- 在線時間
- 25 小時
- 最後登錄
- 16-11-22
- 國民生產力
- 1
- 附加生產力
- 84
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-8-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 830
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 915
- UID
- 13512

|
Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區
hi all,
我多咀想講下關於陪坐校車既事.........第一次坐校車, 心情既緊張又不捨....hehe呢d其實係我既心聲,唔係我個囝, 但你地真係覺得要陪咩??????係你自己唔放心多d定係你小朋友真係????會唔適應呢?????其實好多小朋友一上到車就會被車外風景吸引, 咩都唔會理架, 佢地大個架啦, 放心啦各位媽咪
OK如果真係要陪, 我有d參考比大家, 係我個囝另一個同學既case(男仔, 內外型)第一日坐校車返學返無喊, 佢之前一星期既適應期係樹熊咁,要"痴"住麻麻唔放, 第一日坐校車居然無喊, 我見倒都又d唔信, 到放學見倒麻麻, 我同佢講起, 原來係咁........原來佢地係適應期己經坐校車架啦, 不過一上到車佢地就分開坐, 麻麻會坐最後排, 唔比個孫睇到, 慢慢習慣左就ok啦, 如果真係要陪, 可以用下呢個方法, 不過最好都係唔好陪, 因為你陪得一個星期, 咁下一個星期呢...再下一個呢(孩子要成長, 不要成已不長, right???)
不如由依家起, 每日都同你地小朋友講, 佢大個啦, 要做大人既野, 要返大哥哥學校, 自己坐校車, 媽媽唔坐得架, 因為校車車大哥哥返學, 媽媽唔可以去架, 講多d可能有意想不到既收獲架....希望唔好怪我多事啦 |
|