註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 13:17 硐表 10番打出$512, 自摸$256果隻...
返回頂部
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 14:41 硐表 係咪三番起? 全沖 ?
別墅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 14:29 硐表 我打開64大元咋, 而家仲無乜引打麻雀添, 坐到條腰骨好痛!!:-|
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 14:41 硐表 教晒, 而家教緊韻母.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 14:19 硐表 funfun: 我幾時取都OK, 係藍田好D, 唔駛你再搭車呀, 唔該晒! 我唔知條褲要唔要改喎? 改褲腳駛唔駛加$$架???? 一共幾多$$呀, TOTA BAG係乜野來架?????
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 14:44 硐表 打$512???? 我LEE D C奶仔諗都唔敢諗呀??? 打一打輸6-7佰好肉痛架, 寧願用黎買衫好過......
原文章由 irenec11 於 07-10-15 14:44 硐表 我都好耐冇打麻雀la,打完之後成個人都散哂
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 14:45 硐表 嘩, o甘快. o甘我都要同女補補啦.... 我地剛剛講 bpmf 聽女講, 普通課堂亂到傻, 我都有d擔心, 唔知佢點學習. 話就話唔理個d人, 只是一定有影響. ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 14:51 硐表 係好快, 因我女學校一個星期有10堂中文, 日谷夜谷囉!
大宅
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:00 硐表 係喎, 唔記得妳地轉左用普通話上課添...
伯爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 14:40 硐表 真係喎. 應該學上次邊位老公o甘, 拿滕條嘛.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:03 硐表 小龍女仲有無學游泳呀????
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 15:03 硐表 yes..yes..yes
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 15:05 硐表 我隻c6囉 條滕條係我準備既,佢就拿住fit fit下囉
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 15:09 硐表 係好肉痛架, 不過輸$5/6百可以玩到一晚都抵架 (出去飲野, 2個人都要5百啦)
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:13 硐表 唔洗抽水嗎 ?