註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 irenec11 於 07-10-29 16:01 硐表 係呢,你仔仔interview點呀
返回頂部
別墅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 16:07 硐表 我知錯啦 我自己咁諗,錯咪改到岩為止囉
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 16:04 硐表 哦
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 16:15 硐表 係呀,小朋友係白紙來,比咩咪學咩囉,我比錯野
原文章由 irenec11 於 07-10-29 16:22 硐表 哎呀,你出發點都係諗住幫佢ma, relax
子爵府
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 16:51 硐表 好眼訓, 打左d數學題比亞仔聽日做, 好倦ar
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 16:53 硐表 真係辛苦你啦!!!!
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 17:01 硐表 我覺D老師真係慘, 成日要出題目, 我出幾題已經想c
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 17:06 硐表 我上星期都有自制d數學題比亞女做下, 停左3日, 今日又再做返. 今日放左隻交通賺左少少, 又開始身痕啦!!!
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 17:09 硐表 都唔小小啦, 招股時2.X之麻
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 17:12 硐表 我得一手, 咪係少少囉!!! 隻330我始終都係唔捨得放呀!:-| :-| :-| :-|
原文章由 irenec11 於 07-10-29 17:20 硐表 有少少都好,我得個睇,D$俾C6用哂,仲要欠BANK , 我好想快D luck 身
原文章由 irenec11 於 07-10-29 17:25 硐表 好 ,仲有5mins放工,今日準時走
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 17:06 硐表 今日放左隻交通賺左少少, 又開始身痕啦!!!