- 在線時間
- 207 小時
- 最後登錄
- 22-8-15
- 國民生產力
- 154
- 附加生產力
- 291
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-7-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1285
- 主題
- 89
- 精華
- 0
- 積分
- 1730
- UID
- 93403
 
|
hi,
我個囝個老師都無mud打個電話比我講佢學校o既情況,淨係有一兩次有特別嘢先打嚟問我,我個b讀n1b,個外籍老師我估都係mr. chris, 因為佢講得唔清楚,但發音應該係,我都覺得佢普通話小咗d,佢果本書,囝囝上年nursery時已經用過,以前佢每日都有半個小時唱遊堂係用普通話,而家反而重小咗,英文真係唔知好唔好,佢返嚟又無mud點講教咗d mud,淨係你問佢佢先講小小,間中唱幾句英文歌仔,重未睇到佢d進度
原帖由 mccmcc 於 08-9-22 22:39 發表 
Hi all mami,
我都幫我仔仔報咗小小藝術家及體操班,星期六上堂,因為我都想幫佢係出面報,而家學校有得參加都幾好呀,又可以多d時間同番d同學仔一齊玩,價錢都合理啦,好過出面搵,星期六又冇o甘辛苦啦,你地小朋友係o羊班 ...
[ 本帖最後由 Edvychan 於 08-9-23 11:29 編輯 ] |
|