關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
341#
發表於 08-1-23 09:33 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 09:31 發表
好ar, 無問題, 我叫佢行過就look look, 我老公問有無牌子分gor wor, 即for 咩牌子gei 琴  

冇分架?佢Miss冇講,理得佢乜brand丫,屋企都冇琴唔駛就,最緊要平靚正。

Rank: 6Rank: 6


6601
342#
發表於 08-1-23 09:34 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 09:30 發表
交左交左   

算你醒目!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
343#
發表於 08-1-23 09:34 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 09:27 發表
我有時都係咁la, 唔記得攞o太 ar, 鞋ar, 成日都係咁, 好彩住得近

係呀, 好彩係藍田返學咋, 如果果時真係讀油基, 都唔知點攪!

Rank: 6Rank: 6


6601
344#
發表於 08-1-23 09:34 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 09:29 發表
唔想做野, 我仲聽緊歌

咩歌呀?老細唔係樹?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
345#
發表於 08-1-23 09:35 |只看該作者
okok, hk係咪賣$150?
原文章由 KY2004 於 08-1-23 09:33 發表

冇分架?佢Miss冇講,理得佢乜brand丫,屋企都冇琴唔駛就,最緊要平靚正。

Rank: 6Rank: 6


6601
346#
發表於 08-1-23 09:36 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 09:34 發表

係呀, 好彩係藍田返學咋, 如果果時真係讀油基, 都唔知點攪!

油基都唔遠丫?同埋都係好學校。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
347#
發表於 08-1-23 09:36 |只看該作者
我老闆越黎越過份, 成日都10點先返, 懶散左, 成日玩facebook

我聽全部都係老歌

劉華-再會了
趙學而-尋開心, 終於可結束
王菲-藉口
etc
原文章由 KY2004 於 08-1-23 09:34 發表

咩歌呀?老細唔係樹?

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-1-23 09:38 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


6601
348#
發表於 08-1-23 09:37 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 09:35 發表
okok, hk係咪賣$150?

TKO間琴行話最平要$15x:evil:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
349#
發表於 08-1-23 09:38 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-23 09:30 發表

come come;

如你唔要,我要呀!你星期5俾我丫!唔該!

ky: 我唔sure係咪打旦器, 明天覆你!! 我家姐n年前間公司係做小型家電, 我上次比雪部微波爐都係佢公司出品, 果時佢取左幾部返黎, 一部藍田而家用緊, 仲有d set頭髮器同"so砲"等等...

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-23 09:39 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


6601
350#
發表於 08-1-23 09:38 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 09:36 發表
我老闆越黎越過份, 成日都10點先返, 懶散左, 成日玩facebook   

Rank: 5Rank: 5


2967
351#
發表於 08-1-23 09:38 |只看該作者
我行過3-4間格價, 暫時係wanchai 果間最平, and我同事有member card, 再平dd. 打旦器我就係豐x買, $17x (kenwood), 係實x 有d 平gei, 不過唔知muk brand.

cake or cookies, 都要 掃牛油 or 牛油紙. cookies我就用可多次用gei 焗爐布, cake 我就牛油紙放底and掃牛油係個side 度.


come, 你個打旦器有冇2枝捧好似手動打旦器, 有冇得校speed, if 有就應該係la.

原文章由 KY2004 於 08-1-23 09:22 發表
cy,

我想問:

1)邊樹買到平的baking products e.g. 打旦器,flour, cooking chocolate?
2)baking cookies,要唔要係個baking tray 掃牛油,再放粉團呢?
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
352#
發表於 08-1-23 09:38 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 09:38 發表

ky: 我唔sure係咪打旦器, 明天覆你!! 我家姐n年前間公司係做小型家電, 我上次比雪部微波爐都係佢公司出器, 果時佢取左幾部返黎, 一部藍田而家用緊, 仲有d set頭髮器同"so砲"等等... ...

好丫!如果係,我要。

Rank: 6Rank: 6


6601
353#
發表於 08-1-23 09:40 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 09:38 發表
我行過3-4間格價, 暫時係wanchai 果間最平, and我同事有member card, 再平dd. 打旦器我就係豐x買, $17x (kenwood), 係實x 有d 平gei, 不過唔知muk brand.

cake or cookies, 都要 掃牛油 or 牛油紙. cookies我就用可 ...

焗爐布,咩來的?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
354#
發表於 08-1-23 09:41 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-23 09:36 發表

油基都唔遠丫?同埋都係好學校。

係就係唔算遠, 但我係屋企出發, 上藍田取埋再返油基就.....遲硬到!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
355#
發表於 08-1-23 09:42 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 09:38 發表
我行過3-4間格價, 暫時係wanchai 果間最平, and我同事有member card, 再平dd. 打旦器我就係豐x買, $17x (kenwood), 係實x 有d 平gei, 不過唔知muk brand.

cake or cookies, 都要 掃牛油 or 牛油紙. cookies我就用可 ...

cy: 我成盒放左入廚櫃, 無留意佢有d乜野係度!?!??!?!

Rank: 5Rank: 5


2967
356#
發表於 08-1-23 09:43 |只看該作者
亞女大個女la, sat 話約同學睇movie, 細佬又想睇, 我同佢講我and 細佬一齊睇la, 佢話細佬就得, 我唔得wor, 咁我話最多我坐遠d la, 佢都話no. 禽晚再問佢, 佢話好la, 不過我唔準坐咁近.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
357#
發表於 08-1-23 09:43 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 09:41 發表

係就係唔算遠, 但我係屋企出發, 上藍田取埋再返油基就.....遲硬到!

咁有係!

你有冇諗過幾時呀女唔係藍田湊呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
358#
發表於 08-1-23 09:44 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 09:43 發表
亞女大個女la, sat 話約同學睇movie, 細佬又想睇, 我同佢講我and 細佬一齊睇la, 佢話細佬就得, 我唔得wor, 咁我話最多我坐遠d la, 佢都話no. 禽晚再問佢, 佢話好la, 不過我唔準坐咁近. ...

咁快自己去街街喇?幾大個女呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
359#
發表於 08-1-23 09:44 |只看該作者
同同學睇戲 我都係中學先第一次自己出街咋
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 09:43 發表
亞女大個女la, sat 話約同學睇movie, 細佬又想睇, 我同佢講我and 細佬一齊睇la, 佢話細佬就得, 我唔得wor, 咁我話最多我坐遠d la, 佢都話no. 禽晚再問佢, 佢話好la, 不過我唔準坐咁近. ...

Rank: 5Rank: 5


3104
360#
發表於 08-1-23 09:45 |只看該作者
我很down 呀

昨晚出完糧比個工人,不到一個鐘他即同我講,"我提前一星期同你講,我不做啦,我要返去啦."

我很不開心,我又要再找人湊仔,很煩很煩......
‹ 上一主題|下一主題