關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 4


854
341#
發表於 06-9-15 10:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

kwok, 下 禁大個重打交爭位坐 重係女仔 真係估吾到bor..    你女好乖呀 ! 你教導有方呀   

果個校車ee真有問題, 禁都吾幫手解決問題, 要佢黎做咩呀 ! :evil:  :evil:

Rank: 3Rank: 3


286
342#
發表於 06-9-16 03:51 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivy....
係2個小一男仔打交.....好公子型ga....
個look唔曳ga....若有人分開應該打唔成...
衰在個ee唔q理佢地   

e個校車ee剩識大聲吠...我地7點20分準時開車...唔等架...:evil:  :evil:  :evil:

我個女早上會好乖....皆因未訓醒咋   
放學已經變左超級殺雅人:cry:  :cry:

ivytang02 寫道:
kwok, 下 禁大個重打交爭位坐 重係女仔 真係估吾到bor..    你女好乖呀 ! 你教導有方呀   

果個校車ee真有問題, 禁都吾幫手解決問題, 要佢黎做咩呀 ! :evil:  :evil:
  


Rank: 5Rank: 5


2977
343#
發表於 06-9-17 11:48 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

打架要制止的,個褓姆唔掂!是否每條線有學校委派的學生做車長?
明日小一返全日,相信没有太大問題,老師為了加強每個小朋友的責任感,分派工作與委任組長給每個小朋友,亞仔回來後,快樂地告訴校中的事情。
看來我小一選校的眼光不錯。   

Rank: 4


854
344#
發表於 06-9-18 13:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

kwok, 我終於問左我女打交事件,佢話係打交, 好近佢個位tim< 佢都話校車ee無理佢地打交 (真係咩人黎架, 打死都無人知law)    

係今日返全日, 我女帶飯lee2個星期, 下個月就吾係要訂飯la, 因為佢睇完份餐單就話都係要換喎   

hermanpapa, 我女都law左個行長做下   

Rank: 3Rank: 3


325
345#
發表於 06-9-18 14:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi Ivy,

你女兒是否讀3A班, 學校網址有班主任介紹,看看吧   


VICTLEUNG

Rank: 4


854
346#
發表於 06-9-18 15:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG 寫道:
Hi Ivy,

你女兒是否讀3A班, 學校網址有班主任介紹,看看吧   


VICTLEUNG


thank you

Rank: 5Rank: 5


2977
347#
發表於 06-9-18 20:12 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今日食飯包尾云云!但全部吃光,一開始全日班,他回家便想睡夢去。   

Rank: 3Rank: 3


286
348#
發表於 06-9-18 22:10 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivy...

都話直頭係我女前面個行...砰零砰隆打大交....

今日又有新野.....學校memo話放學15:40分到高翔...
校車就好早到左....大多家長都到左......
剩低1個小一女生...無家長接.....
個ee就係咁鬧個小朋友....點解無家長到XYZ....
仲想放低唔理開車走....我同mendy就話個ee.....
你要打電通知小朋友mami....
咁佢打電比果個mami...仲好勞氣咁講....
到晒那.....放晒學那...就特然個ee話家長cut左線...
咁我話我睇住個小朋友(因我記得佢住我樓上)...
個ee就開車走人.....好快...個mami到左...
我問佢做mug cut線....佢話剛巧入 lift...
同埋都未夠鐘....我再睇下表...原來係15:38分....

我地真係要安排投訴下....好離譜   

11月凍d我都開始會送飯....因我女真係唔like 訂飯...
夾下mendy, angel, winnie先....1人整1日....
又有新鮮感....又唔駛日日送咁


Rank: 3Rank: 3


286
349#
發表於 06-9-18 22:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa...

我女放學...食小小野....都要訓個半鐘先起身做功課   

你仔食晒d飯...咁叻    ....我女就唔得   

hermanpapa 寫道:
今日食飯包尾云云!但全部吃光,一開始全日班,他回家便想睡夢去。   


Rank: 4


854
350#
發表於 06-9-19 10:28 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

KWOK,投訢無問題,你安排點投訢通知我..

真係禁難食, 我女下個月會訂飯架, 11月帶飯, 暫時吾得呀, 因為我位BUNBUN吾做LA(又思鄉成病LA)< 11月要換工人可能要一段時間適應,我怕佢吾知煮D咩出黎, 為免小朋友瘦左因此都係等一輪我試食後無問題食得落再JOIN你地LA

Rank: 4


854
351#
發表於 06-9-19 10:31 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa 寫道:
今日食飯包尾云云!但全部吃光,一開始全日班,他回家便想睡夢去。   


你仔食得禁開心 一定好好味 慢吾緊要最開心係佢食哂盒飯呀    

初初返全日係好倦    習慣一輪好D架LA...

今個星期開始中, 英文都要一齊默書LA, 英文默8句長句子連課外生字, 中文要默2課課文&課外生字呀 !

Rank: 4


588
352#
發表於 06-9-19 14:11 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位 油塘基顯家長,
想請教各位認為油塘基顯有那些方面好, 那些方面不好, 我仔都係下星期要選學校, 仲度緊基顯家藍循好, 請各位多多指教!

Rank: 5Rank: 5


1934
353#
發表於 06-9-19 15:24 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我仔話個飯盒小喎...食晒都唔夠飽呀   

我都想投訴個校車ee 呀....d 態度勁差        

Rank: 4


854
354#
發表於 06-9-19 15:34 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

浩朗媽媽 寫道:
我仔話個飯盒小喎...食晒都唔夠飽呀   

我都想投訴個校車ee 呀....d 態度勁差        


禁大獲禁使吾使同學校反應下la

睇黎個校車ee要檢查la       

Rank: 4


854
355#
發表於 06-9-19 15:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

永謙媽咪 寫道:
各位 油塘基顯家長,
想請教各位認為油塘基顯有那些方面好, 那些方面不好, 我仔都係下星期要選學校, 仲度緊基顯家藍循好, 請各位多多指教!


我覺得學校好open law, 你想知咩上校網會知道, 其他學科就覺得佢地普通話教中文都行得好好, 數學就最花心思la, 英文就用ok 可以接受, 其他各科都不錯, 同時學校真係做到活動教學同埋少功課, 李校長又做得好好, 因為佢真係跟進每樣野, 學校一路都向前行, 吾會退步, 重有學校又大又新廁所都靚過人架   

壞處就地點好吾就腳, 日哂雨沐, 出面又大塵, 又起樓 :evil: 應該整條行天橋駁去mtr law, 拆埋對面d 廢物5金廠就最好, 起碼小朋友吾使食塵   

我自己就覺得基顯課程比較淺吾算深, 學校吾主張死讀(我同其他學校比較過)不過比我女就幾好, 可以慢慢再打好個底子, 少抄字law, 有d人鐘意抄書基顯就無lee個機會la...我知禁多炸, 其他野要問下其他媽咪la

Rank: 4


588
356#
發表於 06-9-19 16:05 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivytang02,
唔該晒! <壞處就地點好吾就腳> 我想問如果o係官塘泳池附近, 有咩車可以返到學校呢(除左校車)?  

Rank: 4


854
357#
發表於 06-9-19 16:55 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

永謙媽咪 寫道:
ivytang02,
唔該晒! <壞處就地點好吾就腳> 我想問如果o係官塘泳池附近, 有咩車可以返到學校呢(除左校車)?   



一早返學時間有幾間van仔係觀塘開出(賽馬會後面小巴站)專接送基顯基法學生架

巴士就14 聖安當落車, 行10-15分鐘la...14b 都得行多5分    mtr都得行10-15分鐘, 不過要食塵

Rank: 4


588
358#
發表於 06-9-19 17:38 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivytang02,
Thank you very much! 另外, 佢計宗教分係唔係一定要係聖公會先得呢?

Rank: 4


854
359#
發表於 06-9-19 17:53 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

永謙媽咪 寫道:
ivytang02,
Thank you very much! 另外, 佢計宗教分係唔係一定要係聖公會先得呢?


我真係吾知LA

Rank: 5Rank: 5


2977
360#
發表於 06-9-19 20:31 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

是華人基督教聯會的教會都會有宗教分,但要教會牧師寫証明函。
永謙媽咪 寫道:
ivytang02,
Thank you very much! 另外, 佢計宗教分係唔係一定要係聖公會先得呢?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖