- 在線時間
- 274 小時
- 最後登錄
- 12-5-12
- 國民生產力
- 18
- 附加生產力
- 15
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-2-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 821
- 主題
- 7
- 精華
- 0
- 積分
- 854
- UID
- 6897

|
Re: 油塘基顯2006學年度家長會
永謙媽咪 寫道:
各位 油塘基顯家長,
想請教各位認為油塘基顯有那些方面好, 那些方面不好, 我仔都係下星期要選學校, 仲度緊基顯家藍循好, 請各位多多指教!
我覺得學校好open law, 你想知咩上校網會知道, 其他學科就覺得佢地普通話教中文都行得好好, 數學就最花心思la, 英文就用ok 可以接受, 其他各科都不錯, 同時學校真係做到活動教學同埋少功課, 李校長又做得好好, 因為佢真係跟進每樣野, 學校一路都向前行, 吾會退步, 重有學校又大又新廁所都靚過人架
壞處就地點好吾就腳, 日哂雨沐, 出面又大塵, 又起樓 :evil: 應該整條行天橋駁去mtr law, 拆埋對面d 廢物5金廠就最好, 起碼小朋友吾使食塵
我自己就覺得基顯課程比較淺吾算深, 學校吾主張死讀(我同其他學校比較過)不過比我女就幾好, 可以慢慢再打好個底子, 少抄字law, 有d人鐘意抄書基顯就無lee個機會la...我知禁多炸, 其他野要問下其他媽咪la
|
|