關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?
樓主: lulu媽媽
go

有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


147
341#
發表於 06-12-5 10:12 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

APPLE-L

其實都幾傳統,不過班主任很好人,校長也很nice,個別老師很惡,e.g.訓導主任,小女都很坐不定,但到目前都說很愛上小學。上學期過了大半,完全沒有給我吹谷的感覺。放學後可完成所有功課(before 6pm)。但學校和家長溝通似乎不夠。
APPLE-L 寫道:
DEAR EVERY MUMMY,

MY DAUGHTHER STUDIED IN OUR LADY'S KINDERGARTEN & ALSO REGISTERED聖母小學 FOR P1 OF 07. WOULD YOU PLS INFORM IF 聖母小學 IS VERY TRADITIONAL, TOUGH FOR CHILDRED, ALSO MANY HOMEWORK + TEST.  I'M WORRYING IF MY GIRL CAN'T ADAPT TO THE SCHOOL LIFE AS SHE'S QUITE ACTIVE &坐唔定   

Rank: 3Rank: 3


166
342#
發表於 06-12-5 17:44 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

syliujoe,

THANK YOU FOR YOUR REPLY.   SINCE SOME FREINDS TOLD ME  聖母小學IS GOOD BUT 要有心理準備有很多HOMEWORKS+很嚴,SO I'M CONSIDERING IF 轉活动教學的學校,ACTUALLY I APPRECIATE 傳統教學 MORE, BUT JUST WORRY ABOUT IF I WILL BE COMPLAINED BY TEACHERS WHILE MY GIRL CAN'T MEET THEIR REQUIREMENT.  

ONE MORE QUESTION, HOW MANY STUDENT PER CLASS?      
該用戶已被刪除

343#
發表於 06-12-6 14:32 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

344#
發表於 06-12-6 14:46 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
345#
發表於 06-12-11 11:03 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM,syliujoe
我識一兩個家長既囡囡有返功課輔導班,真係有彈冇
讚架 : 例如跟功課咁,返到屋企都仲要同個女跟返 :-|
默書求其跟一跟就算,如果唔係交咗上學期既補習費,
一早已經轉補習班lu
今日好大機會派測驗卷,唔知我個女會唔會好過第一次
test呢

Rank: 3Rank: 3


147
346#
發表於 06-12-11 14:50 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM, lulu媽:

是的,學校就是一句"因收到太多投訴,所以下學期會停辦",但最大問題是之前一句諮詢都沒有,話停就停,更沒有跟進之後會否有其他機構續辦,致電到學校問又沒有回覆,真有點氣,不過氣還氣,都要作準備下學期會沒有輔導班,所以已在家附近找了託管。其實喜歡學校的功輔班是覺得比較安全,而且價錢也合理。

EVE'SMUM
Sorry, I just read your e-mail.
EVE'SMUM 寫道:
syliujoe,

I sent you e-mail last Friday.  Did you read it?  It is because Eve didn't copy any homework on her stundent handbook.      

I have read the school notice about the agent of 功課輔導班 was dismissed, since there were many complaints from parents'.  What is about?  Anymore class will be held on coming semester? cos' Eve may be join the class.


lulu媽:
今日是最後一日温習! 這幾天放假幫亞囡温習,但佢好似仲意同"周公"温習多d .

Rank: 3Rank: 3


137
347#
發表於 06-12-14 10:23 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM,syliujoe
呢幾日會越黎越凍 各位要保重身體呀
就快放聖誕假la 你地有乜野節目呀

Rank: 1


2
348#
發表於 06-12-14 14:45 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

我係剛剛路經, 關於功課輔導班, 我都係受害者,好想發洩吓。我好同意你說 "最大問題是之前一句諮詢都沒有,話停就停,更沒有跟進之後會否有其他機構續辦"

我個女一般可以狂功輔班完成功課, 不過就經常有錯, 而且錯得幾離譜; 同學校反映, 學校話係家教會辨的, 家教會負責老師就叫我直接找明愛傾, 總之就好嬲。

停辨明愛功輔班係一個正確的決定, 但學校應該事前理下明愛的質素, 同家長傾下, 想下可不可以找其他機構續辦。唉,  現在惟有自己再想其他辦法。

Rank: 1


2
349#
發表於 06-12-17 23:30 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

請問有冇小二學生家長?  最近聽到一個小二家長話升上二年級後功課很多,現在我覺得的功課ok,所以有的驚!  可否比的意見, 等我準備下。

該用戶已被刪除

350#
發表於 06-12-19 13:39 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


147
351#
發表於 06-12-19 16:53 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM ,
LULU媽

我都是,織左一條靚靚頸巾比Kelly, 點知她說只可用白色,所以這两天要努力。
至於你說探聽悅芙在學校情况,冇問題。不過她真是很少提起悅芙,只知最近有位同學退學,聽說是跟不到,但不肯定,始終是來自小朋友的消息。她還是Kelly的好朋友,我問她會否捨不得?她還回了一句"現在很難可以交到好朋友"。令我哭笑不得!

Rank: 3Rank: 3


147
352#
發表於 06-12-21 09:45 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM ,
昨晚Kelly突然提起悅芙,話說老師送了每人一份x'mas gift 給她們,而悅芙應承同Kelly 交換,說悅芙很乖應承同佢換,不會反口。跟着我問她和悅芙是否好朋友,她說是,還說悅芙很乖,一粒聲都唔出,老師時常讚她。所以你可以放心!!

EVE'SMUM ,LULU媽,
Merry x'mas!

Rank: 2


69
353#
發表於 06-12-23 17:58 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

又係我呀><
我又黎求救喇.."
我想問1a班既數學功課度有一樣課堂作業
請問係做p幾至p幾?定係成本做哂?
thx~
merry x'mas to all^^
反對德育及國民教育

Rank: 3Rank: 3


137
354#
發表於 06-12-31 23:08 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

[size=large]Happy New Year!!!
該用戶已被刪除

355#
發表於 07-1-1 00:55 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

356#
發表於 07-1-1 16:42 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
357#
發表於 07-1-9 11:16 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hi,syliujoe,EVE'SMUM
下個week就考試la :-|
我諗你地都密密咁同囡囡温書lu
大家都努力加油呀
  

Rank: 3Rank: 3


147
358#
發表於 07-1-9 13:13 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽, EVE'SMUM

你得說對,但我覺得我比她緊張十倍,所以這两星期都很勞氣。

上星期你們應該巳買了下學期的課本吧!你有沒有發覺英文科是用2A的課本?我看一看內容,真是比上學期深很多,我想會不會是教科書用深半個學期?你們知不知?

另外,你們的女女有否參加天才表演?雖然我極力鼓勵,但kelly也不敢參加,希望她大一點會有更多自信。
lulu媽媽 寫道:
Hi,syliujoe,EVE'SMUM
下個week就考試la :-|
我諗你地都密密咁同囡囡温書lu
大家都努力加油呀
  
該用戶已被刪除

359#
發表於 07-1-9 13:33 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
360#
發表於 07-1-11 10:45 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hello
EVE'SMUM,芙芙而家食飯好叻呀   
快咗好多 食完飯仲有時間做功課添
我覺得呢幾日d功課多咗,做完功課都冇時間温書
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖