關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
361#
發表於 08-1-23 09:46 |只看該作者
咁好, 可以聽歌
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 09:36 發表
我老闆越黎越過份, 成日都10點先返, 懶散左, 成日玩facebook

我聽全部都係老歌

劉華-再會了
趙學而-尋開心, 終於可結束
王菲-藉口
etc
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
362#
發表於 08-1-23 09:47 |只看該作者
一塊plastic sheet, for oven use
原文章由 KY2004 於 08-1-23 09:40 發表

焗爐布,咩來的?
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
363#
發表於 08-1-23 09:50 |只看該作者
ky, 亞女4年級.

e+d 小朋友唔同ga la, 我果時6年級1個人搭mtr都唔知幾 .

我亞女又比較成熟d, 大膽d ga.


原文章由 hoganmama 於 08-1-23 09:44 發表
同同學睇戲 我都係中學先第一次自己出街咋
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
364#
發表於 08-1-23 09:52 |只看該作者
找人湊仔lee個經歷, 我啱啱先領教完 .

yan ma, 冇辦法ga la, 再揾過la.

原文章由 yan02 於 08-1-23 09:45 發表
我很down 呀

昨晚出完糧比個工人,不到一個鐘他即同我講,"我提前一星期同你講,我不做啦,我要返去啦."

我很不開心,我又要再找人湊仔,很煩很煩...... ...
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
365#
發表於 08-1-23 09:53 |只看該作者
唔好咁down, 佢做到幾時? 1星期? 即得呢個星期要搵個新? 咁急
原文章由 yan02 於 08-1-23 09:45 發表
我很down 呀

昨晚出完糧比個工人,不到一個鐘他即同我講,"我提前一星期同你講,我不做啦,我要返去啦."

我很不開心,我又要再找人湊仔,很煩很煩...... ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
366#
發表於 08-1-23 09:53 |只看該作者
CY: 我估我唔會比亞女去架!!

ky: 無諗過呀, 或者六年班or佢自己識搭車先啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
367#
發表於 08-1-23 09:53 |只看該作者
聽完la, 開工.....上bk
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 09:46 發表
咁好, 可以聽歌

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
368#
發表於 08-1-23 09:54 |只看該作者
yan02: 算吧啦, 你個工人都無心再幫你, 搵你屋企對面個c奶可以嗎???????

Rank: 5Rank: 5


4210
369#
發表於 08-1-23 09:55 |只看該作者
Morning

Rank: 5Rank: 5


2967
370#
發表於 08-1-23 09:56 |只看該作者
我唔會俾佢自己搭車去gei, 我會送佢到門口先走, 夠鐘就係門口等.

e+4年級d小朋友好醒ga la, 我好多時都聽佢講d 同學去邊樹咁ga.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 09:53 發表
CY: 我估我唔會比亞女去架!!

ky: 無諗過呀, 或者六年班or佢自己識搭車先啦.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
371#
發表於 08-1-23 09:57 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-23 09:55 發表
Morning

jerry媽: book爐度ok啦, 初三(9/2)下午4時至10時.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
372#
發表於 08-1-23 09:59 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 09:56 發表
我唔會俾佢自己搭車去gei, 我會送佢到門口先走, 夠鐘就係門口等.

你亞女想睇邊套戲呀????

Rank: 6Rank: 6


6601
373#
發表於 08-1-23 10:02 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 09:47 發表
一塊plastic sheet, for oven use

cy,

咁係咪擺係個tray 到,再掃牛油,再放cookies粉團焗呀?咁個塊布係邊樹買呢?

Rank: 6Rank: 6


6601
374#
發表於 08-1-23 10:03 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-1-23 09:45 發表
我很down 呀

昨晚出完糧比個工人,不到一個鐘他即同我講,"我提前一星期同你講,我不做啦,我要返去啦."

我很不開心,我又要再找人湊仔,很煩很煩...... ...

yan yan,

我明白你的心情!要快D搵人喇!

Rank: 5Rank: 5


4210
375#
發表於 08-1-23 10:04 |只看該作者
, 點比返$$你??入落你個bank度, 定比你家姐??

原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 09:57 發表

jerry媽: book爐度ok啦, 初三(9/2)下午4時至10時.

Rank: 6Rank: 6


6601
376#
發表於 08-1-23 10:05 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 09:53 發表
CY: 我估我唔會比亞女去架!!

ky: 無諗過呀, 或者六年班or佢自己識搭車先啦.

我都唔會囉!因太細喇,我會好擔心。

Rank: 6Rank: 6


6601
377#
發表於 08-1-23 10:06 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 09:56 發表
我唔會俾佢自己搭車去gei, 我會送佢到門口先走, 夠鐘就係門口等.

e+4年級d小朋友好醒ga la, 我好多時都聽佢講d 同學去邊樹咁ga.

唔係化?

Rank: 5Rank: 5


4210
378#
發表於 08-1-23 10:06 |只看該作者
一個星期真係好趕....請唔切, 叫你對面個鄰居比下手頂住先啦

原文章由 hoganmama 於 08-1-23 09:53 發表
唔好咁down, 佢做到幾時? 1星期? 即得呢個星期要搵個新? 咁急  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
379#
發表於 08-1-23 10:08 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-23 10:04 發表
, 點比返$$你??入落你個bank度, 定比你家姐??

唔急, 我比張收據同住戶証我家姐, 叫佢返工時比你, 先比$$佢啦!
(到時你知唔知去邊度叫人開爐架????你要講埋借膠櫈同枱仔喎)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
380#
發表於 08-1-23 10:10 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:05 發表

我都唔會囉!因太細喇,我會好擔心。

yes, 我四年級時只可同同學落樓下公園玩架咋 or 去人地屋企!!!
‹ 上一主題|下一主題