關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
361#
發表於 08-1-10 10:52 |只看該作者
係呀,但佢等哥哥來到時先做,邊做得晒呀:evil: :evil:
所以我e+唔理咁多總之一返到去見未做晒功課就唔返屋企


原文章由 hoganmama 於 08-1-10 10:44 發表
係lor, 補習唔係對埋功課咩?

Rank: 6Rank: 6


6601
362#
發表於 08-1-10 10:52 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-10 10:48 發表
come,我係到諗, 是否我人緣真係咁差, 點解自己屋企人都咁對我. , 自己個老公又信唔過.  我可以靠那一個, 而家只有指意我對仔女, 特別我個女好啦.

...

雪雪:

千萬唔好咁諗呀!我咪仲差&慘過你!加油

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
363#
發表於 08-1-10 10:53 |只看該作者
佢地關係唔算太差, 不過亦唔係好, 但針茶連封利是仔都無, 就有d 心up lor
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:49 發表

所以我覺得唔可以要求人地咁多, 個老公對自己好最緊要.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
364#
發表於 08-1-10 10:53 |只看該作者
感懹身世, 我而家流眼淚.

Love,好講D  salt wet嘢來笑吓啦

原文章由 hoganmama 於 08-1-10 10:51 發表
我覺得唔關你事lor, 係佢地問題

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
365#
發表於 08-1-10 10:53 |只看該作者
ky: 你send張相比我, 等我問下有無朋友啱!


雪文: 唔好咁諗啦, 根本唔係你的問題, 只係而家好多人"認$$唔認人, 連自己家人都係咁.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-10 10:56 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8125
366#
發表於 08-1-10 10:54 |只看該作者
ky

post 過肚臍袋樣來睇下 :loveliness: :loveliness:

Rank: 6Rank: 6


6601
367#
發表於 08-1-10 10:54 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-10 10:52 發表
ky

滾大芥菜湯?? 滾西洋菜湯?? 無野呀麻...明玩野啦   

if 我99咁, 我會好嬲..我直頭係佢面前唔飲, 兼倒q晒佢 tim ar

仲有D,我唔方便講呀!come come & 雪雪好清楚。我今日都多得佢唔少。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
368#
發表於 08-1-10 10:55 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-10 10:50 發表
come,你俾咩我要咁

ky個白馬xx ( )

Rank: 5Rank: 5


4210
369#
發表於 08-1-10 10:55 |只看該作者
如果我係你, 我諗我會同佢地保持一定距離, 少見面, 費時自己唔開心

原文章由 雪文 於 08-1-10 10:48 發表
come,我係到諗, 是否我人緣真係咁差, 點解自己屋企人都咁對我. , 自己個老公又信唔過.  我可以靠那一個, 而家只有指意我對仔女, 特別我個女好啦.

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
370#
發表於 08-1-10 10:56 |只看該作者
家家有本難念的經ar, 我唔係好你好多, 不過我絕d, 每個月比左家用就唔理佢地gar
原文章由 雪文 於 08-1-10 10:53 發表
感懹身世, 我而家流眼淚.

Love,好講D  salt wet嘢來笑吓啦

Rank: 6Rank: 6


8125
371#
發表於 08-1-10 10:58 |只看該作者


係呀..你唔好咁唸, 亦唔好唔開心..多d為自己打算下有so...

另, 你佬都算係咁啦..唸下佢d好野...令自己開心d啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
372#
發表於 08-1-10 10:58 |只看該作者
係咪平左差不多一半?  我有興趣 wor
可以俾張相我 look look ? e-mail 俾我啦

原文章由 KY2004 於 08-1-10 10:47 發表

未呀!琴日再幫佢係BK放,點知blocked左。
而家佢話1500-1800,都肯賣喎!你地有冇人啱丫!銀藍色的中餃子袋,未用過架!

Rank: 6Rank: 6


6601
373#
發表於 08-1-10 10:59 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 10:49 發表
有無單? 你比張相我, 我幫你問下d fd

hoganma, come come, 多多:

係咪有個web可post photo?我唔識post 上來!個袋冇單喇,但係我X'mas陪個friend去Sogo Gucci買架,原價$3,690,都冇用過,而家1500-1800都賣啦,佢話拎去米蘭,可能幾百都冇呀!。

佢啱啱買左個Chanel成2萬幾呀!:loveliness:

Rank: 6Rank: 6


8125
374#
發表於 08-1-10 10:59 |只看該作者
Jerry 媽

exactly!  that's what I am doing now!

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 10:55 AM 發表
如果我係你, 我諗我會同佢地保持一定距離, 少見面, 費時自己唔開心

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
375#
發表於 08-1-10 10:59 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 10:55 發表
如果我係你, 我諗我會同佢地保持一定距離, 少見面, 費時自己唔開心

我都會咁做.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
376#
發表於 08-1-10 10:59 |只看該作者
短時間都應該唔得, 因婆婆要幫手湊文文對仔囡嘛:-|
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 10:55 發表
如果我係你, 我諗我會同佢地保持一定距離, 少見面, 費時自己唔開心

Rank: 6Rank: 6


6601
377#
發表於 08-1-10 11:00 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:55 發表

ky個白馬xx ( )

Rank: 6Rank: 6


6601
378#
發表於 08-1-10 11:01 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-10 10:58 發表
係咪平左差不多一半?  我有興趣 wor
可以俾張相我 look look ? e-mail 俾我啦

點止呀!多過1半呀!好,而家send俾你!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
379#
發表於 08-1-10 11:01 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 10:56 發表
家家有本難念的經ar, 我唔係好你好多, 不過我絕d, 每個月比左家用就唔理佢地gar

你有比家用唔算絕啦, 我朋友一毛子家用都唔比自己亞爸媽架!

Rank: 5Rank: 5


2967
380#
發表於 08-1-10 11:02 |只看該作者
雪, 算la, 我咪一樣, 男家果邊都冇當我自己人la, 自己亞爸亞媽由細到大都冇理我tim la, 你有聽我講過ga.
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖