關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 2


59
341#
發表於 06-10-7 06:48 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Kimimi,
一間係SFA,聖方濟各英文小學,位於九龍石硤尾街,全日制私立男女校。
我地果間係SFCS,嘉諾撒聖方濟各學校,位於灣仔堅尼地道,政府津貼女校。創辦於一八六九年,屬嘉諾撒仁愛修會。website: www.sfcs.edu.hk

kimimi 寫道:
請問 聖方濟各 是否有二間呢 ?
課程如何 ?
是傳統還是活動教學 ?

Rank: 4


617
342#
發表於 06-10-7 06:57 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

j,m

但在數學課冊裏 6 是由p.16-18, p.19 是第7課喎 芵文Rev(3)p.2有D芵文生字好似唔係好啱咁, 好似山mountain,但點解m會在最尾呀

中秋節快樂  

Rank: 2


59
343#
發表於 06-10-7 07:08 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,
我估p16係活動,所以唔駛做,而7只有一頁就一齊做埋。
catleelee 寫道:
j,m

但在數學課冊裏 6 是由p.16-18, p.19 是第7課喎 芵文Rev(3)p.2有D芵文生字好似唔係好啱咁, 好似山mountain,但點解m會在最尾呀

中秋節快樂  

Rank: 4


617
344#
發表於 06-10-7 07:16 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

L

唔該晒  

Rank: 2


59
345#
發表於 06-10-7 07:26 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,
我唔該你就真,好在你有提p2 of Rev.(3) which I did aware last night.

Rank: 2


94
346#
發表於 06-10-7 11:10 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,m,

英文Rev(3)好似係寫大小楷喎!佢俾咗大楷就寫小楷,寫咗小楷就寫返大楷呢!

翠堯媽

catleelee 寫道:
j,m

但在數學課冊裏 6 是由p.16-18, p.19 是第7課喎 芵文Rev(3)p.2有D芵文生字好似唔係好啱咁, 好似山mountain,但點解m會在最尾呀

中秋節快樂  

Rank: 4


617
347#
發表於 06-10-7 12:46 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m, j

就係咁簡單?   可能我估深咗, 仲以為佢成個字串晒tim

Rank: 2


94
348#
發表於 06-10-7 12:59 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c, m,

我初初都以為係,不過睇真D個題目,佢係寫Fill in the missing Letters(Capital letter or small letter)  

堯堯媽

Rank: 4


617
349#
發表於 06-10-9 22:20 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

數: 書p.59,60;明天做温習紙; Eng: Pemanship & corr; rev. (2) corr; 中: 識字(五)改正; 文化紙; 常識:書p.26C小道?? (唔知佢寫什麼, 又唔知道點做)    我想是p.26小導遊, 但係做什麼呀? 大家又要開始温測驗了, 英默下星期二默, 好似快過上星期喎

Rank: 6Rank: 6


5065
350#
發表於 06-10-9 22:45 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,j

常識: p.26(小導遊),呀女話明天上課時要介紹屋企隔離個公園喎

Rank: 4


617
351#
發表於 06-10-9 22:58 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

係呀唔該晒, 我個女無講喎

Rank: 4


617
352#
發表於 06-10-10 11:01 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

請問妳哋D圖書有無在其它地方借呀? 不如我哋交換看呀, 因為我個女成日借唔到書返來, 次次都夠鐘 :

Rank: 6Rank: 6


5065
353#
發表於 06-10-10 12:34 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,j

我個女上個星期响學校圖書館借到喎,我試過响公共圖書館借,但發覺書皮(cover)比較厚好似重咗啲

Rank: 4


617
354#
發表於 06-10-10 15:06 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

我個女同堯堯借了兩次都借唔到呀

Rank: 4


617
355#
發表於 06-10-10 18:32 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

數:作p.19,20,21; Eng: Rev(3) corr; Study Dict. 中文:簽改作文; 工作紙改正; 常識:1C冊作p.9,10

Rank: 2


94
356#
發表於 06-10-10 19:54 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,m,

係lu,堯堯話次次去到,都夠晒鐘,都唔夠時間俾佢地去借書!!

堯堯媽

catleelee 寫道:
m,j

我個女同堯堯借了兩次都借唔到呀

Rank: 4


617
357#
發表於 06-10-10 21:13 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

係啦, 咁我哋交唔交換呀 如果交的話, 明天帶一本回校啦

Rank: 6Rank: 6


5065
358#
發表於 06-10-10 23:02 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,j

我屋企冇書喎,杏研今天剛好還了書,唔夠時間借書,明天再去過。 我叫咗佢明天第二個小息約埋你哋兩個囡囡一齊去喎(借完書先食嘢),小息記得帶圖書証呀 :

Rank: 6Rank: 6


5065
359#
發表於 06-10-11 20:30 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,j

今天功課

宗教: 作(四)
數學: 課冊 p22,23; 簽改溫(二)
英文: W Bk corr, do p29; File Revision(2)
中文: 詞7行; 工(六); 明天默書
請查收奬劵

c,

杏研今天上課前因有多餘時間,跟堯堯去了圖書館借書,本來叫埋芷漫,但她堅拒要第二個小息才去,所以冇等她

Rank: 4


617
360#
發表於 06-10-11 20:55 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

她說杏研跑得太快, 她追唔到喎, 所以無跟佢去
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖