關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


850
341#
發表於 06-10-28 22:57 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

thankyou...十月媽..........
明天我地去錦田鄉村俱樂部呀..............好野...     

Rank: 4


850
342#
發表於 06-10-28 23:00 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽..........
你個女有無談呀..........或者用d准山粉煲粥...都幾香架...同開胃..

Rank: 3Rank: 3


252
343#
發表於 06-10-29 14:02 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我係路過, 見到你地討論貴校, 好唔開心, 因為收到信收我個仔 2007年讀 k1 pm, 點算 ?

有冇提議, 係未唔好留位呀 ?

Rank: 5Rank: 5


4411
344#
發表於 06-10-29 15:06 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
阿女有痰呀, 半夜瞓瞓下咳果陣呢, 就聽到最多痰聲喇! 響邊樹可以搵到准山粉呀? 用一片片果d准山唻煲粥得唔得? 准山可以除痰的嗎? 阿女早幾個星期開生日會果陣, 有人送左盒喉棗散畀佢, 我而家仲考慮緊, 究竟畀唔畀佢試好呢? 佢咁大個女, 我都無畀佢試過架!

Rank: 4


850
345#
發表於 06-10-30 10:04 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽.....


你可以去藥房到買淮山叫佢磨粉就得架啦........就算平時煲都得.........煲個時....同d粥齊水煲啦...但記住d粉先用水攪拌才落去煲粥到......你女女d痰咳唔出...你可以甘 :

淮山粉2湯匙 (健脾開胃)....
川貝粉一茶匙 (除痰)...上次我個女食左後d痰就咳得出...
果皮小小...(因藥房伯伯話唔係個個細佬喜歡果皮個種味喎...所以你第一次煲就落小小先啦)
將以上材料與粥齊水煲....不過因川貝算係藥用成份..所以要煲耐d呀...起碼一個鐘啦...
記住用水開左粉先呀...

Rank: 4


850
346#
發表於 06-10-30 10:09 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

喉棗散我未試過喎....

Rank: 4


850
347#
發表於 06-10-30 10:27 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

sigmund

收左都唔開心..點解呀...係咪同你唸教學理念有分差....
sofar..到目前來講我唔覺有咩問題.....當然優點同缺點間間都有架啦......但到依家我個女都非常歡喜呢間學校...上一排有兩次佢病左...唔比返學...聽姑媽講佢扭晒計要返學...如果阿女唔鐘意就唔會甘啦.....
係昨日同亞女去錦田玩..嘩...佢見到d動物就係到唱問聲好(學校教)...我地成班笑到碌地...因為佢不斷甘唱...

Rank: 4


850
348#
發表於 06-10-31 14:43 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我岩岩問左老師...佢話k1係12月21日表演....overover

Rank: 3Rank: 3


159
349#
發表於 06-10-31 15:07 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CanKan,

好開心今日見到你和終於知道那個是你囡囡.
但剛剛湊完阿囡出課室後,想找回你傾多幾句已唔見你了,下次真的要一齊食個Lunch傾下計了!
你囡囡幾靚女,幾正經又楚楚可憐呢!
另外,你想俾囡囡學琴?幾好丫,你囡囡就直頭好適合啦!

我問囡七月時都學過一個Piano Summer Course,好似幾鍾意,回家後成日教番我高音姐姐,低音姐姐!
真估唔到原來3歲都學到樂理呀,佢地會用很多得意方法教佢地,但我想遲一些再給她學,因為老師說她樂理冇問題,但手比較細,彈時辛苦,所以想等她再大一些才繼續吧!
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid218/pe82f42a6873e790798999eae2ee56e1c/ec3b66f9.jpg[/img][img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid218/pd960073d41b0e1afea8790620ad534da/ec3b5e37.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


159
350#
發表於 06-10-31 15:12 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

Let's plan to have dayoff on that day then!!!!

  
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid218/pe82f42a6873e790798999eae2ee56e1c/ec3b66f9.jpg[/img][img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid218/pd960073d41b0e1afea8790620ad534da/ec3b5e37.jpg[/img]

Rank: 5Rank: 5


4411
351#
發表於 06-10-31 15:23 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我都問左老師, 十二月頭的生日會, K1好大機會唔會有表演, 但一月份既生日會, K1就好大機會會表演, 到時大家記住請假去欣賞, 兼睇下我地有冇機會相認一下!

至於十二月廿一日的聖誕聯歡會, 應該係K1-K3各班都會有份輪住表演的, 好期待呢日既來臨呀!

joeytcy,
原來你悠悠好高呀, 好似全班最高!
另外唔該晒你個食療葯方, 我聽日返阿媽度, 會叫阿媽幫我煲畀阿女試!  

Rank: 4


850
352#
發表於 06-10-31 15:27 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

噓....唔洗唸啦.....今日我老公去問多次...無左平團啦...真攪野.......

Rank: 4


850
353#
發表於 06-10-31 15:38 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽...唔洗客氣...總之有咩唔明去到藥戶再問清楚d...

Rank: 5Rank: 5


4411
354#
發表於 06-10-31 16:20 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

下? 又會咁快無左既?

頭先摷下個雪櫃, 見到有D川貝粉, 我放左落D粥度一齊煲, 再加左粒乾瑤柱吊一吊味, 陣間試下畀阿女食, 睇下會唔會咳少D!

今日返到學校, 見到佢隔離個同學仔果兩行鼻涕...OH NO, 怪唔得阿女咁耐都唔好番, 原來齊齊病, 原本阿女D鼻水都收得八八九九, 放學接佢果陣, 又"噓噓"聲咁流...真係無眼睇!    

Rank: 4


850
355#
發表於 06-10-31 16:54 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我都覺得怪怪地....佢地11月29&30號有...12月19日都有....但之前講13號就無左...原價12月6號都話取消...所以好大機會去另一間報......
細佬仔d病係好易傳黎傳去...所以都無咩計....

Rank: 5Rank: 5


4411
356#
發表於 06-11-1 01:55 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

咁...咁多都取消左, 咁即係點呀? 就唔就到睇阿女響聖誕節聯歡會個表演呀?


1740
357#
發表於 06-11-1 10:40 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


850
358#
發表於 06-11-1 11:20 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

如無意外...今日lunch報名join第2間....12月7號出發...所以x'mas無問題...不過昨晚發現由香港先飛去多哈再轉去埃及......但原來12月1-15號係第15屆亞運會..係多哈舉行..唔知到時會唔會有咩問題.......

Rank: 4


850
359#
發表於 06-11-1 11:22 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

ccffcc...
收左啦...恭喜恭喜

Rank: 4


850
360#
發表於 06-11-1 11:39 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

係喎..十月媽..你女女點呀......好d味呢.............
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖