關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
341#
發表於 08-1-10 10:41 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 10:35 發表
咁神秘  

唔係,不過唔係BK講。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
342#
發表於 08-1-10 10:42 |只看該作者
ky: 你朋友個袋賣出左未呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
343#
發表於 08-1-10 10:42 |只看該作者
減1.75咁好
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 10:30 發表
MORNING ALL


我又要做野啦 因為公司有一個人(老板的親人)放長假(無了期 ),咁我要做晒佢d野 岩岩接手幾日我要d時間去睇佢d野


尋晚睇新聞話美國應該好快又減息wor,今次勁啦好似話 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
344#
發表於 08-1-10 10:44 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 10:41 發表
no,我都係照舊無教佢做的,只係佢有字唔識寫先可以問我ja,我一樣無理佢我自己坐係度ja,我係想焗佢自己做囉係條街度佢無得玩野又無得發x四:tongue: :tongue: :tongue:如果返到屋企先做佢會攪呢攪路又心散咁囉  
...

咁你女個補習哥哥呢? 而家無請了嗎?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
345#
發表於 08-1-10 10:44 |只看該作者
我有朋友當年結婚, 男家連介指仔, 利是都無封ar
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:39 發表

有心病~~我估有呱, 佢奶奶有時間有$$同d朋友返大陸去旅行, 不過講到要探仔, 新抱同孫, 佢99講n咁多次話自己"唔舒服".

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
346#
發表於 08-1-10 10:44 |只看該作者
係lor, 補習唔係對埋功課咩?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:44 發表

咁你女個補習哥哥呢? 而家無請了嗎?

Rank: 8Rank: 8


17382
347#
發表於 08-1-10 10:45 |只看該作者
我try左2次啦,佢真係會好快手做的 我講明做唔晒就唔返屋企大家一齊唔好返囉:tongue: :tongue: :tongue: 佢忌完只係做做做又唔敢係條街嘈   


原文章由 雪文 於 08-1-10 10:40 發表
Love,好主意.  下次我都咁帶仔去個到做功課   等佢拖拖拖時間那.

Rank: 8Rank: 8


17382
348#
發表於 08-1-10 10:47 |只看該作者
新聞係咁講,我睇12點後果個財經新聞講ja

原文章由 hoganmama 於 08-1-10 10:42 發表
減1.75咁好  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
349#
發表於 08-1-10 10:47 |只看該作者
雪文: 原來hsbc 我得6xxx分咋.:-|

Rank: 6Rank: 6


6601
350#
發表於 08-1-10 10:47 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:42 發表
ky: 你朋友個袋賣出左未呀????

未呀!琴日再幫佢係BK放,點知blocked左。
而家佢話1500-1800,都肯賣喎!你地有冇人啱丫!銀藍色的中餃子袋,未用過架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
351#
發表於 08-1-10 10:48 |只看該作者
come,我係到諗, 是否我人緣真係咁差, 點解自己屋企人都咁對我. , 自己個老公又信唔過.  我可以靠那一個, 而家只有指意我對仔女, 特別我個女好啦.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:36 發表
雪文: 你爸媽+老爺奶奶~~我唔識講

Rank: 6Rank: 6


8125
352#
發表於 08-1-10 10:48 |只看該作者
咁....

其實我父母都係咁...係更過之而無不及...所以, 我會同佢地保持一定距離, 反正佢地都只當我係外嫁女...我寧願自己辛苦d, 咩都自己攪掂, 我都唔會求佢地幫手~

咁耐唔耐見面, 都有兩句講下...

if 好似你咁, 我唸你要忍忍忍...繼而為自己打算下...


原文章由 雪文 於 08-1-10 10:38 AM 發表
咁佢都係滾豬潤+廋肉 +己子+姜, 不是炖同煲.  因慳煤氣.
而家係個陪月做啦, 唔使理仲好.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
353#
發表於 08-1-10 10:49 |只看該作者
有無單? 你比張相我, 我幫你問下d fd
原文章由 KY2004 於 08-1-10 10:47 發表

未呀!琴日再幫佢係BK放,點知blocked左。
而家佢話1500-1800,都肯賣喎!你地有冇人啱丫!銀藍色的中餃子袋,未用過架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
354#
發表於 08-1-10 10:49 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 10:44 發表
我有朋友當年結婚, 男家連介指仔, 利是都無封ar

所以我覺得唔可以要求人地咁多, 個老公對自己好最緊要.

Rank: 8Rank: 8


17382
355#
發表於 08-1-10 10:49 |只看該作者
有,但佢唔係日日來的,加上如果亞囡果日一心散就一定做唔晒,好多時都係咁樣做唔晒又要拿返屋企做,但返到屋企佢又拖時間,我e+就係唔比佢拖囉一做唔晒果日就唔返屋企

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:44 發表

咁你女個補習哥哥呢? 而家無請了嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
356#
發表於 08-1-10 10:50 |只看該作者
come,你俾咩我要咁

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:29 發表
雪文: 一陣courier會上你公司架啦, 我有野比返你

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
357#
發表於 08-1-10 10:51 |只看該作者
我覺得唔關你事lor, 係佢地問題
原文章由 雪文 於 08-1-10 10:48 發表
come,我係到諗, 是否我人緣真係咁差, 點解自己屋企人都咁對我. , 自己個老公又信唔過.  我可以靠那一個, 而家只有指意我對仔女, 特別我個女好啦.

...

Rank: 6Rank: 6


6601
358#
發表於 08-1-10 10:51 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 10:47 發表
新聞係咁講,我睇12點後果個財經新聞講ja

love love,

係美國一個州的聯幫儲備能行個head話,  due to possible depression in US, he predicted that the interest rate would decrease by 1.75% before Q3 so to stimulate own consumption.

Rank: 5Rank: 5


4210
359#
發表於 08-1-10 10:51 |只看該作者
吓?咁擺明唔鐘意你個FRIEND入門啦

原文章由 hoganmama 於 08-1-10 10:44 發表
我有朋友當年結婚, 男家連介指仔, 利是都無封ar

Rank: 6Rank: 6


8125
360#
發表於 08-1-10 10:52 |只看該作者
ky

滾大芥菜湯?? 滾西洋菜湯?? 無野呀麻...明玩野啦   

if 我99咁, 我會好嬲..我直頭係佢面前唔飲, 兼倒q晒佢 tim ar
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖