關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
361#
發表於 08-2-13 16:43 |只看該作者
come

我有舊同事, 每年3月, 同9月都會去 paris, love 買唔到, 你有需要就話我聽啦

我都唸緊買唔買返隻好..但又唔係好like lv...同肚臍:;pppp: :;pppp:

原文章由 雪文 於 08-2-13 04:29 PM 發表
comecome,算啦:(   下次實有人再去的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
362#
發表於 08-2-13 16:45 |只看該作者
come : 唔使拉, 我差4仟5呀.

昨日先追C6俾家用, 佢話睇我唔急要咁.  係唔急住要, 不過忘記咗要從永享轉數去HSBC 找數呢.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:43 發表

你差幾多呀? 我hsbc a/c有2000係度, 可以過住比你先喎.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
363#
發表於 08-2-13 16:47 |只看該作者
多: 好呀, 因hk shop好串話斷貨, love話米蘭好多.

Rank: 5Rank: 5


1995
364#
發表於 08-2-13 16:47 |只看該作者
我都用左好多$, 我好驚收到今個月 STATEMENT

原文章由 雪文 於 08-2-13 16:42 發表
check咗. 仲發現自己戶口唔夠錢俾信用卡扣數, 而家要急call我細佬入數

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
365#
發表於 08-2-13 16:52 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-13 16:47 發表
我都用左好多$, 我好驚收到今個月 STATEMENT

ktma: 你買左d乜野呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
366#
發表於 08-2-13 16:53 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-13 16:45 發表
come : 唔使拉, 我差4仟5呀.

昨日先追C6俾家用, 佢話睇我唔急要咁.  係唔急住要, 不過忘記咗要從永享轉數去HSBC 找數呢.

咁又要比人罰手續費囉???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
367#
發表於 08-2-13 16:54 |只看該作者
睇吓講情得唔得, 不過都要入咗數才可以.

等待細佬中...............

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:53 發表

咁又要比人罰手續費囉???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
368#
發表於 08-2-13 17:02 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-13 16:54 發表
睇吓講情得唔得, 不過都要入咗數才可以.

等待細佬中...............

hsbc好衰架:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
369#
發表於 08-2-13 17:03 |只看該作者
雪: 咁我一陣放工點呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
370#
發表於 08-2-13 17:05 |只看該作者
你直接過來啦, 我等fun電話一齊去街市買料呀.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 17:03 發表
雪: 咁我一陣放工點呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
371#
發表於 08-2-13 17:07 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-13 17:05 發表
你直接過來啦, 我等fun電話一齊去街市買料呀.

你隻腳咁樣行來行去會否唔好呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
372#
發表於 08-2-13 17:10 |只看該作者
街市唔怕掛, 都係一陣.

KY來唔來呀, 你幫我打電話問吓佢好唔好 ?  

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 17:07 發表

你隻腳咁樣行來行去會否唔好呀???

Rank: 5Rank: 5


3212
373#
發表於 08-2-13 17:24 |只看該作者
Hi... 又是收工時間

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
374#
發表於 08-2-13 17:26 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-13 17:10 發表
街市唔怕掛, 都係一陣.

KY來唔來呀, 你幫我打電話問吓佢好唔好 ?  

ky佢唔舒服去左睇醫生呀, 應該唔來架啦.
我一陣去到你樓下打比你.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
375#
發表於 08-2-13 17:27 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 08-2-13 17:24 發表
Hi... 又是收工時間

Rank: 5Rank: 5


1995
376#
發表於 08-2-13 17:35 |只看該作者
衫褲鞋, 電髮/染髮 facial course.......

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:52 發表

ktma: 你買左d乜野呀???

Rank: 5Rank: 5


3104
377#
發表於 08-2-13 17:48 |只看該作者
亞頭 :

我同我同事講左啦,他都同他朋友的親戚講左啦,我聽他講,下學期機會大的囉,或者你學期尾再打來提一提,我想會好的,他是識個主任的
希望你順利入到啦




原文章由 novemberwm 於 08-2-13 17:24 發表
Hi... 又是收工時間

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
378#
發表於 08-2-13 23:27 |只看該作者
美人今晚八點返來香港啦, 佢返咗大陸.
各位有嘢明天揾佢啦.

Rank: 8Rank: 8


17269
379#
發表於 08-2-14 08:49 |只看該作者
早晨!

琴晚整左個蛋糕贺“人日”。補祝各位靚媽生日快樂兼情人節快樂。

呀女話個朱古力mango cake都OK,係硬左D,(我焗好係OK架,好鬆軟架(工人都咁話),點知我驚我打的cream會遢低,就咁擺左入雪櫃(唔記得入盒),個雪櫃係好C凍個隻,咪雪硬左囉!激C!

Rank: 6Rank: 6


8125
380#
發表於 08-2-14 08:52 |只看該作者
嘩...好靚呀.... 我又想食呀...

原文章由 lky2008 於 08-2-14 08:49 AM 發表
早晨!

琴晚整左個蛋糕贺“人日”。補祝各位靚媽生日快樂兼情人節快樂。
http://i165.photobucket.com/albums/u54/ky2004/13022008003.jpg?t=1202949864
呀女話個朱古力mango cake都OK,係硬左D,(我焗好係OK架,好 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖