: 3


176
371#
發表於 06-10-22 22:42 |只看該作者

Re: 問功課

想問下,水運會到時 de 小朋友係自已坐定係同爸爸媽媽坐?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
372#
發表於 06-10-22 22:48 |只看該作者

Re: 問功課

我現在最怕喺凍咋! 聽聞這幾日天氣轉凉喎!真喺食多幾碗飯先落水好喎       

每班設約五嗰坐位比家長左右la, 但另設家長席我想一開始可能生坐得執正D.  通常行行吓自已都坐在一起架

重有: 有冇人覺得內聯網嗰討論區冇咗好可惜!

Rank: 3Rank: 3


176
373#
發表於 06-10-22 23:05 |只看該作者

Re: 問功課

chuiathena 寫道:
有冇人覺得內聯網嗰討論區冇咗好可惜!


點解要取消!?太多意見     
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
374#
發表於 06-10-22 23:19 |只看該作者

Re: 問功課

巳前比我第一個感覺喺學校反應快,肯接受意見.
現在都接受意見呀! 不過意見接受,態度會否照舊就冇人知囉!好似冇咗本小說追住看一樣,悶D囉!

Rank: 2


41
375#
發表於 06-10-24 09:57 |只看該作者

Re: 問功

我已取消親子泡泡, 因老公赶不及回香港. 到時同你打氣啦啦!!      
水運會當天是否不用游泳的同學都要穿拖鞋, 還是帶定到泳池才更換呢.     

Rank: 3Rank: 3


421
376#
發表於 06-10-24 18:38 |只看該作者

Re: 問功

全都穿拖鞋呀.  

Rank: 3Rank: 3


176
377#
發表於 06-10-24 22:51 |只看該作者

又有人暈左?

妹妹今晚話 1B 班又有人暈左,really?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
378#
發表於 06-10-24 23:02 |只看該作者

Re: 又有人暈左?

又有? 吾好嚇我啦! 我明曰要中午返去開生曰會架

若果天氣再凍,我想水運會暈嗰個喺我囉!

Pepper Uncle 你去吾去呀?我同000302都落塲喎! 記得帶條毛巾比Mui Mui,因為去洗手間時會經過更衣室水幕,D水平時都好大.  小心濕頭仔

Rank: 3Rank: 3


176
379#
發表於 06-10-25 00:17 |只看該作者

Re: 又有人暈左?

chuiathena 寫道:
又有? 吾好嚇我啦! 我明曰要中午返去開生曰會架

若果天氣再凍,我想水運會暈嗰個喺我囉!

Pepper Uncle 你去吾去呀?我同000302都落塲喎! 記得帶條毛巾比Mui Mui,因為去洗手間時會經過更衣室水幕,D水平時都好大.  小心濕頭仔


妹妹話今日有人 "中風",我問佢乜係中風佢就話等如暈左    希望唔係真啦!

星期四老婆唔批放假,話多數冇得陪妹妹坐不如放星期五帶佢去行下博物管  

麻煩水運果日照應下我個矇
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
380#
發表於 06-10-25 00:23 |只看該作者

Re: 又有人暈左?

努力啦! 你肩膀會越黎越大隻la !  我會找Mui Mui 架啦,駛吾駛帶D水果小食比佢,我老公都去可以攞多D嘢喎!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖