關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


221
341#
發表於 08-9-9 17:27 |只看該作者

同樣生病

我仔仔已經睇了兩次醫生還是未好噃,睇到佢又咳又流鼻涕,心都痛晒:

Rank: 5Rank: 5


1332
342#
發表於 08-9-9 17:30 |只看該作者
原帖由 Good_Daddy 於 08-9-6 16:43 發表
除了幫學校訂購外, 還有那兒可買到呢?

我囝囝幫學校買, 衫褲要揀同一個碼
買細一個碼, 衫o岩就衭短,
買大一個碼, 衭o岩就衫長, 真頭痛

想自己去買
聽過有家長話 九龍城 有得賣, 價錢又平d,
有冇人有資料提供
款 ...


kowloon city 有2間,一間係黃美新(已經冇 york 的冬季校服賣) , 另一間o係佢隔離 , 仲有少量恤衫同西褲 , 衫同褲都係 $65/件 , 有興趣就快d去睇下 , 佢話賣晒就唔會再返貨.

Rank: 3Rank: 3


211
343#
發表於 08-9-10 00:30 |只看該作者
我女女都係傷風咳呀,但睇左就事了,您可以考慮轉他
呢個出名兼好既doctor,係佐敦架,趙x成呀,不過他好
多人睇,您要一早去拎籌,真有需要pm我~




原帖由 栢喬媽媽 於 08-9-9 17:27 發表
我仔仔已經睇了兩次醫生還是未好噃,睇到佢又咳又流鼻涕,心都痛晒:

Rank: 2


77
344#
發表於 08-9-10 10:18 |只看該作者
原帖由 Krystal 於 08-9-9 17:30 發表


kowloon city 有2間,一間係黃美新(已經冇 york 的冬季校服賣) , 另一間o係佢隔離 , 仲有少量恤衫同西褲 , 衫同褲都係 $65/件 , 有興趣就快d去睇下 , 佢話賣晒就唔會再返貨. ...


thanks

Rank: 5Rank: 5


1730
345#
發表於 08-9-10 11:12 |只看該作者
Hi ivylee,

可唔可以send個醫生d電話地址比我呀,我都想攞定,因為我地最近先搬出九龍,以前睇開個e生好遠,佐敦會近d,thanks.

原帖由 ivylee313 於 08-9-10 00:30 發表
我女女都係傷風咳呀,但睇左就事了,您可以考慮轉他
呢個出名兼好既doctor,係佐敦架,趙x成呀,不過他好
多人睇,您要一早去拎籌,真有需要pm我~

Rank: 5Rank: 5


1730
346#
發表於 08-9-10 11:18 |只看該作者
我個囝個班主任同我講,好多小朋友開學都係咁,上年我個囝返nursery果時,上學期差唔多有一半時間要放sick leave,真係好慘,上個星期流鼻水,今個星期就變咗有痰,我無同佢睇e生,因為佢無mud打乞痴同咳,又無發燒,所以想等佢自己好,我想佢自己低抗力強d,唔好郁d就食藥,希望佢快d好。

原帖由 栢喬媽媽 於 08-9-9 17:27 發表
我仔仔已經睇了兩次醫生還是未好噃,睇到佢又咳又流鼻涕,心都痛晒:

Rank: 5Rank: 5


1526
347#
發表於 08-9-10 12:21 |只看該作者
我都覺得老師幾烏龍, 上星期轉換咗冷氣樓, 呢星期少了褲仔.

原帖由 henrykwok 於 08-9-8 12:02 發表
我覺得學校教學方便幾好, 因為我見仔仔放學返屋企好喜歡取書, 話比我聽今日係學校教咗甚麼..

返學只有3個星期, 但係每星期都有物品和同學仔轉換咗..

上2星期整個File轉錯咗..
上星期杯蓋轉錯咗..

定係 ...

Rank: 5Rank: 5


1526
348#
發表於 08-9-10 12:26 |只看該作者
請問有沒有2間的電話?
THX!!

原帖由 Krystal 於 08-9-9 17:30 發表


kowloon city 有2間,一間係黃美新(已經冇 york 的冬季校服賣) , 另一間o係佢隔離 , 仲有少量恤衫同西褲 , 衫同褲都係 $65/件 , 有興趣就快d去睇下 , 佢話賣晒就唔會再返貨. ...

Rank: 5Rank: 5


1730
349#
發表於 08-9-11 14:48 |只看該作者
咁個miss又真係幾烏龍喎,成日搞錯嘢。

我個囝今日派返個燈籠返嚟,點知發覺條電線斷咗,佢就話今日音樂堂,老師熄燈,跟住d小朋友一齊開著個燈籠,咁我問佢佢果個係咪無燈呀?佢話係呀,真係好笑,唔知當時佢有mud嘢反應呢?應該都有d失望o既,無得一齊亮燈

原帖由 richwong 於 08-9-10 12:21 發表
我都覺得老師幾烏龍, 上星期轉換咗冷氣樓, 呢星期少了褲仔.

Rank: 5Rank: 5


1139
350#
發表於 08-9-11 16:47 |只看該作者
各位,

原來你地不斷有留言架!!  我入左黎好多似都唔見有留言, 仲以為你地個個走晒添...   好開心個topic仲係度...
不過真係唔見左中間d留言既..   希望BK快d攪掂啦..

學校d冷氣真係好勁..  我接放學個個都係著住件冷衫架...   又會個冷氣開到咁大既..  萬一果日唔記得帶冷衫咪屎火...    不過反而鈞渝讀左york (touchwood中...) 就未病過...  果陣佢返nursery, 一個月都未夠就要睇醫生..  成日病..... 一個月要請幾日假....  希望佢唔好成日病啦......

我想問下大家, 你地係咪大部份都係買燈籠返去咋?  佢淨係話帶, 我都醒唔起其實佢可能都暗示叫我地親子DIY,
我都係買左個帶返去咋.. 但係尋日接佢放學, 見到大門入口掛晒d DIY 燈籠係度..  鈞渝放學同我講.. 老師掛d燈籠上去呀.. 點解冇我果個既 (果陣個樣有d唔開心)?  我當時覺得好內疚...  點解唔同佢整個呢...  所以下次學校唔講, 我地都盡量DIY俾佢..

Edvychan,
我本來都諗住唔著算.. 但係萬一佢見咁多人著, 而佢又冇著, 會唔會佢返黎唔開心呀?  我講過實例你聽..  我朋友個女.. 學校攪萬聖節party, 學校叫佢扮鬼扮馬返去..  個媽咪諗住買d第時著得返既普通黑色裙俾佢著.. 一d特別都冇.. 結果放學果陣, 個女同媽咪講..  "你係咪好唔鍾意我呀?"咁媽咪問佢點解.. 佢話佢著得咁普通..  冇人投票俾佢呀..  佢好唔開心.. 結果個媽咪內疚左好耐....

雖然佢咁細我唔知佢識唔識, 但係我覺得就算嘥少少錢, 起碼唔會有咁既事情發生.... 好似燈籠事件咁...  你知d小朋友好難預測架嘛....   我都覺得好浪費...  特登買黎著一兩次....  唉....  仲要個個都可能去花園街買..  實好多都撞衫..  哈哈..

栢喬媽咪:
唔係栢喬係咁.. 鈞渝都係問乜都唔答...  不過有時會無啦啦唱首歌黎聽先知佢學左囉..   我又係問佢有咩同學仔.. 記唔記得d名.. 佢都唔識.. 我問佢係咪有個叫柏喬佢又話冇.. 你話屎唔屎....  哈哈..   佢地唔講唔代表佢地唔鍾意間學校..  其實我問過好多小朋友都唔鍾意講學校玩左乜架..    鈞渝呢排唱我是一個好寶寶囉.. 做埋動作好得意....   如果柏喬有咩新野學左, 麻煩你都講俾我聽吖..  大家同班,  一齊交流下..  如果佢唔講, 我地提下佢講都好吖嘛..  有時都係我見你地講返去問佢, 佢就講多d咋....

[ 本帖最後由 pcdogxx 於 08-9-11 16:54 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


195
351#
發表於 08-9-12 09:54 |只看該作者
Hello Ivylee,

阿柏希都睇左兩個星期醫生都仲係咳, 醫生話佢敏感, 我都想同佢轉醫生, 可否pm d資料俾我呢? 謝謝! ([email protected])

Hi 柏喬媽, 鈞渝媽, Edvychan,

唉! 我都係諗住著一次好浪費, 所以無買d唐裝衫, 但今朝送阿仔上車, 見到個個都著, 我就覺得好似吾係咁好law, 遲d Halloween 真係要幫佢打扮下!

講開學左d mug, 柏希會扮老師叫我跟佢講, 佢地學緊phonics, 佢會一路拍個盒一路教我講ba ba box, 唱london bridge 有套動作, 都幾得意, 得閒可以逗下佢地唱番d歌仔, 佢可能會做番d動作你睇!

Ronniema

Rank: 5Rank: 5


1730
352#
發表於 08-9-12 10:15 |只看該作者
hi pcdogxx,

早一輪真係有d留語唔見咗呀。

係呀,我老公星期二得閒,所以都同我去咗學校接佢放學,見到操場出面係掛咗好多好靚o既DIY燈籠,不過我見應該係d L2, U3學生同家長一齊做o既,我去到佢課室,佢地d燈籠淨係掛哂係自己課室幅牆度,可能佢地細d,老師無叫我地陪佢做la。

中國服我最後都無同佢買呀,不過今日送佢搭校車,又真係幾多同學仔著喎,不過算la,我覺得都唔緊要,我老公比較嚴,成日同我講要小朋友練得tough d,訓練佢EQ高d,唔好見人有佢一定要有,要嘗試吓得唔到或者要佢自己去爭取,當佢要同人地比較時,要有正確o既觀念比番佢,而家d個物質社會,小朋友生活上唔會有d mud嘢缺乏,反而思想教育真係好重要,我地從小就好少係佢面前買嘢比佢,佢亦從來唔會扭計要買嘢,我地話咗唔買,佢就唔會扭,所以我諗佢今日唔著中國服都應該唔會唔開心o既,不過當然偶然同佢裝扮一下,玩吓都好o既。

原帖由 pcdogxx 於 08-9-11 16:47 發表
各位,

原來你地不斷有留言架!!  我入左黎好多似都唔見有留言, 仲以為你地個個走晒添...   好開心個topic仲係度...
不過真係唔見左中間d留言既..   希望BK快d攪掂啦..

學校d冷氣真係好勁..  我接放學個個都係著住件 ...

Rank: 3Rank: 3


221
353#
發表於 08-9-12 10:41 |只看該作者
九龍城"維多利亞"沒有冬季校服賣,因為買夏季校服的時候,.佢都提我冬季記得在學校買,所以冬季我都在學校買,好......貴呀!

Rank: 3Rank: 3


221
354#
發表於 08-9-12 11:02 |只看該作者
HI 鈞渝媽媽,

栢喬同鈞渝一樣,有意冇意就彈隻歌仔出來唱,但你問佢地,佢地又唔會講,今天老師教什麼....唔知,但我相信鈞渝會講得多過栢喬,等我問吓栢喬老師是否教了"我是一個好寶寶",謝謝妳.以後我地一定要多D交流....

Rank: 4


961
355#
發表於 08-9-12 11:02 |只看該作者
我都冇特別幫佢買唐裝呀..因為我冇時間出去睇和男仔真係好難選擇, 如果係女仔我一定幫佢揀選..

但我覺得每年一度節日, 為佢穿著一些節日服, 等佢有些節日氣氛和加深每個節日的傳統..

所以上年係北京買咗件金色中國服比佢上年新年, 但上年真係太凍和件衫好薄, 我哋以為必定浪費咗件衫, 點知今年可以著返學校, 不過因長袖所以我只放咗係書包, 等返到學校時穿著..

Rank: 5Rank: 5


1730
356#
發表於 08-9-16 16:56 |只看該作者
中秋節大家玩得開心嗎?記得17/9前幫小朋友帶一張家庭照返學校做勞作呀,我自己都唔記得預備,今日先去晒相,明天比佢帶返學校。

Rank: 3Rank: 3


274
357#
發表於 08-9-16 23:05 |只看該作者
VicVic 都病左... 連妹妹都病埋...

大家收到通告有關 劍橋課程... 大家有咩睇法...???

Rank: 3Rank: 3


274
358#
發表於 08-9-16 23:11 |只看該作者
Hi Edvychan,

多謝你... 好彩得你提醒... 我都真係唔記得左要比相佢帶返學.
原帖由 Edvychan 於 08-9-16 16:56 發表
中秋節大家玩得開心嗎?記得17/9前幫小朋友帶一張家庭照返學校做勞作呀,我自己都唔記得預備,今日先去晒相,明天比佢帶返學校。

Rank: 5Rank: 5


1730
359#
發表於 08-9-17 10:20 |只看該作者
hi gogoma,

係咪我睇漏眼呢?我唔見有關於劍橋課程d通告o既,你囡囡係咪好似係讀L2 o架?通告應該唔同o架係咪呀?學校成日有咁多通告,真係睇咗都唔記得。

原帖由 gogoMa 於 08-9-16 23:05 發表
VicVic 都病左... 連妹妹都病埋...

大家收到通告有關 劍橋課程... 大家有咩睇法...???

Rank: 4


961
360#
發表於 08-9-17 12:29 |只看該作者
好彩你有post話帶相咋, 我依個媽媽真係唔記得咗...

原帖由 Edvychan 於 08-9-16 16:56 發表
中秋節大家玩得開心嗎?記得17/9前幫小朋友帶一張家庭照返學校做勞作呀,我自己都唔記得預備,今日先去晒相,明天比佢帶返學校。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖