關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
341#
發表於 07-10-15 14:10 |只看該作者

好多日冇上黎, 大家好嗎 ?
:D

Rank: 8Rank: 8


17382
342#
發表於 07-10-15 14:17 |只看該作者
真係好多日wor 你好busy嗎
我就算ok啦


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 14:10 硐表

好多日冇上黎, 大家好嗎 ?
:D

Rank: 5Rank: 5


3212
343#
發表於 07-10-15 14:17 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-15 12:43 硐表
我尋日都上左大6拜山, 返黎去左TST食飯, C6生日, 佢好似好開心咁, 之前我一直都無提去食飯, 係星期六晚先問佢拜完山返HK去食咩, 佢可能先放下心頭大石原來我會同佢食餐飯   ...


咁有冇趁機傾下心事ar ??

我尋日同隻佬本來話同仔仔到大埔單車行買架14"小童單(之前應成左佢返金麗唔 就買架大一點的新單車獎勵佢, 而家個家唔係好fit佢), 點知成6百幾蚊, 仲要冇新的, 只有一陳列品,去吉之島又搵唔到佢想要個隻--thomas.. 單車買唔成, 去左monkey hill, 好多monkey, 買左包花生去餵monkey, 一路餵, 一路又驚.....真係好好笑, 不過而家的天氣真係好舒服....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
344#
發表於 07-10-15 14:19 |只看該作者
funfun: 我幾時取都OK, 係藍田好D, 唔駛你再搭車呀, 唔該晒!
我唔知條褲要唔要改喎? 改褲腳駛唔駛加$$架????
一共幾多$$呀, TOTA BAG係乜野來架?????

Rank: 8Rank: 8


17382
345#
發表於 07-10-15 14:21 |只看該作者
就係又要驚又要做呢種feel好....”次”激


原文章由 novemberwm 於 07-10-15 14:17 硐表


咁有冇趁機傾下心事ar ??

我尋日同隻佬本來話同仔仔到大埔單車行買架14"小童單(之前應成左佢返金麗唔 就買架大一點的新單車獎勵佢, 而家個家唔係好fit佢), 點知成6百幾蚊, 仲要冇 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
346#
發表於 07-10-15 14:22 |只看該作者
尋日睇新聞先講MONKEY HILL有MONKEY咬傷左個女人咋!!!

原文章由 novemberwm 於 07-10-15 14:17 硐表


咁有冇趁機傾下心事ar ??

我尋日同隻佬本來話同仔仔到大埔單車行買架14"小童單(之前應成左佢返金麗唔 就買架大一點的新單車獎勵佢, 而家個家唔係好fit佢), 點知成6百幾蚊, 仲要冇 ...

Rank: 5Rank: 5


4210
347#
發表於 07-10-15 14:24 |只看該作者
平時我係打自摸$128, 打出$256果隻, 係前BF話要打大D, 佢話10年前, 又係打依D, 10年後又係打依D,:tongue:  所以咪打大左囉

原文章由 irenec11 於 07-10-15 13:26 硐表
嘩!都幾大wor

Rank: 5Rank: 5


3212
348#
發表於 07-10-15 14:26 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-10-15 14:00 硐表
JERRY MA,
我以前都打咁大, 但打完成晚都訓吾着, 因個腦用得太多, 亞女出世後無再打咁大。打麻雀都小左好多, 過時過節打下咁。我而家隻手好痕

COME COME,
其實無乜野講, 不過我寫得好慢 。你 ...


katiekma, 咁又俾你刮到料gei...
(5個扣門, 3個金麗) 有點強心針感覺....一刹那.....我的小學線又痴啦,..發作..一陣間就冇事啦!!

Rank: 5Rank: 5


3212
349#
發表於 07-10-15 14:28 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 14:21 硐表
就係又要驚又要做呢種feel好....”次”激


你講到好肉緊......好似偷 x 咁....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
350#
發表於 07-10-15 14:29 |只看該作者
我打開64大元咋, 而家仲無乜引打麻雀添, 坐到條腰骨好痛!!:-|

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 14:24 硐表
平時我係打自摸$128, 打出$256果隻, 係前BF話要打大D, 佢話10年前, 又係打依D, 10年後又係打依D,:tongue:  所以咪打大左囉

Rank: 6Rank: 6


8953
351#
發表於 07-10-15 14:30 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 14:17 硐表
真係好多日wor 你好busy嗎
我就算ok啦

公司電腦壞左硬碟, 修好後用好多時間去補返d野.....

其實妳個班主任都幾好. 發現左問題, 仲講妳知點樣做.

Rank: 6Rank: 6


8953
352#
發表於 07-10-15 14:31 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 14:22 硐表
尋日睇新聞先講MONKEY HILL有MONKEY咬傷左個女人咋!!!

個女人又係, 帶香蕉去行猴子山.

Rank: 5Rank: 5


3212
353#
發表於 07-10-15 14:32 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 14:22 硐表
尋日睇新聞先講MONKEY HILL有MONKEY咬傷左個女人咋!!!


吓!!  咁又冇為意wo. 不過真係越來越多monkey, 暗地內覺得佢地都好惡禁gei 樣, 可能而家多左行山人士, 好多人餵佢地, 生左好多baby monkey, 好多都係”母子檔出場”

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
354#
發表於 07-10-15 14:33 |只看該作者
你係咪發緊夢都掛住亞仔要入李X強呢????

原文章由 novemberwm 於 07-10-15 14:26 硐表


katiekma, 咁又俾你刮到料gei...
(5個扣門, 3個金麗) 有點強心針感覺....一刹那.....我的小學線又痴啦,..發作..一陣間就冇事啦!! ...

Rank: 5Rank: 5


3212
355#
發表於 07-10-15 14:34 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 14:31 硐表

個女人又係, 帶香蕉去行猴子山.


我地都有買左香蕉食, 不過放係架車都, 仲要用袋包好個隻,我都唔係好敢落車, 其實monkey 見到香蕉實會失控的.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
356#
發表於 07-10-15 14:36 |只看該作者
佢應該係想餵MONKEY呱???? (引猴犯罪 )

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 14:31 硐表

個女人又係, 帶香蕉去行猴子山.

Rank: 8Rank: 8


17382
357#
發表於 07-10-15 14:37 |只看該作者



原文章由 novemberwm 於 07-10-15 14:28 硐表


你講到好肉緊......好似偷 x 咁....

Rank: 6Rank: 6


8953
358#
發表於 07-10-15 14:39 |只看該作者
想問下...
come, 雪雪 :  妳地學校小二 普通話 教晒聲母沒呀 ?

Rank: 6Rank: 6


8953
359#
發表於 07-10-15 14:40 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 14:36 硐表
佢應該係想餵MONKEY呱???? (引猴犯罪 )

真係喎.  應該學上次邊位老公o甘, 拿滕條嘛.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
360#
發表於 07-10-15 14:41 |只看該作者
教晒, 而家教緊韻母.

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 14:39 硐表
想問下...
come, 雪雪 :  妳地學校小二 普通話 教晒聲母沒呀 ?
‹ 上一主題|下一主題