關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1150
361#
發表於 07-10-29 16:07 |只看該作者
唉...我d排62號..或者因為我仔由頭到尾都唔出聲只係走時派禮物他才肯講句thanks所以只肯收他下午班啦,其實我重諗住應該唔收他架啦。我都先交左留位費..becky有個同事話識人幫我睇下可唔可以轉到上午如果轉唔到我應該都唔會比他讀。
原文章由 irenec11 於 07-10-29 16:01 硐表

係呢,你仔仔interview點呀

Rank: 4


679
362#
發表於 07-10-29 16:14 |只看該作者
我好多時都同自己講我已經盡心盡力幫佢,佢自己唔努力我都冇辦法.(包括對c6),不過你囡囡咁醒,冇問題gei,所以你都唔好
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 16:07 硐表
我知錯啦 我自己咁諗,錯咪改到岩為止囉

Rank: 8Rank: 8


17382
363#
發表於 07-10-29 16:15 |只看該作者
係呀,小朋友係白紙來,比咩咪學咩囉,我比錯野


原文章由 hoganmama 於 07-10-29 16:04 硐表
  

Rank: 4


679
364#
發表於 07-10-29 16:22 |只看該作者
哎呀,你出發點都係諗住幫佢ma, relax
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 16:15 硐表
係呀,小朋友係白紙來,比咩咪學咩囉,我比錯野

Rank: 8Rank: 8


17382
365#
發表於 07-10-29 16:26 |只看該作者
當係經驗囉 下次我會做得比今次好架啦


原文章由 irenec11 於 07-10-29 16:22 硐表
哎呀,你出發點都係諗住幫佢ma, relax

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
366#
發表於 07-10-29 16:51 |只看該作者
好眼訓, 打左d數學題比亞仔聽日做, 好倦ar

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
367#
發表於 07-10-29 16:53 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 16:51 硐表
好眼訓, 打左d數學題比亞仔聽日做, 好倦ar

真係辛苦你啦!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
368#
發表於 07-10-29 17:01 |只看該作者
我覺D老師真係慘, 成日要出題目, 我出幾題已經想c
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 16:53 硐表

真係辛苦你啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
369#
發表於 07-10-29 17:06 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 17:01 硐表
我覺D老師真係慘, 成日要出題目, 我出幾題已經想c

我上星期都有自制d數學題比亞女做下, 停左3日, 今日又再做返.

今日放左隻交通賺左少少, 又開始身痕啦!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
370#
發表於 07-10-29 17:09 |只看該作者
都唔小小啦, 招股時2.X之麻
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 17:06 硐表

我上星期都有自制d數學題比亞女做下, 停左3日, 今日又再做返.

今日放左隻交通賺左少少, 又開始身痕啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
371#
發表於 07-10-29 17:12 |只看該作者
我得一手, 咪係少少囉!!!
隻330我始終都係唔捨得放呀!:-| :-| :-| :-|
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 17:09 硐表
都唔小小啦, 招股時2.X之麻   

Rank: 4


679
372#
發表於 07-10-29 17:20 |只看該作者
有少少都好,我得個睇,D$俾C6用哂,仲要欠BANK , 我好想快D luck 身
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 17:12 硐表
我得一手, 咪係少少囉!!!
隻330我始終都係唔捨得放呀!:-| :-| :-| :-|

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
373#
發表於 07-10-29 17:21 |只看該作者
唔好咁la
原文章由 irenec11 於 07-10-29 17:20 硐表
有少少都好,我得個睇,D$俾C6用哂,仲要欠BANK , 我好想快D luck 身

Rank: 4


679
374#
發表於 07-10-29 17:25 |只看該作者
,仲有5mins放工,今日準時走

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
375#
發表於 07-10-29 17:27 |只看該作者
3 min. ready go go go
原文章由 irenec11 於 07-10-29 17:25 硐表
,仲有5mins放工,今日準時走

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
376#
發表於 07-10-29 17:28 |只看該作者
返黎一陣, 又差唔多收工喇:

Rank: 8Rank: 8


17382
377#
發表於 07-10-29 17:29 |只看該作者
數學題我用補充算啦:-|

原文章由 hoganmama 於 07-10-29 16:51 硐表
好眼訓, 打左d數學題比亞仔聽日做, 好倦ar

Rank: 8Rank: 8


17382
378#
發表於 07-10-29 17:30 |只看該作者
我都遲d應該都會幾叻架啦~~~~~~出題目


原文章由 hoganmama 於 07-10-29 17:01 硐表
我覺D老師真係慘, 成日要出題目, 我出幾題已經想c

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
379#
發表於 07-10-29 17:32 |只看該作者
咁你又睇中 d 咩? (衫褲鞋襪&手袋) 樣樣齊
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 17:06 硐表


今日放左隻交通賺左少少, 又開始身痕啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
380#
發表於 07-10-29 17:33 |只看該作者
身痕


原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 17:06 硐表


今日放左隻交通賺左少少, 又開始身痕啦!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖