- 在線時間
- 207 小時
- 最後登錄
- 22-8-15
- 國民生產力
- 154
- 附加生產力
- 291
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-7-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1285
- 主題
- 89
- 精華
- 0
- 積分
- 1730
- UID
- 93403
 
|
hi pcdogxx,
早一輪真係有d留語唔見咗呀。
係呀,我老公星期二得閒,所以都同我去咗學校接佢放學,見到操場出面係掛咗好多好靚o既DIY燈籠,不過我見應該係d L2, U3學生同家長一齊做o既,我去到佢課室,佢地d燈籠淨係掛哂係自己課室幅牆度,可能佢地細d,老師無叫我地陪佢做la。
中國服我最後都無同佢買呀,不過今日送佢搭校車,又真係幾多同學仔著喎,不過算la,我覺得都唔緊要,我老公比較嚴,成日同我講要小朋友練得tough d,訓練佢EQ高d,唔好見人有佢一定要有,要嘗試吓得唔到或者要佢自己去爭取,當佢要同人地比較時,要有正確o既觀念比番佢,而家d個物質社會,小朋友生活上唔會有d mud嘢缺乏,反而思想教育真係好重要,我地從小就好少係佢面前買嘢比佢,佢亦從來唔會扭計要買嘢,我地話咗唔買,佢就唔會扭,所以我諗佢今日唔著中國服都應該唔會唔開心o既,不過當然偶然同佢裝扮一下,玩吓都好o既。
原帖由 pcdogxx 於 08-9-11 16:47 發表 
各位,
原來你地不斷有留言架!! 我入左黎好多似都唔見有留言, 仲以為你地個個走晒添... 好開心個topic仲係度...
不過真係唔見左中間d留言既.. 希望BK快d攪掂啦..
學校d冷氣真係好勁.. 我接放學個個都係著住件 ... |
|