關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
361#
發表於 07-12-21 12:36 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 12:28 發表

點解你唔買7分個隻呀?我地當長褲著啱啱好,有多小小長,唔駛改嘛!

我家姐話長果條好睇d喎!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
362#
發表於 07-12-21 12:37 |只看該作者
原文章由 kitty 於 07-12-21 12:25 發表
HIHI,
祝大家聖誕快樂~

而家先剛起身,

雪文,
尋日終於見到你,真係好耐冇見 ~
你對仔女大左好多,我成日記得你女好BB~
我細女同你個仔差不多咋 ~
我仲以為可能見唔到,因為咁多人,估不到你都咁早來捧場:chee ...

hi kitty....

Rank: 5Rank: 5


2967
363#
發表於 07-12-21 12:38 |只看該作者
我填好fax俾你吖, thanks.

咁我可以擺係公司做stock.
原文章由 funbabyhk 於 07-12-21 12:35 發表
應該可以的.
我幫你填另一份表格. 定係你自己填好後 fax 給我?
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
364#
發表於 07-12-21 12:40 |只看該作者
fun, 其實d即飲soup係 $29 or $32.

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-12-21 12:42 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
365#
發表於 07-12-21 12:42 |只看該作者
又失控啦

原文章由 cyclmama 於 07-12-21 12:38 發表
我填好fax俾你吖, thanks.

咁我可以擺係公司做stock.

Rank: 6Rank: 6


7553
366#
發表於 07-12-21 12:42 |只看該作者
雪文,
你認得我大女咩?
我細女第一排左起第3個
中國舞有睇呀,我老公都話做咩咩得一個男仔,真係好攪野,其實個個都是得好小男仔..
一來中國舞小男仔學掛,二來女仔乖易控制(老師多數揀女仔 )我女講架 ~
我細女個同學一人走3場,佢咪小一時考第2果個,小二小三都好叻,佢亞媽話佢自己攪掂,佢真係好叻,天份好 !

我老公都是第一次去咋:tongue:
年年我自己攪掂
我家有對雙子公主

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
367#
發表於 07-12-21 12:43 |只看該作者
去惠康啦, 同我儲印花

Kitty,昨日忘記問你, 你有無惠康印花可以俾我呀

原文章由 yan02 於 07-12-21 12:33 發表
呢個我買過,但并不是太好吃,對我來講很甜,今年的禮盒實又貴,我見惠X個金莎今年都貴左,大家睇下邊度有平野掃禮盒啦

Rank: 6Rank: 6


8125
368#
發表於 07-12-21 12:43 |只看該作者
其實 comfort blanket 我都知好多小朋友都有呢個習慣...但要去到幾多歲呢?? 我囡個隻gi gi 都6年幾7年啦..梅到...爛到...穿晒洞, 我都補左好多次

阿囝都有隻, 叫bear bear, 但佢較貪新忘舊, 而家又愛上了海豚, 但仲叫我織件衫比bear bear, 叫左好多次....

Rank: 6Rank: 6


7553
369#
發表於 07-12-21 12:44 |只看該作者
hihi,
come ,come ,
你女女放假未呀?係咪剛考完試呀?
因早排我見兆強,循道好早放學..
我地要一 月先考
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 12:37 發表

hi kitty....
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


2967
370#
發表於 07-12-21 12:45 |只看該作者
呀! 我想返屋企
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
371#
發表於 07-12-21 12:46 |只看該作者
yi,咁我無認錯你細囡wor

我仔二年都無份

funfun,有樂團, 我感到佢哋表演都幾好. 但係咩樂器, kitty你知唔知?  funfun,我昨日見到ICE, 但係我諗咗好耐先諗起who is she

原文章由 kitty 於 07-12-21 12:42 發表
雪文,
你認得我大女咩?
我細女第一排左起第3個
中國舞有睇呀,我老公都話做咩咩得一個男仔,真係好攪野,其實個個都是得好小男仔..
一來中國舞小男仔學掛,二來女仔乖易控制(老師多數揀女仔 )我女講架 ~
我細女個同學一 ...

Rank: 6Rank: 6


7553
372#
發表於 07-12-21 12:46 |只看該作者
惠康邊隻印花呀?要買幾錢先有,換咩?
我好耐冇儲了,我有留比你啦 ~
原文章由 雪文 於 07-12-21 12:43 發表
去惠康啦, 同我儲印花

Kitty,昨日忘記問你, 你有無惠康印花可以俾我呀
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


2967
373#
發表於 07-12-21 12:46 |只看該作者
d soup 我會飲ma.
原文章由 雪文 於 07-12-21 12:42 發表
又失控啦
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
374#
發表於 07-12-21 12:47 |只看該作者
我諗個 sales 會俾個 member 價啩? ($29)
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 12:40 發表
fun, 其實d即飲soup係 $29 or $32.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
375#
發表於 07-12-21 12:47 |只看該作者
閃去買美心海南雞飯, 好快返

Rank: 6Rank: 6


6601
376#
發表於 07-12-21 12:48 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 12:36 發表

我家姐話長果條好睇d喎!!!

我試過,effect一樣,D sales都話個design係for D矮細的女仔當長褲著。:-|

Rank: 5Rank: 5


2967
377#
發表於 07-12-21 12:48 |只看該作者
hi, kitty

我地30日pm係tko bbq, 你有冇時間呀, if 有, 一齊玩吖
原文章由 kitty 於 07-12-21 12:44 發表
hihi,
come ,come ,
你女女放假未呀?係咪剛考完試呀?
因早排我見兆強,循道好早放學..
我地要一 月先考  
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
378#
發表於 07-12-21 12:49 |只看該作者
我記得邊個 ICE.  佢囡轉左邊班?
原文章由 雪文 於 07-12-21 12:46 發表


funfun,有樂團, 我感到佢哋表演都幾好. 但係咩樂器, kitty你知唔知?  funfun,我昨日見到ICE, 但係我諗咗好耐先諗起who is she

...

Rank: 6Rank: 6


6601
379#
發表於 07-12-21 12:49 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-21 12:47 發表
我諗個 sales 會俾個 member 價啩? ($29)

咁我D咪$32變29,$27變24囉!

(不咁似D乜乜數字ge)

Rank: 5Rank: 5


2967
380#
發表於 07-12-21 12:50 |只看該作者
'個design係for D矮細的女仔當長褲著', 個sales 好直接姐
原文章由 KY2004 於 07-12-21 12:48 發表

我試過,effect一樣,D sales都話個design係for D矮細的女仔當長褲著。:-|
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖