關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
341#
發表於 06-10-12 10:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

亞仔又係要做1.5hr~
佢話抄了好多書,但真係有心機做架!

Kittymummy 寫道:
kitty都係.平日約1hour,但依家要1.5hours.我見要抄第9課課文(中文),都好多下.[quote]
2fungs 寫道:
me too~!
而家諗緊點安排時間比佢做。
我知呢兩日佢做功課慢咗好多!

Rank: 5Rank: 5


1178
342#
發表於 06-10-12 10:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

冇睇過喎! seach 下先, 但都唔會比$去做test。


Kittymummy 寫道:
2fungs, 你有冇睇個topic " 王德堃教授為您解答:通過腦電波測試找出子女大腦優勢密碼及因腦施教的問題 "
知吾知有冇用?我老公話怕比人呃$....

Rank: 4


506
343#
發表於 06-10-12 19:37 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Agree!! 亞女淨係做學校嘅功課 + 温書已經冇晒時間。而家又每日一篇(請問是否compulsory的?),學校好似冇話一定要做!今日見到D中文功課都嚇親!兩頁中文寫字再加16個詞語X3,仲未計其他科,會唔會多咗D呢??


2fungs 寫道:
me too~!
而家諗緊點安排時間比佢做。
我知呢兩日佢做功課慢咗好多!

[quote]
Kittymummy 寫道:
未呀.平日根本就冇多餘的time.
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1178
344#
發表於 06-10-12 22:09 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個仔做咗成2hrs~
今日同佢講明做功課超過1.5hr,翌日冇零食帶返學校,比少少壓力佢至得!
每日一篇唔知係未一定要做喎!  (我諗住next先開始做)

Rank: 5Rank: 5


3218
345#
發表於 06-10-13 16:47 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

多與小, 見仁見智拉.我認為中文要寫多d, 好過睇電視.
昨日識到基福p.1的媽咪. (因為大家住TuenMun).功課多之餘,Eng Dict 簡直想死.每星期11句句子.好驚!佢地班主任每星期打三次電話比佢(其中星期日), complain話亞仔d eng 好差. 真可憐 !

Rank: 5Rank: 5


1178
346#
發表於 06-10-13 17:26 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

咁個班主任又幾負責喎~!

Kittymummy 寫道:
多與小, 見仁見智拉.我認為中文要寫多d, 好過睇電視.
昨日識到基福p.1的媽咪. (因為大家住TuenMun).功課多之餘,Eng Dict 簡直想死.每星期11句句子.好驚!佢地班主任每星期打三次電話比佢(其中星期日), complain話亞仔d eng 好差. 真可憐 !

Rank: 5Rank: 5


3218
347#
發表於 06-10-13 17:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

係好有責.但個媽咪話好大壓力.話打黎d態度.... complain.
完全無適應期,我吾知怎樣安慰佢 !

Rank: 4


506
348#
發表於 06-10-13 18:13 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個女昨日做功課又做咗3個鐘,真慘!不過,而家睇嚟我地都唔算最多功課。但上了小學後,我個女除星期六、日之外,已冇睇電視了!


[quote]
Kittymummy 寫道:
多與小, 見仁見智拉.我認為中文要寫多d, 好過睇電視.
昨日識到基福p.1的媽咪. (因為大家住TuenMun).功課多之餘,Eng Dict 簡直想死.每星期11句句子.好驚!佢地班主任每星期打三次電話比佢(其中星期日), complain話亞仔d eng 好差. 真可憐 !

Rank: 4


506
349#
發表於 06-10-13 22:35 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Kittymummy/2fungs:
請問知唔知今日Maths的'A Ex.3'是甚麼?Thanks!!

Rank: 5Rank: 5


3218
350#
發表於 06-10-14 00:16 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

藍色A簿寫1-20的單數x2,雙數x2. 努力拉agneshwh.
agneshwh 寫道:
Kittymummy/2fungs:
請問知唔知今日Maths的'A Ex.3'是甚麼?Thanks!!

Rank: 5Rank: 5


3218
351#
發表於 06-10-14 00:22 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

好明顯比之前多左.(尤其中文),每日平均5樣 .
平時你返左エ,係咪印印睇住做功課? [quote]
agneshwh 寫道:
我個女昨日做功課又做咗3個鐘,真慘!不過,而家睇嚟我地都唔算最多功課。但上了小學後,我個女除星期六、日之外,已冇睇電視了!


Rank: 4


506
352#
發表於 06-10-14 17:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

之前唔知係咪眼花,揾極都揾唔倒!Thanks!


Kittymummy 寫道:
藍色A簿寫1-20的單數x2,雙數x2. 努力拉agneshwh.[quote]
agneshwh 寫道:
Kittymummy/2fungs:
請問知唔知今日Maths的'A Ex.3'是甚麼?Thanks!! [/quote

Rank: 4


506
353#
發表於 06-10-14 17:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唉!如果印印可以睇到佢我就好啦!我個女完全唔理個工人,坐住做功課都可以瞓著,勁呢?日日都等到我返嚟先正式開始做。如果我返'雁'仲慘,唯有daddy睇住做功課,到我成夜晚十一點返到屋企先對。通常都成日錯,因D男人粗心大意,唯有第二日起身先改。


[quote]
Kittymummy 寫道:
好明顯比之前多左.(尤其中文),每日平均5樣 .
平時你返左エ,係咪印印睇住做功課? [quote]
agneshwh 寫道:
我個女昨日做功課又做咗3個鐘,真慘!不過,而家睇嚟我地都唔算最多功課。但上了小學後,我個女除星期六、日之外,已冇睇電視了!


Rank: 5Rank: 5


3218
354#
發表於 06-10-14 20:53 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我估你做政府エ(紀律部隊果隻), am I right ?
如果係,可吾可以入紙轉department ? 吾駛咁辛苦.
坐住做功課都可以瞓,真係勁.好難瞓得著.其實要開始戒午睡.因為返左學差吾多兩個月.要習慣下拉.



Rank: 4


506
355#
發表於 06-10-15 20:46 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

哈哈!妳係咪估我做police呢?我個樣似?定係我要返shift?我邊有咁好命打政府工吖!妳估錯啦! 不過,我都算喺大機構做(除政府外),但冇得調的!
平時邊個同妳個女做功課?

仲有,知唔知星期二中默係咪要背埋標點符號?Thanks!

[quote]
Kittymummy 寫道:
我估你做政府エ(紀律部隊果隻), am I right ?
如果係,可吾可以入紙轉department ? 吾駛咁辛苦.
坐住做功課都可以瞓,真係勁.好難瞓得著.其實要開始戒午睡.因為返左學差吾多兩個月.要習慣下拉.


Rank: 5Rank: 5


3218
356#
發表於 06-10-15 22:35 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

哈哈!我估錯了.....如果冇得調都冇辨法,唯有努力拉.
平日我老豆幫手睇功課; 星期二中默都吾係背默,好似只默詞語+課文. 要背默? 吾係掛,我好驚 !

Rank: 4


506
357#
發表於 06-10-16 14:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個女昨天都仲話Ch.11要背默!


[quote]
Kittymummy 寫道:
哈哈!我估錯了.....如果冇得調都冇辨法,唯有努力拉.
平日我老豆幫手睇功課; 星期二中默都吾係背默,好似只默詞語+課文. 要背默? 吾係掛,我好驚 !

Rank: 5Rank: 5


1178
358#
發表於 06-10-16 14:51 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

要背默? 好長喎! 咁背邊段呀? 第2段?


agneshwh 寫道:
我個女昨天都仲話Ch.11要背默!


[quote]
Kittymummy 寫道:
哈哈!我估錯了.....如果冇得調都冇辨法,唯有努力拉.
平日我老豆幫手睇功課; 星期二中默都吾係背默,好似只默詞語+課文. 要背默? 吾係掛,我好驚 !

Rank: 5Rank: 5


3218
359#
發表於 06-10-16 14:58 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs 你個仔有冇講話要背默牙!

Rank: 5Rank: 5


1178
360#
發表於 06-10-16 15:28 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

冇呀~!
不過我個仔溫中默都係自已背默,但而家d課文開始長咗,唔知仲背唔背到。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖