關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 4


961
361#
發表於 08-9-17 12:30 |只看該作者
哦..我冇收到通告呀..


原帖由 gogoMa 於 08-9-16 23:05 發表
VicVic 都病左... 連妹妹都病埋...

大家收到通告有關 劍橋課程... 大家有咩睇法...???

Rank: 5Rank: 5


1730
362#
發表於 08-9-17 14:36 |只看該作者
但係我今日比佢帶相返學,老師無收到,我已經用個好大的相袋入住,應該睇到la,佢話明15-17號帶返去o架o麻,今日都唔收,咁即係點呢?


原帖由 henrykwok 於 08-9-17 12:29 發表
好彩你有post話帶相咋, 我依個媽媽真係唔記得咗...

Rank: 5Rank: 5


1139
363#
發表於 08-9-17 20:46 |只看該作者
Ronniema,
唉.. 係啦..    果套野真係著一次咁大把咋....  不過果日我送鈞渝返學都有好多冇著... 但係個個都著便服唔會著校服架喎....  Halloween我諗好玩d既....  同埋呢d架餐可以翻用嘛...

鈞渝好少同我講佢學左d咩..  唱歌跳舞佢就得.. 其他都唔知佢學左乜..

Edvychan,
哦... 唔怪得咁多DIY 燈籠啦..  

你地好犀利呀..  咁樣訓練佢都好, 唔使成日要乜有乜... 縱慣晒.. 不過暫時鈞渝都唔會lur話要買野.. 我話唔買佢都唔會扭計..  我見過有d真係瞓晒地喊晒....  好誇張..

我都係今先交咋.. 不過因為我上左大陸所以唔知學校有冇收到張相呢....  可能老師冇摷過個書包, 所以唔覺有相卦...

柏喬媽媽,
鈞渝都唔會好得去邊, 問佢學乜冇講過.. 淨係識唱學過既歌同跳舞咋...   本english for kids學過果d都冇講.. 淨係識唱apple green....   Ronniema 呀柏希仔都識拍住個box 講 ba ba box 吖..

gogoMa,
我都冇收到劍橋課程通告喎....  上星期都冇通告, 寫NIL既...

各位,
我錄底左鈞渝近期學左既歌同跳舞upload左上去youtube, 你地睇下囝囝囡囡有冇跳過俾你地睇...
http://tw.youtube.com/watch?v=ZMqGEG3HZxQ

Rank: 5Rank: 5


1332
364#
發表於 08-9-17 21:57 |只看該作者
Dear all ,

請放心 . 劍英係 L2 架 , 所以 N1 係冇通告 .

中秋我都有同我對 kids 著中國服 , 佢地好開心 .

Rank: 5Rank: 5


1425
365#
發表於 08-9-18 10:04 |只看該作者
krystal,
thanks~ 仲以為咁快殺到嚟添~

各位,

中秋我囝囝無著中國服呀~ 個燈籠又唔記得入電無得玩,好在佢唔識投訴啫~ 嘻~ 見到妳地個個都咁好媽媽,我呢個懶媽媽真慚愧,要自我檢討下喇~~  

原帖由 Krystal 於 08-9-17 21:57 發表
Dear all ,

請放心 . 劍英係 L2 架 , 所以 N1 係冇通告 .

中秋我都有同我對 kids 著中國服 , 佢地好開心 .

Rank: 3Rank: 3


274
366#
發表於 08-9-18 10:34 |只看該作者
Facebook 既YORK 家長會

希望各位約克家長可以在此互相交流,分享育兒心得、發放校園相片、資料等.


http://www.new.facebook.com/group.php?gid=28252071715


我都POST左上次學校旅行相同今次同囡囡一齊造既燈籠相上去...  大家都去睇下啦.

Rank: 3Rank: 3


274
367#
發表於 08-9-18 10:38 |只看該作者

回覆 # 的文章

HI PCDOGXX,
將D片放上FACEBOOK - YORK家長會
http://www.new.facebook.com/group.php?gid=28252071715

多D人可以一齊睇MA!!

上次旅行係校車唱既旅行主題曲我都有POST 上去呀
http://www.new.facebook.com/vide ... amp;oid=28252071715

Rank: 5Rank: 5


1730
368#
發表於 08-9-18 17:31 |只看該作者
我個b今日終於要請sick leave,發燒,感冒, 不過lee排天氣真係好焗,一冷一熱,希望佢快d好番,咁明天如果要放假,有mud嘢通告可唔可以叫學校校車代取o架?

Rank: 5Rank: 5


1730
369#
發表於 08-9-19 19:06 |只看該作者
校車ee幾好,今日幫我攞手冊同功課返嚟,仲到之前打電話提我落去攞,唔洗我企係度等好耐,真係好。

Rank: 4


961
370#
發表於 08-9-19 19:34 |只看該作者
你仔仔點樣呀...好返未呀..依排天氣真係好鬼差..

大家都要小心..

原帖由 keroppikeroppi 於 08-3-8 12:04 發表
已打了電話問, 之前所說的價錢是建議加的價錢, 現在的是實際要收的價錢, 並已得到教育局的批准 ~

無端端加咗咁多, 真係好無奈 ~

Rank: 5Rank: 5


1730
371#
發表於 08-9-20 14:00 |只看該作者
我個b燒吓唔燒吓,把聲變哂,明天仲要開party,唔知好番未呢?

原帖由 henrykwok 於 08-9-19 19:34 發表
你仔仔點樣呀...好返未呀..依排天氣真係好鬼差..

大家都要小心..

Rank: 3Rank: 3


212
372#
發表於 08-9-21 11:37 |只看該作者

冬夏季校服

各位mama﹕平售以下冬夏季校服,  尤以 *的物品, 有9 成新, 合k1男生穿, 如有興趣, 請pm.

男生


物品
出售件數

校褸*
1

恤衫*
2

長衭*
2

體育運動服
1

灰色羊毛外套*
1

針織T
1

褓吠
1

夏季校服*
3
(有一套95%新, 只穿著十數天)
夏季運動服
2

Rank: 3Rank: 3


195
373#
發表於 08-9-22 10:37 |只看該作者
各位,

吾知你地有無報名讀學校的興趣班呢? 我幫柏希報左藝術同小跳豆班, 星期六連上兩堂, 事關我都諗住幫佢報類似playgroup, 依家就索性响學校上, 可以同班同學仔一齊玩, 大家可能有機會見下面喇!


pcdogxx,

阿鈞渝好得意bor, 呢d片段好珍貴, 得閒要拍多d, 小朋友大左就吾同哂0既喇!


Ronniema

Rank: 5Rank: 5


1730
374#
發表於 08-9-22 13:53 |只看該作者
hi ronniema,

我都係打算比佢報d兩班,星期六上堂好d,因為平時放學已經好攰,我未交報名費,因為想問吓人知唔知學校lee d課程辦得好唔好,唔知有無人參加過呢?

原帖由 Ronniema 於 08-9-22 10:37 發表
各位,

吾知你地有無報名讀學校的興趣班呢? 我幫柏希報左藝術同小跳豆班, 星期六連上兩堂, 事關我都諗住幫佢報類似playgroup, 依家就索性响學校上, 可以同班同學仔一齊玩, 大家可能有機會見下面喇!


pcdogxx,

阿 ...

Rank: 5Rank: 5


1139
375#
發表於 08-9-22 14:55 |只看該作者
Edvychan / Ronniema,

我諗住同佢報小跳豆果個..   星期六我已經係協康會幫佢報左好多星期六既course, 所以d時間撞晒... 唔可以報星期六..  而我又覺得12:00 呢d時間幾好, 因為唔使特登又要再返去...  

頭先我打左去學校問喇.. 佢話一班大約會有12-13人一班, 星期六會比較多人報名...

[ 本帖最後由 pcdogxx 於 08-9-22 17:07 編輯 ]

Rank: 4


816
376#
發表於 08-9-22 22:39 |只看該作者
Hi all mami,

我都幫我仔仔報咗小小藝術家及體操班,星期六上堂,因為我都想幫佢係出面報,而家學校有得參加都幾好呀,又可以多d時間同番d同學仔一齊玩,價錢都合理啦,好過出面搵,星期六又冇o甘辛苦啦,你地小朋友係o羊班呀,我仔仔係N1C呀,你地知唔知老師會唔會定時打比我地D家長講吓小朋友上堂的情況呢?你地外籍老師係邊位教呀,我仔仔話係Mr Chris呀,我地小朋友都已經返咗學個幾月啦,你地覺得york點呀,我覺得英文應該唔洗太擔心,不過我覺得國語每星期一堂好似少d,你地覺得點呀?:)

Rank: 3Rank: 3


211
377#
發表於 08-9-23 01:45 |只看該作者
hi mccmcc,
我女女都係N1C呀,我都會報,但未知係咪星期六上好,
其實我覺得york都ok既,至於校舍最好快D搬,真係太
殘舊了~好開心認識您,大家可以多D交流一下,不如我
比個電話您,大家識下,好嗎?





原帖由 mccmcc 於 08-9-22 22:39 發表
Hi all mami,

我都幫我仔仔報咗小小藝術家及體操班,星期六上堂,因為我都想幫佢係出面報,而家學校有得參加都幾好呀,又可以多d時間同番d同學仔一齊玩,都啦,好過出面搵,星期六又冇o甘辛苦啦,你地小朋友係o羊班 ...

Rank: 5Rank: 5


1730
378#
發表於 08-9-23 11:26 |只看該作者
hi,

我個囝個老師都無mud打個電話比我講佢學校o既情況,淨係有一兩次有特別嘢先打嚟問我,我個b讀n1b,個外籍老師我估都係mr. chris, 因為佢講得唔清楚,但發音應該係,我都覺得佢普通話小咗d,佢果本書,囝囝上年nursery時已經用過,以前佢每日都有半個小時唱遊堂係用普通話,而家反而重小咗,英文真係唔知好唔好,佢返嚟又無mud點講教咗d mud,淨係你問佢佢先講小小,間中唱幾句英文歌仔,重未睇到佢d進度



原帖由 mccmcc 於 08-9-22 22:39 發表
Hi all mami,

我都幫我仔仔報咗小小藝術家及體操班,星期六上堂,因為我都想幫佢係出面報,而家學校有得參加都幾好呀,又可以多d時間同番d同學仔一齊玩,價錢都合理啦,好過出面搵,星期六又冇o甘辛苦啦,你地小朋友係o羊班 ...

[ 本帖最後由 Edvychan 於 08-9-23 11:29 編輯 ]

Rank: 4


816
379#
發表於 08-9-23 20:03 |只看該作者
Hi ivylee313,

pls check PM!!

Rank: 4


816
380#
發表於 08-9-23 20:14 |只看該作者
Hi,

係啦,我覺得老師應該定時打比家長講吓小朋友情況,如只係問小朋友係唔知進度去到邊,佢地鍾意就答吓你,唔鍾意唔講,我地又要返工,我睇張進度紙,其實好似已經教咗好多野,但佢地又唔知學成點呢!國語堂真係少d!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖