- 在線時間
- 96 小時
- 最後登錄
- 19-6-16
- 國民生產力
- 88
- 附加生產力
- 1246
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 664
- 主題
- 10
- 精華
- 0
- 積分
- 1998
- UID
- 105841
 
|
Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀
mic823,
甘又係呀, 果個真係書記醫生, 校長都無佢甘咩.......
唔係呀, 寶寶就係唔食, 可能佢係醫院同我分開左幾日, 唔係即刻食, 而且又用左奶樽, 所以佢唔食, 依家我都頭痛緊, 我梗係想佢食啦.
k_wong7
mic823 寫道:
k_wong7,
係呀!所以聽晚會再睇e生!一家要搵野塞住佢把口呀!自以為是的書記e生!!
佢肯食人奶就好呀! 以前我細仔,成日都唔夠,好可憐呀!食咗半個月就改食奶粉喇![quote]
k_wong7 寫道:
mic823,
果位甘架書記姐姐, 不嬲以為自己係醫生啦, 甘你個醫生比得假比到星期二, 即係話ok啦, 佢都多餘架. 不過, 最好叫醫生寫個字, 話佢ok, 塞住佢把口.
另外, 寶寶依家食緊隻奶粉, 我會同佢轉, 因為我唔係好中意呢隻奶粉, 不過係醫院食開, 另外, 我仲努力緊比人奶佢食. 希望佢食到. 至於水豆方面, 暫時check到佢都有我d抗體, 但都有機會會出(大個).
k_wong7
[quote]
mic823 寫道:
k_wong7,
今日湊細佬返學,去Helen度請假,咁出疹要同書記講咪打上去比佢地囉!嘩!唔知以為佢地係e生呀!:tongue: 又咁又咁,仲要話e生點解只比假到星期二,又話返學前要同個仔上去比佢睇吓先可以返學喎!
無呀,無咩特別,佢琴日就有少少燒,so far ok la.
thanks
你細仔食咩奶粉呀?係喎,咁佢會唔會auto對水豆有免疫力呢? [/quote][/quote] |
|