註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 09:36 發表 我老闆越黎越過份, 成日都10點先返, 懶散左, 成日玩facebook 我聽全部都係老歌 劉華-再會了 趙學而-尋開心, 終於可結束 王菲-藉口 etc
返回頂部
原文章由 KY2004 於 08-1-23 09:40 發表 焗爐布,咩來的?
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 09:44 發表 下 同同學睇戲 我都係中學先第一次自己出街咋
原文章由 yan02 於 08-1-23 09:45 發表 我很down 呀 昨晚出完糧比個工人,不到一個鐘他即同我講,"我提前一星期同你講,我不做啦,我要返去啦." 我很不開心,我又要再找人湊仔,很煩很煩...... ...
子爵府
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 09:46 發表 咁好, 可以聽歌
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 09:53 發表 CY: 我估我唔會比亞女去架!! ky: 無諗過呀, 或者六年班or佢自己識搭車先啦.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-23 09:55 發表 Morning
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 09:56 發表 我唔會俾佢自己搭車去gei, 我會送佢到門口先走, 夠鐘就係門口等.
男爵府
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 09:47 發表 一塊plastic sheet, for oven use
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 09:57 發表 jerry媽: book爐度ok啦, 初三(9/2)下午4時至10時.
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 09:56 發表 我唔會俾佢自己搭車去gei, 我會送佢到門口先走, 夠鐘就係門口等. e+4年級d小朋友好醒ga la, 我好多時都聽佢講d 同學去邊樹咁ga.
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 09:53 發表 唔好咁down, 佢做到幾時? 1星期? 即得呢個星期要搵個新? 咁急
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-23 10:04 發表 , 點比返$$你??入落你個bank度, 定比你家姐??
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:05 發表 我都唔會囉!因太細喇,我會好擔心。