關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 4


724
341#
發表於 07-1-6 11:14 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

你唔好理啦!少少地都要呀!

我都無針咭呀!開學時交咗比學校,唔見咗 咁點算呀?!做咩要針咭呀?上次出水豆?
係呀,其實好多家長(自己班)都話我仔班班主任無耐性,唔夠細心.佢做法太傳統了,好多時是是但但就以為settle咗,又成日鬧人.現今的老師唔應該咁,攪到我仔班好似好naughty,但A班的班主任就好好(同我地英詩嗰個呀!),所以A班係比較定同守紀律.

Rank: 5Rank: 5


1998
342#
發表於 07-1-6 21:38 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
唔係呀, 係上次話係學校要打針, 又話要有証明, 米比左張針咭佢羅, 點之又唔比返我, 甘阿仔出水豆時, 我米問老師, 點知佢話, 已經無野係佢度, 你話佢地幾亂呀.

另外, 其實bb暫時咩野都叫齊備, 我多謝你同d小朋友黎探我地. 你唔好甘客氣啦.

k_wong7

Rank: 4


724
343#
發表於 07-1-6 23:35 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

唉!今次到我大仔喇!e生話佢出水豆or疹.因為佢唔係正常的大粒.所以唔confirm,不過比sick leave到星期二,希望快d好番,唔好影響exam啦,唔係佢就白白辛苦了!! :cry:  :cry:

Rank: 3Rank: 3


197
344#
發表於 07-1-7 14:14 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

死火,我亞b張針卡都係佢到。佢成日同d小朋友講最頑皮是1c班,我個仔仲以為好威tim

Rank: 4


724
345#
發表於 07-1-7 14:45 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

kotjoanna,
放心,k_wong7囝囝讀1B的!
不過點解打完針咁耐,仲要KEEP住張針咭呢?!   
kotjoanna 寫道:
死火,我亞b張針卡都係佢到。佢成日同d小朋友講最頑皮是1c班,我個仔仲以為好威tim

Rank: 5Rank: 5


1998
346#
發表於 07-1-7 22:35 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
甘哥哥無咩特別唔舒服嗎 ? 如發燒等 ?  係呀, 如果依家先黎唔返得學, 米連exam都影響, 好唔抵.  但係最緊要先休息好先.  另外, 唔好比阿書記姐姐見到個面面有, 如果唔係, 佢又叫你返堅企, 你都知果d阿姐幾煩啦.
祝哥哥早日好返.

另外, 唔係呀, 係打完針後, 個班主任以為比返我啦, 但其實係無羅.  

k_wong7

Rank: 4


724
347#
發表於 07-1-8 10:17 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

今日湊細佬返學,去Helen度請假,咁出疹要同書記講咪打上去比佢地囉!嘩!唔知以為佢地係e生呀!:tongue: 又咁又咁,仲要話e生點解只比假到星期二,又話返學前要同個仔上去比佢睇吓先可以返學喎!   
無呀,無咩特別,佢琴日就有少少燒,so far ok la.
thanks
你細仔食咩奶粉呀?係喎,咁佢會唔會auto對水豆有免疫力呢?     

Rank: 3Rank: 3


197
348#
發表於 07-1-8 12:16 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic

唉, 你估呢個星期仲要唔要默英文呢,一d表示都未有.......下星期都exam囉

Rank: 4


724
349#
發表於 07-1-8 14:01 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

我諗唔洗喇啩!
今個星期要oral exam,music exam喎!
唉,唔知嗰d書記過兩日比唔比我仔返學tim呀! :cry:
kotjoanna 寫道:
mic

唉, 你估呢個星期仲要唔要默英文呢,一d表示都未有.......下星期都exam囉

Rank: 5Rank: 5


1998
350#
發表於 07-1-8 22:09 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
果位甘架書記姐姐, 不嬲以為自己係醫生啦, 甘你個醫生比得假比到星期二, 即係話ok啦, 佢都多餘架. 不過, 最好叫醫生寫個字, 話佢ok, 塞住佢把口.  
另外, 寶寶依家食緊隻奶粉, 我會同佢轉, 因為我唔係好中意呢隻奶粉, 不過係醫院食開, 另外, 我仲努力緊比人奶佢食. 希望佢食到.  至於水豆方面, 暫時check到佢都有我d抗體, 但都有機會會出(大個).
k_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,

今日湊細佬返學,去Helen度請假,咁出疹要同書記講咪打上去比佢地囉!嘩!唔知以為佢地係e生呀!:tongue: 又咁又咁,仲要話e生點解只比假到星期二,又話返學前要同個仔上去比佢睇吓先可以返學喎!   
無呀,無咩特別,佢琴日就有少少燒,so far ok la.
thanks
你細仔食咩奶粉呀?係喎,咁佢會唔會auto對水豆有免疫力呢?     

Rank: 4


724
351#
發表於 07-1-8 22:59 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

係呀!所以聽晚會再睇e生!一家要搵野塞住佢把口呀!自以為是的書記e生!!   
佢肯食人奶就好呀! 以前我細仔,成日都唔夠,好可憐呀!食咗半個月就改食奶粉喇!
k_wong7 寫道:
mic823,
果位甘架書記姐姐, 不嬲以為自己係醫生啦, 甘你個醫生比得假比到星期二, 即係話ok啦, 佢都多餘架. 不過, 最好叫醫生寫個字, 話佢ok, 塞住佢把口.  
另外, 寶寶依家食緊隻奶粉, 我會同佢轉, 因為我唔係好中意呢隻奶粉, 不過係醫院食開, 另外, 我仲努力緊比人奶佢食. 希望佢食到.  至於水豆方面, 暫時check到佢都有我d抗體, 但都有機會會出(大個).
k_wong7

[quote]
mic823 寫道:
k_wong7,

今日湊細佬返學,去Helen度請假,咁出疹要同書記講咪打上去比佢地囉!嘩!唔知以為佢地係e生呀!:tongue: 又咁又咁,仲要話e生點解只比假到星期二,又話返學前要同個仔上去比佢睇吓先可以返學喎!   
無呀,無咩特別,佢琴日就有少少燒,so far ok la.
thanks
你細仔食咩奶粉呀?係喎,咁佢會唔會auto對水豆有免疫力呢?     
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1998
352#
發表於 07-1-9 23:15 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
甘又係呀, 果個真係書記醫生, 校長都無佢甘咩.......
唔係呀, 寶寶就係唔食, 可能佢係醫院同我分開左幾日, 唔係即刻食, 而且又用左奶樽, 所以佢唔食, 依家我都頭痛緊, 我梗係想佢食啦.
k_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,

係呀!所以聽晚會再睇e生!一家要搵野塞住佢把口呀!自以為是的書記e生!!   
佢肯食人奶就好呀! 以前我細仔,成日都唔夠,好可憐呀!食咗半個月就改食奶粉喇![quote]
k_wong7 寫道:
mic823,
果位甘架書記姐姐, 不嬲以為自己係醫生啦, 甘你個醫生比得假比到星期二, 即係話ok啦, 佢都多餘架. 不過, 最好叫醫生寫個字, 話佢ok, 塞住佢把口.  
另外, 寶寶依家食緊隻奶粉, 我會同佢轉, 因為我唔係好中意呢隻奶粉, 不過係醫院食開, 另外, 我仲努力緊比人奶佢食. 希望佢食到.  至於水豆方面, 暫時check到佢都有我d抗體, 但都有機會會出(大個).
k_wong7

[quote]
mic823 寫道:
k_wong7,

今日湊細佬返學,去Helen度請假,咁出疹要同書記講咪打上去比佢地囉!嘩!唔知以為佢地係e生呀!:tongue: 又咁又咁,仲要話e生點解只比假到星期二,又話返學前要同個仔上去比佢睇吓先可以返學喎!   
無呀,無咩特別,佢琴日就有少少燒,so far ok la.
thanks
你細仔食咩奶粉呀?係喎,咁佢會唔會auto對水豆有免疫力呢?     
[/quote][/quote]

Rank: 4


724
353#
發表於 07-1-10 10:31 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

好野!亞仔成功上學了!   
攪笑,見到校長,校長都無要求check,反之個e生書記就..................真討厭呀!!
你唔試吓放入奶樽比佢?!當然媽媽的是最好啦!![quote]
k_wong7 寫道:
mic823,
甘又係呀, 果個真係書記醫生, 校長都無佢甘咩.......
唔係呀, 寶寶就係唔食, 可能佢係醫院同我分開左幾日, 唔係即刻食, 而且又用左奶樽, 所以佢唔食, 依家我都頭痛緊, 我梗係想佢食啦.
k_wong7

Rank: 3Rank: 3


197
354#
發表於 07-1-10 12:55 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

congratulations! 因今日普通話oral exam!

Rank: 4

醒目開學勳章


539
355#
發表於 07-1-10 16:33 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

Hi mic823,

入嚟睇到你囝囝張相好熟口面 , 去咗你囝囝個blog睇 , 發覺你個仔同我個仔舊年同係讀高班B , 有D相有我個仔 , 但我又好似冇 , 可否在你囝囝個blog內 download 呢 ????
Thanks !

hidemode

Rank: 4


724
356#
發表於 07-1-10 17:10 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

hidemode,

當然可以啦!!! 唔好客氣呀! 咁你仔有無同我仔玩呀?!
hidemode 寫道:
Hi mic823,

入嚟睇到你囝囝張相好熟口面 , 去咗你囝囝個blog睇 , 發覺你個仔同我個仔舊年同係讀高班B , 有D相有我個仔 , 但我又好似冇 , 可否在你囝囝個blog內 download 呢 ????
Thanks !

hidemode

Rank: 4


724
357#
發表於 07-1-10 17:12 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

我仔話只係中,英文oral exam喎!   
kotjoanna 寫道:
congratulations! 因今日普通話oral exam!

Rank: 5Rank: 5


1998
358#
發表於 07-1-10 18:40 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
好野, 唔使比阿書記阿姐甘得戚,我真係覺得佢地仲西利個d老師, 又無禮貌, 又惡. 不過, 算啦, 最緊要成功返學同無事.

我都好想寶寶食到人奶, 甘會好d, 哥哥果時一出世就食到我返工, 真係好好多.

k_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,

好野!亞仔成功上學了!   
攪笑,見到校長,校長都無要求check,反之個e生書記就..................真討厭呀!!
你唔試吓放入奶樽比佢?!當然媽媽的是最好啦!![quote]
k_wong7 寫道:
mic823,
甘又係呀, 果個真係書記醫生, 校長都無佢甘咩.......
唔係呀, 寶寶就係唔食, 可能佢係醫院同我分開左幾日, 唔係即刻食, 而且又用左奶樽, 所以佢唔食, 依家我都頭痛緊, 我梗係想佢食啦.
k_wong7

Rank: 3Rank: 3


197
359#
發表於 07-1-11 09:46 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

中交考咗啦! 英文佢話Mr Geroge昨日唔得閒;但通告話昨日考普通話,但亞B話無考,唔知啦,好亂!

Rank: 4


724
360#
發表於 07-1-11 10:00 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

唔好咁擔心細仔飲唔飲,最緊要身體健康!!唔係自己會唔開心呀!
不如我19號先黎探你,等佢地exam完玩得開心d啦!!咁可以細佬放學,早d黎玩,到時call你.留番d薑醋比我食喎!     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖