關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
341#
發表於 08-2-13 16:10 |只看該作者
發左新年財....買啦
你試吓打電話俾 love.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:03 發表

fun: 我年廿九call左love話唔買, 因同肚臍袋相似, 但新年我老公有斬獲, 所以又身痕囉!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
342#
發表於 08-2-13 16:11 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 16:10 發表
發左新年財....買啦
你試吓打電話俾 love.

想問下係咪直接打個no就得架啦????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
343#
發表於 08-2-13 16:12 |只看該作者
想同埋love叫乜野英文名? 我怕係佢老公聽電話....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
344#
發表於 08-2-13 16:16 |只看該作者
fun: 收倒, 我一陣去洗手間打比佢, 因我費事比我老細聽住我講電話,:;pppp: :;pppp: :;pppp:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
345#
發表於 08-2-13 16:19 |只看該作者
  物你唔知佢叫咩名加


原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:12 發表
想同埋love叫乜野英文名? 我怕係佢老公聽電話....

Rank: 5Rank: 5


1995
346#
發表於 08-2-13 16:24 |只看該作者
no la, 我今晚去睇戲

love 英文名是 CARRIE

原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 16:09 發表
ktma 是下星期一先開工 wor.
係 wor....ktma  你今晚過來一齊食 hot pot ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
347#
發表於 08-2-13 16:25 |只看該作者
我又一次係咁啦~~~~:cry: :cry: :cry: love已經離開左米蘭啦, 為返hk$4000倒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
348#
發表於 08-2-13 16:27 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-13 16:19 發表
  物你唔知佢叫咩名加

我同佢電聯, 都call佢做love

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
349#
發表於 08-2-13 16:27 |只看該作者
come, yanma : 你哋有咩鐘意食加 ??  我屋企有黄牙白, 要唔要洗咗先 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
350#
發表於 08-2-13 16:28 |只看該作者
fun: 你托love買果個無貨呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
351#
發表於 08-2-13 16:29 |只看該作者
comecome,算啦:(   下次實有人再去的.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:25 發表
我又一次係咁啦~~~~:cry: :cry: :cry: love已經離開左米蘭啦, 為返hk$4000倒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
352#
發表於 08-2-13 16:29 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-13 16:27 發表
come, yanma : 你哋有咩鐘意食加 ??  我屋企有黄牙白, 要唔要洗咗先 ?

雪: 我食乜都無所謂, 志在陪你咋, 出街食都得架!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
353#
發表於 08-2-13 16:30 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-13 16:29 發表
comecome,算啦:(   下次實有人再去的.

係啦, 我都係咁諗.:D :D :D :D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
354#
發表於 08-2-13 16:34 |只看該作者
雪: check左hsbc未呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
355#
發表於 08-2-13 16:36 |只看該作者
你打左比佢la? 歐洲其他國家都有得ar
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:25 發表
我又一次係咁啦~~~~:cry: :cry: :cry: love已經離開左米蘭啦, 為返hk$4000倒

Rank: 5Rank: 5


1995
356#
發表於 08-2-13 16:37 |只看該作者
咁平過香港幾$

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:25 發表
我又一次係咁啦~~~~:cry: :cry: :cry: love已經離開左米蘭啦, 為返hk$4000倒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
357#
發表於 08-2-13 16:38 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 16:36 發表
你打左比佢la? 歐洲其他國家都有得ar

我打左比佢, 佢話: 無啦~~咁.:( :(  或者佢去其他國家見倒有會幫我買呱:D :D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
358#
發表於 08-2-13 16:38 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-13 16:37 發表
咁平過香港幾$

平一仟多d.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
359#
發表於 08-2-13 16:42 |只看該作者
check咗. 仲發現自己戶口唔夠錢俾信用卡扣數, 而家要急call我細佬入數

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:34 發表
雪: check左hsbc未呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
360#
發表於 08-2-13 16:43 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-13 16:42 發表
check咗. 仲發現自己戶口唔夠錢俾信用卡扣數, 而家要急call我細佬入數

你差幾多呀? 我hsbc a/c有2000係度, 可以過住比你先喎.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖