- 在線時間
- 1153 小時
- 最後登錄
- 22-4-15
- 國民生產力
- 1061
- 附加生產力
- 62
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 16259
- 主題
- 16
- 精華
- 0
- 積分
- 17382
- UID
- 103843
 
|
唉,我唔係好敢諗啦........唉
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:25 硐表 
我仔今朝問我如果佢攞100分, 我獎咩比佢, 我話你有100分咩都得la, 我又話有90分以上就比佢去同表哥雙打psp, 佢問如果數學90分以上呢, 我話都比, 總之中英數常有90分以上, 每科獎1次, 即4科都有, 就獎4次, 佢開心都不 ... |
|