關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 4


508
361#
發表於 06-8-5 12:45 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

好彩有人在家截到咋,整親人就煩la。

我個女都跌損左個knee ar。

Rank: 5Rank: 5


1662
362#
發表於 06-8-7 12:30 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

想緊當時情況呀~~嘩~~真係好驚驚呀~~    
可能我住得低啦~~我屋企一d事都冇呀!


[quote]
LULU-MAK 寫道:
呢個風不單只整爛我把傘, 吹跌我個囡, 噚晚姐姐仲話比我知...廚房出面既涼衫架吹跌左一邊, 當時我好驚, 驚個架真係跌左落天井會整親人    跟住打電話落管理處叫晒救命    , 佢地即刻派兩個人上

Rank: 5Rank: 5


1662
363#
發表於 06-8-7 12:31 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

比妳笑死喇~~   

[quote]
AE_bb 寫道:
講開半夜起身抺水, 我都試過一次好好笑, 話說當時冇工人, 又唔記得關

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
364#
發表於 06-8-7 14:43 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

講開做家務,今日好無心機呀!
賓姐早幾日返左祖家放假,
琴日星期日咪要做家務囉!
洗左兩機衫,之後掠左出去,
收左D 衫摺好,叫亞仔放入房時佢問︰
媽咪!點解 T 恤咁「巢」既?平時姐姐燙好直架!
我話係咩…?!之後咪係度燙衫,好鬼多!
燙完又要吸塵….有幾隻碟亞仔話不如幫我洗,
咁我話好喇,吸完塵入廚房…見亞仔除晒衫!!
天啊!!我成個地都係水呀!亞呀….攪咩鬼?!
我都無氣講左聲︰「洗完拿?唔該晒喎…」
之後亞仔好開心走左出去,我執起佢件濕既睡衣。
橫掂都濕晒,不如抹埋廚房同個地喇…
抹完地之後坐一陣…..弊!仲有兩隻貓喎,
之後又去清砂盆,倒晒D 砂又洗擦乾淨,
D 貓好怕烏糟,佢地個御廁一定要乾淨架!
整完晒都差不多兩、三點,我早餐都未食,
亞仔就食左大大碗粟米片,我老公仲訓緊呀!!

琴晚我隻右手好酸痛呀!半夜都痛醒…..
都怪我平日少運動,咁樣郁吓隻手都攪到咁,
而家都仲痛,個肩膀又好鬼攰....賓姐你幾時返?

[quote]
AE_bb 寫道:
講開半夜起身抺水, 我都試過一次好好笑, 話說當時冇工人, 又唔記得關

Rank: 5Rank: 5


1936
365#
發表於 06-8-7 15:01 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK,

今次呢個風真係唔講得笑, 好彩打唔正, 打正重敝呀!


麟媽媽 寫道:

琴晚我隻右手好酸痛呀!半夜都痛醒…..
都怪我平日少運動,咁樣郁吓隻手都攪到咁,
而家都仲痛,個肩膀又好鬼攰....賓姐你幾時返?
想當初我們很抗拒請外籍傭工, 成日怕有個唔係自己族類的人在家行來行去, 但現在相信很多媽咪冇得用工人就   

Rank: 5Rank: 5


1662
366#
發表於 06-8-7 15:09 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽 & 麟媽媽

對呀~~工人放假, 我地就慘喇~~~   
我工人同我地生活左咁多年, 佢做多3年話唔再做, 果時我就知味道    想起都驚驚地     

Rank: 5Rank: 5


1936
367#
發表於 06-8-7 15:26 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪 寫道:
肥仔媽 & 麟媽媽

對呀~~工人放假, 我地就慘喇~~~   
我工人同我地生活左咁多年, 佢做多3年話唔再做, 果時我就知味道    想起都驚驚地     
佢話係咁話, 到時或者又會繼續做, 香港咁好, 點捨得走呀!

Rank: 5Rank: 5


2147
368#
發表於 06-8-7 16:19 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

麟媽媽,

我都鄧你可憐!    呢D日子, 我相信遲D我會體驗到.   

Rank: 5Rank: 5


1625
369#
發表於 06-8-7 16:27 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我記得我工人5月放假時, 我簡直想 c 呀
除左做家務之外, 仲要朝朝6點起身   
我記得佢走左3日到, 我已經日日掛住佢, 希望日子快d過, 佢就快d返   

Rank: 4

醒目開學勳章


765
370#
發表於 06-8-7 22:37 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我諗我工人放假個兩星期, 我就:

唔會用吸塵機, 只用掃帚掃地, 跟住拖地就算數

用洗衣机洗完衫, 唔會熨衫, 面衫會摺好放係佢間房, 等佢番黎熨

煑飯, 如果和阿女一齊食, 就會簡簡單單, 如果老公都番黎, 就會出街食。

ha ha, 好期待佢快D放假。     

Rank: 5Rank: 5


3791
371#
發表於 06-8-7 22:41 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

嘩, 而家先見到呢個 topic, 即時諗起以前 "老虎樂園" 的朋友仔, 即刻上黎登記番先, 我女都係黎緊3年班啦, 回想之前仲好似好細個甘, 而家已經有少少 婷婷玉立的味道, 真係有時都好回味佢小朋友時的得意的, 又有少少唔捨得佢長大, 又會諗, 到佢真係大到上中學時, 又唔知點了。
梁媽媽

Rank: 4

醒目開學勳章


765
372#
發表於 06-8-7 22:55 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

今日經過新都城, 見到有個科学、 環保、 創作展覽。

D展覽品有好多係機械人, 機械車........等等,  大多數都係中學生的作品, 但其中有一件係小学生的作品----->培正小学, 係件"放大剪腳甲器", 意念應該係來自十蚊店的放大剪指甲器, 都幾 surprise, 話晒都係小学生自己製造。

Rank: 5Rank: 5


1936
373#
發表於 06-8-8 09:18 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

梁媽媽 寫道:
嘩, 而家先見到呢個 topic, 即時諗起以前 "老虎樂園" 的朋友仔, 即刻上黎登記番先, 我女都係黎緊3年班啦, 回想之前仲好似好細個甘, 而家已經有少少 婷婷玉立的味道, 真係有時都好回味佢小朋友時的得意的, 又有少少唔捨得佢長大, 又會諗, 到佢真係大到上中學時, 又唔知點了。
梁媽媽,

很少跟你碰到面 , 有陣子連老虎樂園個topic都唔見埋, 依家仍有嗎? 係呀, 個個小朋友好快已經唔再係BB, 還好現在他/她們仍肯俾你攬攬抱抱, 相信遲些連這種親密行為都會抗拒呢!

Rank: 5Rank: 5


1662
374#
發表於 06-8-8 10:58 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

le排我攪緊屋企簡單裝修呀, 日執夜執, 而家間屋已八八九九喇, 總算企企理理咁啦!今日有人上門安d燈, 過2日師傅油完油就完成喇  


梁媽媽
講起 "老虎樂園" 我以前都入去傾下架, 而家係咪冇左喇   
我個仔都大個左好多, 見番佢d bb仔相都唔似咁喇, 但我仲想佢快d大, 唔洗我勞氣呀      

Rank: 5Rank: 5


3791
375#
發表於 06-8-8 14:42 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

嘻嘻, 唔駛搵 "老虎樂園" 啦, 呢度傾咪係 "升級版" 羅。
經過一輪狂谷之後,我女終於都升上小三, 今個暑假好開心, 我唔比甘多野佢去學, 等佢真真正正的在家中抖下, 因為之前溫書真係好辛苦。 希望黎緊的三年班, 過到骨啦。
梁媽媽

Rank: 1


25
376#
發表於 06-8-8 15:38 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

期待已久的日子終於到了, 昨晚工人終於放完假回來, 一家大細都很開心!  最初都覺得很輕鬆, 家裏少了一個人, 老公放假一齊去街, 喜歡便在外吃飯或在家裏玩煮飯仔. 一星期過去, 老公已上班, 又經過打風, 看見窗門的污積  又吸塵又洗衫(雖然用洗衣機)又掠衫又要執屋, 最重要是帶兩個寶貝去暑期活動, 出出入入已要命, 回到家簡直散哂 於是越來越期待工人回來, 現在輕鬆哂! 雖然仍然要出出入入(我很享受帶他們的日子), 但起碼回到家不用立即開工, 仔女踏單車前不用考慮回來後又做餐飽, 連老公都話舒服哂!    

Rank: 5Rank: 5


1662
377#
發表於 06-8-9 14:05 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

今日帶左個仔返公司, 唉...lunch time 班同事打機, 攪到呀仔好鬼開心, 真係以為返工原來咁鬼feel    , 而且班同事全男班, 玩d games 合哂佢心水!   
死路, 平時咪唔可以講"媽咪返工咁辛苦lu"   

Rank: 4

醒目開學勳章


765
378#
發表於 06-8-9 15:48 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

下星期姐姐開始放大假, 好彩阿囡D暑期活動差不多完結, 到時我都要帶女返工, 我公司冇 game 玩 ga. 真係返黎要做 office girl, 幫手遞下文件, copy & fax ar.  

Rank: 5Rank: 5


1625
379#
發表於 06-8-9 15:51 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

咁你話佢知淨係 lunch time 先可以咁 free 架咋, 平時個個做野好專心, 靜到蚊飛過都聽到 law   
Easy媽咪 寫道:
今日帶左個仔返公司, 唉...lunch time 班同事打機, 攪到呀仔好鬼開心, 真係以為返工原來咁鬼feel    , 而且班同事全男班, 玩d games 合哂佢心水!   
死路, 平時咪唔可以講"媽咪返工咁辛苦lu"   

Rank: 5Rank: 5


1625
380#
發表於 06-8-9 15:53 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我個大仔黎過我 office 都好好奇, 成日問我呢樣問我果樣
Charitymami 寫道:
下星期姐姐開始放大假, 好彩阿囡D暑期活動差不多完結, 到時我都要帶女返工, 我公司冇 game 玩 ga. 真係返黎要做 office girl, 幫手遞下文件, copy & fax ar.  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖