關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾
樓主: yinmami
go

9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾 [複製鏈接]

Rank: 4


768
341#
發表於 06-10-4 18:16 |只看該作者

Re: 問功課

Hello tomyiris,

Nice meeting you here. My daughter is also a 1B student and she is placed at the blue table. Let's stay in touch.

Welcome!!     

Rank: 3Rank: 3


421
342#
發表於 06-10-4 22:14 |只看該作者

Re: 問功課

個小朋友抽筋,今日冇返學.  My son yellow table la.

Rank: 3Rank: 3


176
343#
發表於 06-10-5 09:31 |只看該作者

Re: 問功課

chuiathena 寫道:
個小朋友抽筋,今日冇返學.  My son yellow table la.


Hope that little kid gets well soon.

Any insider news for Pepper mui-mui ?  does she still wander around during break time?  One day she told me she wasn't too happy because all her junk food were eaten by classmates   
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 5Rank: 5


2304
344#
發表於 06-10-5 12:56 |只看該作者

Re: 問功課

Hi

According to Government information, STW LMC start at 9:10 am every morning, is it correct?

Thanks

Rank: 3Rank: 3


176
345#
發表於 06-10-5 20:46 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

明天中秋便服日,制服團隊要帶衫返校換嗎?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


135
346#
發表於 06-10-5 21:20 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Mintpepper 寫道:
明天中秋便服日,制服團隊要帶衫返校換嗎?


明天暫停制服隊。

Rank: 3Rank: 3


176
347#
發表於 06-10-6 12:04 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Everyone, 中秋節快樂
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
348#
發表於 06-10-6 17:05 |只看該作者

Re: 問功課

Start at 08:30 am ma !!!!!

Pepper Uncle :

               No parents team in October gr.  Ask Mui Mui to takecare la.         Mui Mui 要保護自己架.要同D同學仔say no ! 吾好比人蝦我地BK Mui Mui 呀!!

Rank: 2


37
349#
發表於 06-10-6 18:10 |只看該作者

Re: 問功課

想請問各mami,你d仔仔囡囡上中文堂是否用普通話呢?thanks!!thanks!!
日本滑雪之旅日本滑雪之旅

Rank: 3Rank: 3


421
350#
發表於 06-10-7 00:16 |只看該作者

Re: 問功課

They all use 普通話 gr.

Rank: 3Rank: 3


176
351#
發表於 06-10-7 11:25 |只看該作者

Re: 問功課

chuiathena 寫道:
Start at 08:30 am ma !!!!!

Pepper Uncle :

               No parents team in October gr.  Ask Mui Mui to takecare la.         Mui Mui 要保護自己架.要同D同學仔say no ! 吾好比人蝦我地BK Mui Mui 呀!!


其實我希望佢請同學仔食下野架,Pepper 妹妹天性孤寒,我想佢大方 de  
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 2


41
352#
發表於 06-10-7 21:08 |只看該作者

Re: 問功課

有冇 1D 的媽咪回應吓, 手冊的英文功課是否 MG P27, 但內容是: my, your , his, her, their, our, . 綱上手冊却漏了英文家課. 我怕仔仔抄錯頁數.

Rank: 3Rank: 3


313
353#
發表於 06-10-7 23:01 |只看該作者

Re: 問功課

1B 班家長請幫忙,手冊上-中文補P.8-9 , 小兒書包內並沒有,是否忘記帶回家?

Rank: 3Rank: 3


421
354#
發表於 06-10-8 10:39 |只看該作者

Re: 問功課

1B 書包內有中文作業喎! 你在手冊上寫低啦! 提燈會個日好乱可能帶漏咗架.  你有冇Fax 呀? 駛吾駛Fax 比你做呀?

Rank: 3Rank: 3


313
355#
發表於 06-10-8 10:49 |只看該作者

Re: 問功課

多謝回覆不過我無fax,可否經email,我的是[email protected]

Rank: 3Rank: 3


421
356#
發表於 06-10-8 10:59 |只看該作者

Re: 問功課

我現在親友家中,約三小時la. 我2pm 左右mail 比你 OK.

Rank: 3Rank: 3


421
357#
發表於 06-10-8 11:29 |只看該作者

Re: 問功課

我摇控,老公在家中mail 比你,你等等

Rank: 3Rank: 3


421
358#
發表於 06-10-8 12:20 |只看該作者

Re: 問功課

ready ?? send la.

Rank: 3Rank: 3


313
359#
發表於 06-10-8 16:22 |只看該作者

Re: 問功課

Dear Chuathena,

我收到啦!萬分感激。多謝!

Rank: 3Rank: 3


421
360#
發表於 06-10-11 21:58 |只看該作者

Re: 問功課

Hardwork today!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖