註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 雪文 於 08-2-13 04:29 PM 發表 comecome,算啦:( 下次實有人再去的.
返回頂部
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:43 發表 你差幾多呀? 我hsbc a/c有2000係度, 可以過住比你先喎.
大宅
原文章由 雪文 於 08-2-13 16:42 發表 check咗. 仲發現自己戶口唔夠錢俾信用卡扣數, 而家要急call我細佬入數
原文章由 ktmami 於 08-2-13 16:47 發表 我都用左好多$, 我好驚收到今個月 STATEMENT
原文章由 雪文 於 08-2-13 16:45 發表 come : 唔使拉, 我差4仟5呀. 昨日先追C6俾家用, 佢話睇我唔急要咁. 係唔急住要, 不過忘記咗要從永享轉數去HSBC 找數呢.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:53 發表 咁又要比人罰手續費囉???
原文章由 雪文 於 08-2-13 16:54 發表 睇吓講情得唔得, 不過都要入咗數才可以. 等待細佬中...............
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 17:03 發表 雪: 咁我一陣放工點呀???
原文章由 雪文 於 08-2-13 17:05 發表 你直接過來啦, 我等fun電話一齊去街市買料呀.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 17:07 發表 你隻腳咁樣行來行去會否唔好呀???
原文章由 雪文 於 08-2-13 17:10 發表 街市唔怕掛, 都係一陣. KY來唔來呀, 你幫我打電話問吓佢好唔好 ?
原文章由 novemberwm 於 08-2-13 17:24 發表 Hi... 又是收工時間
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:52 發表 ktma: 你買左d乜野呀???
伯爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-14 08:49 AM 發表 早晨! 琴晚整左個蛋糕贺“人日”。補祝各位靚媽生日快樂兼情人節快樂。 http://i165.photobucket.com/albums/u54/ky2004/13022008003.jpg?t=1202949864 呀女話個朱古力mango cake都OK,係硬左D,(我焗好係OK架,好 ...