註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 10:35 發表 咁神秘
返回頂部
珍珠宮
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 10:30 發表 MORNING ALL 我又要做野啦 因為公司有一個人(老板的親人)放長假(無了期 ),咁我要做晒佢d野 岩岩接手幾日我要d時間去睇佢d野 尋晚睇新聞話美國應該好快又減息wor,今次勁啦好似話 ...
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 10:41 發表 no,我都係照舊無教佢做的,只係佢有字唔識寫先可以問我ja,我一樣無理佢我自己坐係度ja,我係想焗佢自己做囉係條街度佢無得玩野又無得發x四:tongue: :tongue: :tongue:如果返到屋企先做佢會攪呢攪路又心散咁囉 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:39 發表 有心病~~我估有呱, 佢奶奶有時間有$$同d朋友返大陸去旅行, 不過講到要探仔, 新抱同孫, 佢99講n咁多次話自己"唔舒服".
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:44 發表 咁你女個補習哥哥呢? 而家無請了嗎?
伯爵府
原文章由 雪文 於 08-1-10 10:40 發表 Love,好主意. 下次我都咁帶仔去個到做功課 等佢拖拖拖時間那.
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 10:42 發表 減1.75咁好
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:42 發表 ky: 你朋友個袋賣出左未呀????
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:36 發表 雪文: 你爸媽+老爺奶奶~~我唔識講
原文章由 雪文 於 08-1-10 10:38 AM 發表 咁佢都係滾豬潤+廋肉 +己子+姜, 不是炖同煲. 因慳煤氣. 而家係個陪月做啦, 唔使理仲好.
原文章由 KY2004 於 08-1-10 10:47 發表 未呀!琴日再幫佢係BK放,點知blocked左。 而家佢話1500-1800,都肯賣喎!你地有冇人啱丫!銀藍色的中餃子袋,未用過架!
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 10:44 發表 我有朋友當年結婚, 男家連介指仔, 利是都無封ar
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:29 發表 雪文: 一陣courier會上你公司架啦, 我有野比返你
原文章由 雪文 於 08-1-10 10:48 發表 come,我係到諗, 是否我人緣真係咁差, 點解自己屋企人都咁對我. , 自己個老公又信唔過. 我可以靠那一個, 而家只有指意我對仔女, 特別我個女好啦. ...
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 10:47 發表 新聞係咁講,我睇12點後果個財經新聞講ja
大宅