關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 4


988
341#
發表於 07-2-14 14:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73

點會呢,大家交流下傾下,大家一齊分享咁先至知多d,你講得無錯,tko小學各有所長,間間都有佢自己既特色,係呢你係在職媽媽,咁邊個幫你照顧bb?   

Rank: 5Rank: 5


4868
342#
發表於 07-2-14 14:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

你地唔好怪我太直接就好啦~ 我仲未返工呀~我會到3月10日先至返工, 到時bb會由我老爺同奶奶湊~ :
yeeli 寫道:
elaineho73

點會呢,大家交流下傾下,大家一齊分享咁先至知多d,你講得無錯,tko小學各有所長,間間都有佢自己既特色,係呢你係在職媽媽,咁邊個幫你照顧bb?   

Rank: 4


988
343#
發表於 07-2-14 14:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73

我都好直既人,我都係鐘意有野直接講,我地可能係同一種人, 你有老爺奶奶湊咁佢地都幾好.

Rank: 5Rank: 5


1490
344#
發表於 07-2-14 15:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi MIHOLO
佢唔係教友,佢係想轉校轉去讀。
另有朋友排信x會第二位,统一派位唔入叫校長寫信之後入返。
但大部份都排信x會第一志願,因佢哋想方便帶飯,我哋呢邊得官小、馮晴、信x會、梁省德。
馮晴因早年有教師自殺過,佢哋怕馮晴太谷所以唔敢揀。其實1/2年級功課少左架喇!但入左精英班功課會多d。
咁xx攪到信x會間學校咁好,又抵佢大鼻,講真band2/3學生更係唔想要架喇!費事攪衰間學挍,但佢咁直好鬼hurt佢。
今年10月到我姨生女揀,我鍾意信x會,妹妹係基督徒又鍾意宣基活動教學,但又想方便帶飯>信x會,真頭痛。

Rank: 5Rank: 5


2422
345#
發表於 07-2-14 16:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

dear all:

照咁講, tko0既小學都好平均, 我諗我份統一form填得唔係咁好, 好大機會錯過叩門0既機會. :cry:
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


4868
346#
發表於 07-2-14 18:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

如果唔係有老人家睇, 我諗我生一個就夠~
yeeli 寫道:
elaineho73

我都好直既人,我都係鐘意有野直接講,我地可能係同一種人, 你有老爺奶奶湊咁佢地都幾好.

Rank: 5Rank: 5


4868
347#
發表於 07-2-14 18:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

唔緊要, 整靚d個 profile, 如果真係唔好彩入唔到既話, 都可以增加面試機會~
alkyng 寫道:
dear all:

照咁講, tko0既小學都好平均, 我諗我份統一form填得唔係咁好, 好大機會錯過叩門0既機會. :cry:

Rank: 4


988
348#
發表於 07-2-14 22:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

師奶

馮x有老師自x,唔係化,係咪真架???我聽過x潔華有老師自x,但係都係聽唔知真係假,希望唔係真啦.

Rank: 4


988
349#
發表於 07-2-14 22:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73

我都覺得有多幾個小朋友,佢地會開心d,我無人湊,身體又唔好,所以我都係一個就ok,我個仔就慘d成日一個,好彩佢有好多表哥表姐都可以假期去玩下.

我想問你其實叩門係咪放榜個日就要立刻去叩呢??

Rank: 3Rank: 3


280
350#
發表於 07-2-15 00:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

真開心看到妳囡囡沒有問題 !
我囡囡都要在3月份上聯合醫院看專科.
另外, 妳可否介紹我在那看中醫 ?我都想調理身子.

yeeli
我老公及仔仔都有在尚德商場看位元堂中醫的.


Rank: 4


988
351#
發表於 07-2-15 00:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

你女女咩事要睇e生?
我個仔仔就係氣管敏感要定期係tko醫院睇兒科
咁個中e幾錢架   你仔仔佢食到中藥咁叻仔

Rank: 3Rank: 3


280
352#
發表於 07-2-15 01:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73

哈哈 ! 妳說得正確今期的我正是一位當局者, 又不認識學校全部都是聽A說或聽B說的人出來說好不好, 及自己去觀看學校用感覺估
其實最好有如妳這位家長係最好, 一) 直言 因這樣才能做到交流 二)就是分享即已在此校內.
對95區家長來說是福

Rank: 3Rank: 3


280
353#
發表於 07-2-15 01:17 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

醫生費暫不用, 中藥大約百幾不等因看藥材. 我仔仔由細已習慣.

囡囡就比較可憐    由小到現在2歲都比人辛苦
皮膚專科看了兩年, 因腳上有一粒像肉瘤或分瘤(真不知是什麼物體) 但它跟著女兒大及皮膚肯, 故要須認真入院檢查. 我都很擔心如要開刀.....唉    都2008件 1月才算.
我要休息 bye bye

Rank: 4


988
354#
發表於 07-2-15 01:25 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

你細女咁細個就咁辛苦,    希望佢快d無事啦,唔好咁擔心,goodnight

Rank: 5Rank: 5


4868
355#
發表於 07-2-15 09:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

如果想再生就越後生越好, 我生3個都係覺得生大囡冇禁辛苦, 但到生細囝就辛苦好多~

我好好彩係統一派位入左心儀既小學, 唔使叩門, 但係我係大抽獎公佈前整曬d profile既資料, 好在唔使用姐~
yeeli 寫道:
elaineho73

我都覺得有多幾個小朋友,佢地會開心d,我無人湊,身體又唔好,所以我都係一個就ok,我個仔就慘d成日一個,好彩佢有好多表哥表姐都可以假期去玩下.

我想問你其實叩門係咪放榜個日就要立刻去叩呢??

Rank: 5Rank: 5


4868
356#
發表於 07-2-15 09:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

你禁講攪到我唔好意思, 但係95區既家長真係好少係bk發言~
MIHOLO 寫道:
elaineho73

哈哈 ! 妳說得正確今期的我正是一位當局者, 又不認識學校全部都是聽A說或聽B說的人出來說好不好, 及自己去觀看學校用感覺估
其實最好有如妳這位家長係最好, 一) 直言 因這樣才能做到交流 二)就是分享即已在此校內.
對95區家長來說是福

Rank: 5Rank: 5


2422
357#
發表於 07-2-15 09:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

你可唔可以將我之前pm給你有關個位中醫d資料, 幫我pm一次比miholo, 咁我就慳番唔駛再打多次   :

miholo:

聽到你囝囝咁樣, 我都感受到個種擔憂, 不過我好相信一句說話的, 雖然老套d, 但我成日都會同我老公講的 "雨後一定會有情天的一日", 所以你要繼續努力     
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


4868
358#
發表於 07-2-15 09:40 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO & yeeli,

希望大家既小朋友同屋企人係豬年身體健康~

細路病大人係最辛苦, 又要照顧佢地, 又要花錢睇醫生, 真係寧願病既係自己~

我細囡都排在今年4月去聯合睇專科, 因為佢久唔久就留鼻血, 所以就排政府睇下~
MIHOLO 寫道:
yeeli

醫生費暫不用, 中藥大約百幾不等因看藥材. 我仔仔由細已習慣.

囡囡就比較可憐    由小到現在2歲都比人辛苦
皮膚專科看了兩年, 因腳上有一粒像肉瘤或分瘤(真不知是什麼物體) 但它跟著女兒大及皮膚肯, 故要須認真入院檢查. 我都很擔心如要開刀.....唉    都2008件 1月才算.
我要休息 bye bye

Rank: 5Rank: 5


2422
359#
發表於 07-2-15 09:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73:

好都認同你講法, 有時發問有關我想入個間小學d問題, 不過都無人回覆, 真係令我好失望, 所以有時響商場一見到個d學生出現, 我就會直接走去問下個位家長.

我都發覺自己生第一個同第二個0既分別(相隔四年), 精神及體力上真係無生第一個時咁好, 因我都幾特別生兩個女時, 都陣痛左好奈, 要響醫院過一晚夜後先生得出, 痛到我死死下, 但生大女時, 到最尾我都仲有氣力生佢出力, 但細女個次就危險d, 佢個頭出左一半, 我已無晒氣力, 我自己竟然唔知做乜停左響到郁都唔郁, 好似想瞓咁因個時我感覺到自己好凍d手脚響到震(因陣痛左好奈, 無得食野落肚), 嚇到當時d姑娘響到大叫, "你做乜唔用力呀, bb頭仔已出左一半, 你咁樣個bb好危險架, 會抖唔到氣", 已我老公就響到拍我, 我一聽到bb有危險時, 個人就即刻醒晒, 再用多一下力就生左細女出黎, 不過佢對眼個位置就比我夾到紅晒, 所以我都成日同人講, 生仔真係要趁"亂"生.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
360#
發表於 07-2-15 09:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73:

我大女星期二剛啱去左聯合睇耳鼻喉專科, 幫我個女睇個位係男醫生(姓石的), 我覺得佢幾好, 佢用左20分鐘解釋個女個情況比我地知, 令我地好清楚知道個女究竟點解今次會病咁奈, 但亦同時發覺我地睇開個位醫科醫生好似有d問題, 所以我地亦決定唔會再搵呢位兒科(心淡已睇開佢幾年了), 而我老公就好buy去政府睇醫生的, 唔會因為想留住你搵多d你d錢已去亂作d野出黎(私家醫生), 所以我地真係唔好彩, 遇到呢位兒科醫生攪到食左成兩三個月抗生素   
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖