註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 funbabyhk 於 08-1-16 17:12 發表 意粉屋. 我以為你又去出血添
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 17:07 發表 OK, 再約. 咁你下星期五來食日本野嗎???
大宅
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-16 17:15 發表 下星期五應該來唔到啦. 返來要汁行李呀. 一返來就要返工.... 夜晚唔可以出來啦. 阿女吃左兩日藥, 今日下午開始退燒. :-|
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 08-1-16 17:17 發表 好快好ga la
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-16 17:20 發表 又係時間講拜拜啦~~~
原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 17:21 發表 收倒新消息: 我公司今年初八開工
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-16 16:38 發表 我囡都一樣
原文章由 funbabyhk 於 08-1-16 17:03 發表 文文, 我下午冇出街, 臨出門接到老闆娘電話, 要幫佢做 d 野. 我 e+ 都未走得, 睇黎趕唔切, 改約明天啦:
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-16 17:24 發表 LOVE, 我地係6-17/2放lunar new year ar
原文章由 cyclmama 於 08-1-16 17:24 發表 情人節wor, 咁要唔要扣自己d大假ga
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-16 17:28 發表 唔制, 你地個個都放咁長, 我only放7-10號 (紅假):tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 16:51 發表 雪文: 你媽的韓劇睇完未呀????
原文章由 雪文 於 08-1-16 17:30 發表 唔知呀, 等我今晚問吓佢, 你等住要返嗎 ?? CY, 我可以試cake 有無人有敏感牙齒呀 ??? (今晚再上來睇), 我睇怕要買敏感牙膏啦.
原文章由 hoganmama 於 08-1-16 17:29 發表 Jerry媽, I mean my son’s school ar, not me, 我都係public holiday 咋
原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 17:30 發表 嘩, 你仔/女返埋年廿九呀??????
原文章由 hoganmama 於 08-1-16 17:13 發表 我都係咁諗