關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 4


679
341#
發表於 07-10-29 15:37 |只看該作者
我亞女今日默中文,課文有成3pages, 我禽日冇心機冇muk同佢溫,叫佢自己溫,合格我都算la
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 15:31 硐表

我估你地學校出的題目真係太深啦!

我女今日都默英文, 星期三默中文(又係拚音), 我真係想c!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
342#
發表於 07-10-29 15:40 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-29 15:37 硐表
我亞女今日默中文,課文有成3pages, 我禽日冇心機冇muk同佢溫,叫佢自己溫,合格我都算la

而家d學生(家長)真辛苦!!!! :-| :-| :-| :-|

Rank: 8Rank: 8


17382
343#
發表於 07-10-29 15:40 |只看該作者
me too呀,想唔平常心都唔得啦
經過今次之後我諗我會知點跟啦

唔貴wor,可以try下,唔敢講得唔得啦,之前我都諗住得啦點知.......唉


原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:24 硐表
Love

今日測中文我都無咩期望la, 只要唔好太差就算la

我問左學校對面間補習社, 逢星期六專補中文, 1.5hrs, $320/month, 我諗緊補唔補

Rank: 4


679
344#
發表於 07-10-29 15:43 |只看該作者
我超,呢2晚都冇muk瞓過,好想今晚瞓落床,即刻
原文章由 novemberwm 於 07-10-29 15:34 硐表


我都係好 , 好想訓, 咁晚睇tv 成1點先上床, 今朝比仔仔morning call (瀨尿.......) 真係慘 望下個鐘, 先5點半喳, 一輪之後.......再訓過..... 訓過龍......... :- ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
345#
發表於 07-10-29 15:43 |只看該作者
有人行過睇到gar, 我用個box file姐住d lor, 好小小
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 15:35 硐表

你而家個位, 有無人見倒你上網架???

我老細一行(c)出黎, 就見倒我個mon架啦!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
346#
發表於 07-10-29 15:43 |只看該作者
唉,我唔係好敢諗啦........唉

原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:25 硐表
我仔今朝問我如果佢攞100分, 我獎咩比佢, 我話你有100分咩都得la, 我又話有90分以上就比佢去同表哥雙打psp, 佢問如果數學90分以上呢, 我話都比, 總之中英數常有90分以上, 每科獎1次, 即4科都有, 就獎4次, 佢開心都不 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
347#
發表於 07-10-29 15:43 |只看該作者
原來係咁


原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:26 硐表
我唔係早走ar, 我話老闆出去開會, 即係我放假, free ma

聽日都free ar, 我老闆聽日放假

Rank: 8Rank: 8


17382
348#
發表於 07-10-29 15:44 |只看該作者
我都係咁話呀

原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:28 硐表
今日測中文, 真係無咩可能有100分, 有80分以上都好好la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
349#
發表於 07-10-29 15:47 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-29 15:43 硐表
我超,呢2晚都冇muk瞓過,好想今晚瞓落床,即刻

你今晚一於唔好再諗其他野住, 好好瞓返覺先啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
350#
發表於 07-10-29 15:47 |只看該作者
算深,但又未去到太深:-| ,只係第一次測驗我未捉摸到個模式 我諗之後會好d架啦,我自己都反思又反思個問題出係邊,我e+知道啦


原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 15:31 硐表

我估你地學校出的題目真係太深啦!

我女今日都默英文, 星期三默中文(又係拚音), 我真係想c!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
351#
發表於 07-10-29 15:48 |只看該作者
唔明, 你女有咩問題?

我仔就大意lor, 同埋無睇篇文章就去答問題, 咁有時就會答錯lor, d字又寫得唔好, 又扣分

我問亞仔知唔知咩叫閱讀理解, 唔閱讀何來理解, 唔理解又如何答問題呢, 唉……
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 15:40 硐表
me too呀,想唔平常心都唔得啦
經過今次之後我諗我會知點跟啦

唔貴wor,可以try下,唔敢講得唔得啦,之前我都諗住得啦點知.......唉


...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
352#
發表於 07-10-29 15:52 |只看該作者
我都覺得中文深, 真係唔淺lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 15:47 硐表
算深,但又未去到太深:-| ,只係第一次測驗我未捉摸到個模式 我諗之後會好d架啦,我自己都反思又反思個問題出係邊,我e+知道啦


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
353#
發表於 07-10-29 15:52 |只看該作者
lee樣我女同你仔一樣, 係懶同貪快, 成日唔睇晒文章就想答題目, 佢成日睇左個問題先, 就望文章d類似的答案, 經常都係咁錯法.

原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:48 硐表
我問亞仔知唔知咩叫閱讀理解, 唔閱讀何來理解, 唔理解又如何答問題呢, 唉……
...

Rank: 4


679
354#
發表於 07-10-29 15:53 |只看該作者
我亞女e+4年級都係咁ga, 唔睇篇文章就去答問題.真係俾佢:tongue:
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:48 硐表
唔明, 你女有咩問題?

我仔就大意lor, 同埋無睇篇文章就去答問題, 咁有時就會答錯lor, d字又寫得唔好, 又扣分

我問亞仔知唔知咩叫閱讀理解, 唔閱讀何來理解, 唔理解又如何答問題呢, 唉……
...

Rank: 5Rank: 5


1150
355#
發表於 07-10-29 15:57 |只看該作者
IRENEC
雖然我d係bk才認識到又唔係好耐日子...但我d個個都會支持你..以後有咩唔開心就上來bk傾下或者你都可以call我。

原文章由 irenec11 於 07-10-29 11:43 硐表
我已經好鬼c:cry: ,bk仲要食哂我d字

好彩可以上嚟bk同你地講吓,(我好少fd, 深交d fd又唔係hk),如果唔係,我驚我好快會short

Rank: 8Rank: 8


17382
356#
發表於 07-10-29 15:58 |只看該作者
我囡無問題 學野真係好快,反而係我&補習miss既問題,一時之間我都唔知點去講


原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:48 硐表
唔明, 你女有咩問題?

我仔就大意lor, 同埋無睇篇文章就去答問題, 咁有時就會答錯lor, d字又寫得唔好, 又扣分

我問亞仔知唔知咩叫閱讀理解, 唔閱讀何來理解, 唔理解又如何答問題呢, 唉……
...

Rank: 4


679
357#
發表於 07-10-29 16:01 |只看該作者

係呢,你仔仔interview點呀
原文章由 phoebecyl 於 07-10-29 15:57 硐表
IRENEC
雖然我d係bk才認識到又唔係好耐日子...但我d個個都會支持你..以後有咩唔開心就上來bk傾下或者你都可以call我。

Rank: 4


679
358#
發表於 07-10-29 16:03 |只看該作者
唔緊要la,起碼你e+知道個問題,慢慢改la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 15:58 硐表
我囡無問題 學野真係好快,反而係我&補習miss既問題,一時之間我都唔知點去講

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
359#
發表於 07-10-29 16:04 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 15:58 硐表
我囡無問題 學野真係好快,反而係我&補習miss既問題,一時之間我都唔知點去講

Rank: 8Rank: 8


17382
360#
發表於 07-10-29 16:07 |只看該作者
我知錯啦 我自己咁諗,錯咪改到岩為止囉


原文章由 irenec11 於 07-10-29 16:03 硐表
唔緊要la,起碼你e+知道個問題,慢慢改la
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖