- 在線時間
- 273 小時
- 最後登錄
- 17-11-18
- 國民生產力
- 76
- 附加生產力
- 1059
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-11-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1287
- 主題
- 83
- 精華
- 0
- 積分
- 2422
- UID
- 65393
 
|
Re: 95區家長大都會
elaineho73:
好都認同你講法, 有時發問有關我想入個間小學d問題, 不過都無人回覆, 真係令我好失望, 所以有時響商場一見到個d學生出現, 我就會直接走去問下個位家長.
我都發覺自己生第一個同第二個0既分別(相隔四年), 精神及體力上真係無生第一個時咁好, 因我都幾特別生兩個女時, 都陣痛左好奈, 要響醫院過一晚夜後先生得出, 痛到我死死下, 但生大女時, 到最尾我都仲有氣力生佢出力, 但細女個次就危險d, 佢個頭出左一半, 我已無晒氣力, 我自己竟然唔知做乜停左響到郁都唔郁, 好似想瞓咁因個時我感覺到自己好凍d手脚響到震(因陣痛左好奈, 無得食野落肚), 嚇到當時d姑娘響到大叫, "你做乜唔用力呀, bb頭仔已出左一半, 你咁樣個bb好危險架, 會抖唔到氣", 已我老公就響到拍我, 我一聽到bb有危險時, 個人就即刻醒晒, 再用多一下力就生左細女出黎, 不過佢對眼個位置就比我夾到紅晒, 所以我都成日同人講, 生仔真係要趁"亂"生. |
|