關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1936
341#
發表於 06-8-3 17:05 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb 寫道:

頭先個天又黑哂加橫風橫雨喇
依家外面真係好似打到嚟咁, 我仔打嚟話窗台漏水添呀!

Rank: 5Rank: 5


1625
342#
發表於 06-8-3 17:10 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

  
肥仔媽咪 寫道:

唔好信個衰佬!

Rank: 5Rank: 5


1625
343#
發表於 06-8-3 17:14 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

其實就算唔掛8號都挨近黑雨啦   

我仔打嚟話窗台漏水添呀!>>>>>快d用 布 zip 住先啦
肥仔媽咪 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:

頭先個天又黑哂加橫風橫雨喇
依家外面真係好似打到嚟咁, 我仔打嚟話窗台漏水添呀! [/quote]

Rank: 5Rank: 5


1936
344#
發表於 06-8-3 17:19 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb 寫道:
其實就算唔掛8號都挨近黑雨啦   

我仔打嚟話窗台漏水添呀!>>>>>快d用 布 zip 住先啦
我叫佢密切留意全屋啲窗, 一有動靜就通知工人, 佢會好好完成呢個任務ga la!

Rank: 5Rank: 5


2147
345#
發表於 06-8-3 17:35 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

亞囡比風吹跌整親兩個菠羅蓋,     鬼叫   
工人就同把傘博殺, 攪到把SUPER大傘爛左, 我新買, 用唔夠5次    , 個工人話比我聽既時候, 仲好驚, 好驚我鬧佢   

Rank: 5Rank: 5


1936
346#
發表於 06-8-3 17:41 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
亞囡比風吹跌整親兩個菠羅蓋,     鬼叫   
工人就同把傘博殺, 攪到把SUPER大傘爛左, 我新買, 用唔夠5次    , 個工人話比我聽既時候, 仲好驚, 好驚我鬧佢   
好彩唔係你剛剛新買返嚟的日本傘! 重有, 我覺得小朋友最好唔好攞傘, 因為我見過個小朋友拎傘被風吹咗幾尺遠呀!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
347#
發表於 06-8-3 17:46 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

陰功囉!跌損腳…..
叫亞姐姐同佢消毒先,
唔係感染細菌仲煩呀!

LULU-MAK 寫道:
亞囡比風吹跌整親兩個菠羅蓋,     鬼叫   

Rank: 5Rank: 5


1625
348#
發表於 06-8-3 17:56 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

佢地好樂意接受呢d任務嘅
肥仔媽咪 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
其實就算唔掛8號都挨近黑雨啦   

我仔打嚟話窗台漏水添呀!>>>>>快d用 布 zip 住先啦
我叫佢密切留意全屋啲窗, 一有動靜就通知工人, 佢會好好完成呢個任務ga la! [/quote]

Rank: 5Rank: 5


1625
349#
發表於 06-8-3 17:58 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

   肉痛 c
小心處理傷口呀.....

LULU-MAK 寫道:
亞囡比風吹跌整親兩個菠羅蓋,     鬼叫   
工人就同把傘博殺, 攪到把SUPER大傘爛左, 我新買, 用唔夠5次    , 個工人話比我聽既時候, 仲好驚, 好驚我鬧佢   

Rank: 5Rank: 5


2147
350#
發表於 06-8-4 09:31 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

個囡梗係唔洩底, 一去到中心, 即刻叫人幫佢搽藥水.

Rank: 5Rank: 5


1936
351#
發表於 06-8-4 11:04 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
個囡梗係唔洩底, 一去到中心, 即刻叫人幫佢搽藥水.
昨晚睇新聞報導, 啲人俾風吹到 , 我返家沿途幾多樹倒塌搞到大塞車, 點解天文台唔搵啲人四圍去巡視下!

Rank: 5Rank: 5


1625
352#
發表於 06-8-4 11:23 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪,

你屋企漏水情況點呀

Rank: 5Rank: 5


1936
353#
發表於 06-8-4 11:34 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb 寫道:
肥仔媽咪,

你屋企漏水情況點呀
原本平常落大雨都沒此情況, 但今次啲風真係勁! 我昨晚四點都起身抺水呀!

Rank: 5Rank: 5


2147
354#
發表於 06-8-4 11:58 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

咁咪無覺好訓
AE_bb 寫道:
肥仔媽咪,

你屋企漏水情況點呀
原本平常落大雨都沒此情況, 但今次

Rank: 5Rank: 5


1625
355#
發表於 06-8-4 12:14 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

係 law, 咁未冇覺好訓

快 d 搵人返黎整整佢啦

講開半夜起身抺水, 我都試過一次好好笑, 話說當時冇工人, 又唔記得關

Rank: 3Rank: 3


172
356#
發表於 06-8-4 12:24 |只看該作者

Re: 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑呵呵

The summer vacation just leaves half mth only. how to plan it?
ekoo

Rank: 5Rank: 5


1936
357#
發表於 06-8-4 16:56 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

係 law, 咁未冇覺好訓>>>>好彩好快瞓得返.

快 d 搵人返黎整整佢啦 >>>>應該用啲silicon補返出面就得, 不過要等冇雨落.

講開半夜起身抺水, 我都試過一次好好笑, 話說當時冇工人, 又唔記得關

Rank: 5Rank: 5


1625
358#
發表於 06-8-4 17:48 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

:tongue:  :tongue: [quote]
肥仔媽咪 寫道:
係 law, 咁未冇覺好訓>>>>好彩好快瞓得返.

快 d 搵人返黎整整佢啦 >>>>應該用啲silicon補返出面就得, 不過要等冇雨落.

講開半夜起身抺水, 我都試過一次好好笑, 話說當時冇工人, 又唔記得關

Rank: 5Rank: 5


2147
359#
發表於 06-8-5 09:59 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

呢個風不單只整爛我把傘, 吹跌我個囡, 噚晚姐姐仲話比我知...廚房出面既涼衫架吹跌左一邊, 當時我好驚, 驚個架真係跌左落天井會整親人    跟住打電話落管理處叫晒救命    , 佢地即刻派兩個人上

Rank: 5Rank: 5


1625
360#
發表於 06-8-5 10:19 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

    

真係好危險呀

好彩管理員叔叔幫手咋   

囡囡個 knee 冇乜事啦馬?[quote]
LULU-MAK 寫道:
呢個風不單只整爛我把傘, 吹跌我個囡, 噚晚姐姐仲話比我知...廚房出面既涼衫架吹跌左一邊, 當時我好驚, 驚個架真係跌左落天井會整親人    跟住打電話落管理處叫晒救命    , 佢地即刻派兩個人上
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖