關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2769
361#
發表於 06-3-11 12:23 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy
政策又變左啦
Sindy 寫道:
官立/津貼小學應該唔可以擺到明聯繫喎......另都唔關教署接唔接管幼稚園事的呀.....聯繫/一條龍係形容中小學,除非直資/私立學校

[quote]
anna_gigi 寫道:
Sindy
對[quote]
Sindy 寫道:
[quote]
anna_gigi 寫道:
我間園今年轉左教統局管轄,變左成為有聯繫學校可以直接有優先權利


你指幼稚/兒園跟小學有聯繫?[/quote][/quote][/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
362#
發表於 06-3-11 15:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi 寫道:
Sindy
政策又變左啦
[quote]
Sindy 寫道:
官立/津貼小學應該唔可以擺到明聯繫喎......另都唔關教署接唔接管幼稚園事的呀.....聯繫/一條龍係形容中小學,除非直資/私立學校
[/quote]

咁大件事......咁計...即聖心下午....都可以有聯繫啦喎?!........係邊知道架?

Rank: 5Rank: 5


3953
363#
發表於 06-3-11 21:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

resend
Hi! all moms,

I am living in TKO, but i am thinking If I choose MS north point as 1st round ( as i have 20 marks), is it worth? because there is only 30 mins travelling time by MTR.
BY the way, is the secondary schools allocation of MS North point good?

or how about the chances of entry
基灣小學(愛蝶灣)since i have 20 marks?

which school is better ? which one is more pushy and traditional ?





Rank: 5Rank: 5


2769
364#
發表於 06-3-13 14:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
晏晨
你個大女到期驗眼未,應該係4歲,但我miss左果時段,而家有信通知去驗,預約好明天,好擔心因為好多小朋友驗完之後都可能要帶眼鏡

Rank: 5Rank: 5


1245
365#
發表於 06-3-13 16:23 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
366#
發表於 06-3-13 16:26 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hihi everybodies,

        我個女4歳zone d 去做過,但因為係我先生帶佢去,
結果個女完全唔同視光師合作,人地問佢問題,佢唔答人...
結果~~~係無結果... 不過我個女嗰班有幾個同學仔check
完番嚟都要wearing glasses , 所以諗住遲d自己再帶佢
出去眼鏡舖check. 我諗都係一樣卦           
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
367#
發表於 06-3-13 16:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

HI monmantong,

sorry for late reply you ar. 我諗要等anna_gigi答你la. 因為我o地都唔係咁清楚.

Rank: 5Rank: 5


2238
368#
發表於 06-3-13 16:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hi emiluihk, anna_gigi,

宜家先忙完, 先來到ja. 你o地咁快帶左阿女去驗眼la. 我仲未帶過佢去啊, 我都諗住帶佢去架la. 你o地去邊樹驗架? 健康院嗎? 我之前都問過其他媽咪, 佢o地介紹我去以下2間, 你o地聽過未啊?

小童驗眼, 有呢幾個地方提供,

Click here go to 眼科視光學診所 - 香港理工大學

Click here go to 香港盲人輔導會普通眼科&低視能中心

Click here go to 賽馬會盲人綜合服務中心

Click here go to PolyVision Eyecare Ltd

emiluihk, 唔好去眼鏡鋪驗啊, 我之前都以為係, 但d阿媽話無用架. 你試下去poly果間la, 響wan chai 架. around $380, 佢話around驗45min. 我打過去book但係好full要特登請假去, 我諗住下次先去.    

Rank: 5Rank: 5


1757
369#
發表於 06-3-13 17:12 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi 各位好!

我都同意ckckcktina的話,千祈唔好係眼鏡舖驗,因我的同事,佢個仔成日懞起眼睇野,佢帶個仔去眼鏡舖驗眼,眼鏡舖話無問題只係小朋友不經意的習慣,點知佢帶個仔去眼科醫生度再驗時,發覺原來唔係近視而係遠視呀! 要即刻戴眼鏡。

我都有打過電話去poly果間,真係幾full呀

Rank: 5Rank: 5


1245
370#
發表於 06-3-13 17:26 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咁我又想問吓係咪好似幾正常都帶佢驗吓好呢,
定抑或覺得佢唔妥先需要帶佢去CHECK 呢  
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
371#
發表於 06-3-13 17:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
明天係去健康院果處驗,如真係唔合格或有問題,會出去其他如poly

Rank: 5Rank: 5


2238
372#
發表於 06-3-14 09:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

即係話你今日無返工la... i miss u

Rank: 5Rank: 5


2238
373#
發表於 06-3-14 09:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hi 咁多位媽媽, 早晨呀...

emiluihk,
其實我都唔知架, 因為阿女平時睇野都好似無咩特別, 係寫字果陣lor, 佢初初寫果陣就座得好直, 寫下寫下個人就會越來越低lor, 咁算唔算有事呢?  

Rank: 5Rank: 5


1245
374#
發表於 06-3-14 11:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀  

         我個女都係咁喎,有時見佢睇書都"哄"到好埋,但叫佢
擺開d佢又得喎,咁其實係咪已經代表有事呢 because
我同我先生都係後天性四眼,唔知咁會唔會遺傳呢 係就
慘了,wearing glasses 真係好唔便,我成日提囡囡wearing
glasses 好多麻煩唔方便,叫佢要保護眼睛。唉~~~ 如果係
遺傳就真係神仙都難救...  
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1757
375#
發表於 06-3-14 11:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi 各位早,

本人覺得應該是每年都要定期驗眼,我亦有帶我的小朋友每年去驗眼,因我自己也是四眼一族...

Rank: 5Rank: 5


2238
376#
發表於 06-3-14 11:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung, emiluihk,

我同我老公都係呀, (四眼) but我就唔係遺傳, 係後天架, 因為早排有個同學仔媽咪帶左佢個女去驗眼, 話有遠視&散光, 所以我先覺得驚lor, 所以我宜家先諗住帶阿女去驗下. 希望poly有位la. 好鬼死難就d時間架, 平日我又費事請假, 假期佢又要學野, if你唔返, 佢就當你自動唔返無得補堂, 俾晒錢好唔抵,     

Rank: 5Rank: 5


1245
377#
發表於 06-3-14 12:10 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咦~~~

        死la 真係要帶佢去check check先得la , 請問有無
poly既電話 / web site 呀 貴唔貴架
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
378#
發表於 06-3-14 12:31 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

你去以下個web啦. 我之前問過, 要$380, 大約驗45分鐘, 要book定先lor.

http://www.polyvision.com.hk

Rank: 5Rank: 5


2769
379#
發表於 06-3-14 12:39 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
有返工 係度呀 不過好多野做,唔得閒入呢,下午就走啦  :cry:

Rank: 5Rank: 5


2238
380#
發表於 06-3-14 13:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

咦, 你唔係上午去咩,  下午先去啊. lunch lor... 返來再傾過la.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖