註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 15:12 發表 你個E-MAIL ADDRESS有架!!!!
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 15:11 發表 咁你下次要上CC HOME參觀佢吓啦!!!
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-5-21 15:16 發表 你地講得美人間屋有D恐佈喎!
子爵府
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 15:07 發表 你比人通緝時成個名寫晒出黎la, 你唔知咩?
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 15:17 發表 點會恐怖??? 係佢仔女D大作黎架!!!
原文章由 lky2008 於 08-5-21 15:18 發表 咁hoganma話‘通緝’喎!有D驚嚇架!
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 15:45 發表 c bk
原文章由 多利是 於 08-5-21 16:00 發表 ky email 其實都披露幾多野架...所以我好小比公司 email 人地架
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 15:57 發表 hoganma 一路睇, 一路笑ga
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 16:13 發表 我有個fd仲攪笑, n年前去一間公司做, 做左幾日炒佢, 咁1-2年佢又搵工, 又搵返果間公司, 同樣請佢幾日又炒佢, 都唔知係咪玩野!!!