關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 2


94
361#
發表於 06-10-11 21:34 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,m,

咁奇怪既 堯堯話佢今日冇去圖書館喎
咁杏妍同邊個去呀

堯堯媽

Rank: 6Rank: 6


5065
362#
發表於 06-10-11 22:16 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,j

杏研話芷漫唔去所以佢就走,她跑得咁快係因為堯堯跑得好快走咗,佢追緊堯堯,不過去到圖書館太多人杏研找不到她。 到底堯堯冇去到圖書館   定話杏研追嗰個唔係堯堯   

不過杏研話原來上課前去圖書館比小息時去好,雖然人比較多但時間比較充裕,小息可以留噃嚟食嘢  

Rank: 4


617
363#
發表於 06-10-12 08:25 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

係呀, 其實芷漫話堯堯啱啱返到學校, 書包都未放低, 杏妍已經跑去借書, 所以佢倆個都無借到喎, 不過我會叫芷漫返學時借, 唔好在小息借, 唔該晒

Rank: 3Rank: 3


179
364#
發表於 06-10-12 11:35 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi Jiuin

I would to submit the P1 aplication form for this year for my son but have the following request want to ask/clarify.  Can you please kindly reply.

1. How many homework in a day?
2. How many time of dication for chinese and  
    english in a week.
3. What are the books for english and chinese using?
4.  Do they use the book one year in advance, that
     means p1 teach p2 study books.
5  How many students in a class.
6. Why you choose the school, can you share your
    experience.

Many thanks for your kind help.

Jafermama




jiuin 寫道:
英文仲有一張 Reading Worksheet(2)要做,
但係手冊冇寫到呢!!

jiuin

Rank: 2


67
365#
發表於 06-10-12 14:48 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hello Mielmiel, Catleelee & Jiuin,

我終睇哂咁多版的 forum, 好精彩!
了解到一個初入小一的生涯.
我囡囡在今年自行選了SFCS, 希望她能順利入到!
我亦都想了解下, 當初你們點解揀呢問學校, 而唔揀同區的其他女校, 真係想參考一下你們的經驗.

你們的小朋友, 學校生活愉快嗎, 功課係咪開始好吃力啦,
我亦都是一個在職母親, 公司亦不許可太早放工.  睇完你們的對話, 真係有 D 擔心自已能否都做到你們的付出.

真想了解一下, 你們小朋友喜歡 SFCS 嗎?

謝謝!  
BLCL

Rank: 4


617
366#
發表於 06-10-12 20:45 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

數:p.64,65,81,82; 簽評(一); Eng: Penmanship & corr; file rev.(3); 中:補p.26-27; 書p.39; 常:書p.??
請問妳們有没有替她們温詞語那頁全課呀 今天我個女話默铅筆,但我們没有同佢温, 因為在詞語那頁是没有铅筆的,但點解手冊寫課本及詞語是兩件事呢
咁杏妍同堯堯仲交唔交換圖書呀

Rank: 2


59
367#
發表於 06-10-12 20:57 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi Jafermama,

Do you mean you had applied SFA for your son.  The school we are talking here is SFCS, situated in Kennedy Road, Wanchai.  It is a school for girls only.一


JaferMaMa 寫道:
Hi Jiuin

I would to submit the P1 aplication form for this year for my son but have the following request want to ask/clarify.  Can you please kindly reply.

1. How many homework in a day?
2. How many time of dication for chinese and  
    english in a week.
3. What are the books for english and chinese using?
4.  Do they use the book one year in advance, that
     means p1 teach p2 study books.
5  How many students in a class.
6. Why you choose the school, can you share your
    experience.

Many thanks for your kind help.

Jafermama




[quote]
jiuin 寫道:
英文仲有一張 Reading Worksheet(2)要做,
但係手冊冇寫到呢!!

jiuin
[/quote]

Rank: 2


59
368#
發表於 06-10-12 21:07 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Catlelee,

老師講嘅詞語一般係指課文內的詞語,唔止課後的詞語,基本上係要溫晒成課書,只不過默書時唔係成段咁默。

Lucianna

Rank: 2


59
369#
發表於 06-10-12 21:11 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,
我個女寫常書P28,29.

Rank: 4


617
370#
發表於 06-10-12 21:45 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Lucianna

咁下次我會同佢全部默晒佢, 就唔會錯啦 後來個女見到貼紙頁便記得做那頁,唔該晒,係呢,妳個女叫甚麼名字呀

catleelee  

Rank: 4


617
371#
發表於 06-10-12 21:47 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m

聽芷漫講妳個女差不多放學就流鼻血喎, 佢無事嗎

Rank: 2


59
372#
發表於 06-10-12 21:55 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Catleelee,

我個女叫簡泳欣,Kiki

Rank: 6Rank: 6


5065
373#
發表於 06-10-13 00:13 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

多謝關心,杏研經常都會流鼻血,佢細細個就成日挖鼻,攪到個鼻膜薄晒,有時傷風食咗啲收鼻水藥比較乾,都會流鼻血,所以佢自己都慣晒   :-|

我同杏研温默書都係全課課文温,怕佢温得哩個詞語,嗰個又唔識  

原來昨日跑得好快嗰個唔係堯堯,好似叫"趙靜文",真係比呀女激死,將啲同學仔攪到亂晒       

我問過杏研,佢唔係好想交換圖書,因為佢想自己去圖書館,覺得好好玩         她曾經講過話隔離位個同學借啲圖書好好睇,咁我咩叫佢問吓同學仔借啦,點知佢話唔得會比老師鬧喎,可能老師想佢哋自己多啲去圖書館     

Rank: 6Rank: 6


5065
374#
發表於 06-10-13 01:21 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi, BowieChloemami:

你好! 我囡囡返咗學只係一個多月,很快便已經適應了小學生活而且很喜歡這間學校,每天放學回家都滔滔不絕


我當初都係首輪入了SFCS,講真我心目中排名係 MM, SP, SFCS,不過自問囡囡英文唔係好叻MM 對佢嚟講會好吃力,至於SP, SFCS我唸相差應該不會太大。 最主要原因係我曾經有兩個同事都從小學讀到F.7畢業沒有讀大學,但兩個英文都頂瓜瓜,當時開始留意這間學校,發覺啲女仔個個都好純品,這間學校比我印象好純樸不浮誇。 我只有首名子女+適齡15分冇宗教信仰,我相信SP競爭會比較大,最後選了SFCS 俾我好好彩入到。 但明年SFCS 轉了全日制情況應該會不一樣,競爭可能會比SP較大。

每日功課最少都4-5樣,6:00pm放學回家食飯沖涼將近7:30pm,然後到我同爸爸放工,食完飯最快都要8:00-8:30pm,這時才開始做功課,差不多10:00-10:30pm做完又已經眼瞓。 希望明年全日制早啲放學,大個女自覺性強啲又唔需要幫佢解題目,佢可以自己早啲做完功課,放工後淨係check吓就ok,多啲時間可以温吓書,講吓故仔就好啦!

Mielmiel


Bowiechloe 寫道:
hello Mielmiel, Catleelee & Jiuin,

我終睇哂咁多版的 forum, 好精彩!
了解到一個初入小一的生涯.
我囡囡在今年自行選了SFCS, 希望她能順利入到!
我亦都想了解下, 當初你們點解揀呢問學校, 而唔揀同區的其他女校, 真係想參考一下你們的經驗.

你們的小朋友, 學校生活愉快嗎, 功課係咪開始好吃力啦,
我亦都是一個在職母親, 公司亦不許可太早放工.  睇完你們的對話, 真係有 D 擔心自已能否都做到你們的付出.

真想了解一下, 你們小朋友喜歡 SFCS 嗎?

謝謝!  

Rank: 4


617
375#
發表於 06-10-13 07:10 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Lucianna

我都有聽我個女提起過妳個女的名呀, 我想她們一定已經認識了

Rank: 4


617
376#
發表於 06-10-13 07:20 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m

就快秋天了天氣會好乾燥, 煲多d滋潤湯水比杏妍飲啦, 等佢個鼻無咁乾
因為我見手冊寫詞語, 咁咪剩係温詞語嗰頁囉,如果是課文,佢會寫默課文,點知攪錯左,以後所有都會同佢温晒最隱陣:tongue:
但在親子閱讀簿裏在G項是向同學朋友借閲喎但我都試吓同佢去圖書館借, 可能佢都好鍾意

Rank: 2


59
377#
發表於 06-10-13 08:41 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi Bowiechloe,
我覺得D功課係OK嘅,雖然有4-6樣,但有D係correction,好簡單啫,相比我以前就淺好多。我家族两代都响SFCS畢業,我同家姐,两個姨甥女同個大女,個細女而家一年班。两個姨甥女而家入咗HKU.有叻學生自然有唔叻嘅啦。不過學校就無分精英班同補習班。小一入學要考分班試,同每年的期考一樣,將D小朋友的成績排名次,然後平均分成四班,希望成績好嘅可以幫吓D成績唔好嘅。
我個大女好enjoy學校生活,不過佢好懶,唔鐘意讀書,我越迫佢,佢就越唔讀。中學派咗去蘇淅,而家都幾好。當時有中學老師話幫我同中學校長講收返我個大女,但我唔想佢响同樣的環境,同樣的同學和同樣的成績下生活,做人都無信心。雖然我個女成績唔好,但D老師從來都無放棄過,重好鼓勵佢。校長Mrs. Wan同埋D教過佢嘅老師見親我就會問起佢,叫佢多D返嚟探母校。
好啦!得閒再講啦!我要遲到啦!BYE.
Bowiechloe 寫道:
hello Mielmiel, Catleelee & Jiuin,

我終睇哂咁多版的 forum, 好精彩!
了解到一個初入小一的生涯.
我囡囡在今年自行選了SFCS, 希望她能順利入到!
我亦都想了解下, 當初你們點解揀呢問學校, 而唔揀同區的其他女校, 真係想參考一下你們的經驗.

你們的小朋友, 學校生活愉快嗎, 功課係咪開始好吃力啦,
我亦都是一個在職母親, 公司亦不許可太早放工.  睇完你們的對話, 真係有 D 擔心自已能否都做到你們的付出.

真想了解一下, 你們小朋友喜歡 SFCS 嗎?

謝謝!  

Rank: 2


67
378#
發表於 06-10-13 10:10 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Thanks Mielmiel,

真係好多謝你地的寶貴意見, 等我呢個心囉囉loon 的媽媽放心一點, 日日瞓覺都唔安樂, 諗下有無同個女揀錯. 我亦都係心目中排 MM, SP, SFCS的, 我老公都問我點解唔揀 SP. 我都覺SP, SFCS差唔多, 但SP有4測,2考而感怕怕, 我同我老公就覺得 SFCS 學生 比 MM 純品, 所以第一輪選了 SFCS.

因我家的姑奶囡囡是今年入了 MM, 佢都好其怪我點解唔跟佢揀. 都真係有好大壓力架    .  其實我都怕MM英文越讀越讀深. 所以都係最終揀了 SFCS.  不過, 我都知 SFCS 的英文, 其實都好好的.

我都認識到一個同區的家長, 三個女都係讀 SFCS的,大女今年會考,仲攞到8A   , 包括英文,所以,我知到如果入到 SFCS,都真係值得讀上去的.

宜家,我的囡囡已肯自己放學回來做左功課先,等我回來幫佢check!! But 將來如要佢自己睇D題目作句,我諗都要我回來同她做了.因我的好友仔仔今年入左SP boys, 功課都幾深,已經要自己睇題目係作句子了.
BLCL

Rank: 1


18
379#
發表於 06-10-13 10:30 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

我的女兒非常喜歡這間學校,  一個月已適應, 時常話老師好好人, 放學返來時常念口掛背中文篇及玩堂上遊戲, 她最喜歡中文及普通話堂。老實講SF中文程度算深, 我需要同她惡補中文, 但她仍喜歡中文, 佢話老師好好woo。  我第一輪已選SF, 雖然我有20分, 我沒選MM, 我不是因為我女兒英文程度不好(她讀國際英文幼稚園), 但我明白選SF有以下的因素:

1 學好中文(筆晝, 讀, 部首, 應用等…)比英文更難,  我比較注重中文, 因將來我們都會向北望;  況且我們大多家長自小都是中文小學至英文中學長大, 又可應付到中文及英語,  SF中學都是英文Brand 1;
2 我公司有2個同事是讀SF(她現年21及23歲), 她中學時在SF成績平平, 但英文科會考就分別有B 及C Grade, 英語對話十分流利, 而且人格純品;
3 相對SP比較大壓力, 個個月差不多有考試或測驗 (SF只有2次考試及2次測驗)

因此我無後悔話選錯SF。其實我都同mielmiel媽媽生活習慣差不多。 而且希望下年轉全日更讓她多時間留在學校玩!
        

Rank: 2


67
380#
發表於 06-10-13 10:39 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi  Lucianna,

Thank you very much  
希望我都能順利入到 SFCS 啦 (我得15喳)!
聽到你話兩代都係讀 SFCS,好犀利呀!我亦都覺得 D老師幾友善,在我交form時,佢地都好有禮貌及耐性去講解,因我missed 左帶D document,佢地都唔會比面色我及都好有禮貌.

我覺得你的選擇都好啱,揀一個可令佢有自信,愉快的學習環境比佢,好過強迫佢要同人比較,咁佢會好辛苦.係新環境,從新開始係好的,更可況,蘇淅都好好的.係呢到出來D學生,普通話及中文作文非常出色的.
BLCL
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖