關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
341#
發表於 07-8-9 10:04 |只看該作者
MORNING

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
342#
發表於 07-8-9 10:06 |只看該作者
生多個????

原文章由 雪文 於 07-8-9 09:50 發表
各位早晨

Jerry 媽, 昨日同今早我都有睇份調遷計劃, 你點夠資格申請呀 ?
佢話四人家庭而家屋所不超過30平方, 你個到你話有 31平方wor

Rank: 8Rank: 8


17382
343#
發表於 07-8-9 10:12 |只看該作者
未,我好遲先會收到架
11月左右啦

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 08:57 發表
morning!!

各位收倒稅單未呀????

Rank: 8Rank: 8


17382
344#
發表於 07-8-9 10:13 |只看該作者
我仲等梗個早餐


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-9 09:19 發表
今日等唔到車, 趕唔切買早餐, 而家落街先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
345#
發表於 07-8-9 10:16 |只看該作者


原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 10:06 發表
生多個????

Rank: 8Rank: 8


17382
346#
發表於 07-8-9 10:16 |只看該作者
油塘好細雨JA

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 09:31 發表
我尋日出左TST食飯, 好彩落唔係好大雨!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
347#
發表於 07-8-9 10:17 |只看該作者
我都趕唔切買早餐, 剛食完餅乾 + 奶

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 10:13 發表
我仲等梗個早餐

Rank: 8Rank: 8


17382
348#
發表於 07-8-9 10:24 |只看該作者
鬼咩,呢份調遷計劃早2年我媽都想調過來油塘,
因為我同細妹都係呢邊大家都方面D,
我媽去房屋署問,佢地話會比間細D既我媽WOR,
我媽本來係1大1細單位,
調既話只可以比1大單位
因為我同細妹結左婚除左名所以人數唔夠
所以我媽最後都係放棄左


JERRY媽,生多個啦佢一定比你
我要生2個先夠數呀



原文章由 雪文 於 07-8-9 09:50 發表
各位早晨

Jerry 媽, 昨日同今早我都有睇份調遷計劃, 你點夠資格申請呀 ?
佢話四人家庭而家屋所不超過30平方, 你個到你話有 31平方wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
349#
發表於 07-8-9 10:26 |只看該作者
我一返去, 我老豆好緊張咁同我講, 佢已經關緊門窗.

我話一D風都無wor

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 10:16 發表
油塘好細雨JA

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
350#
發表於 07-8-9 10:29 |只看該作者
Love,我老豆都係呀.  佢想調過來鯉魚門村, 咁近我.  但我剛又打去房署, 佢話唔得.  我老豆而家三個人居住面積係 28.28, 不符合 資格, 表都唔俾填.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 10:24 發表
鬼咩,呢份調遷計劃早2年我媽都想調過來油塘,
因為我同細妹都係呢邊大家都方面D,
我媽去房屋署問,佢地話會比間細D既我媽WOR,
我媽本來係1大1細單位,
調既話只可以比1大單位
因為我同細妹 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
351#
發表於 07-8-9 10:33 |只看該作者
而家官塘LEE邊都無乜風喎! 仲話3號風球

原文章由 雪文 於 07-8-9 10:26 發表
我一返去, 我老豆好緊張咁同我講, 佢已經關緊門窗.

我話一D風都無wor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
352#
發表於 07-8-9 10:34 |只看該作者
尋晚都無覺好訓, 半夜比d雨聲風聲嘈醒, d雨水好似一盤一盤水向我個窗倒埋黎咁, 好奇wor, 無漏水wor

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
353#
發表於 07-8-9 10:37 |只看該作者
各位早晨!

乜你家的窗會漏水嗎
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 10:34 發表
尋晚都無覺好訓, 半夜比d雨聲風聲嘈醒, d雨水好似一盤一盤水向我個窗倒埋黎咁, 好奇wor, 無漏水wor

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
354#
發表於 07-8-9 10:40 |只看該作者
睇黎都打唔成
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 10:33 發表
而家官塘LEE邊都無乜風喎! 仲話3號風球

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
355#
發表於 07-8-9 10:46 |只看該作者
咁就好啦, 唔使整都好返

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 10:34 發表
尋晚都無覺好訓, 半夜比d雨聲風聲嘈醒, d雨水好似一盤一盤水向我個窗倒埋黎咁, 好奇wor, 無漏水wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
356#
發表於 07-8-9 10:46 |只看該作者
我果度尋晚又落好細雨咋喎!!!

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 10:34 發表
尋晚都無覺好訓, 半夜比d雨聲風聲嘈醒, d雨水好似一盤一盤水向我個窗倒埋黎咁, 好奇wor, 無漏水wor

Rank: 8Rank: 8


17382
357#
發表於 07-8-9 10:59 |只看該作者
又生多個

原文章由 雪文 於 07-8-9 10:29 發表
Love,我老豆都係呀.  佢想調過來鯉魚門村, 咁近我.  但我剛又打去房署, 佢話唔得.  我老豆而家三個人居住面積係 28.28, 不符合 資格, 表都唔俾填.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
358#
發表於 07-8-9 10:59 |只看該作者
間歇性gar, 有時漏有時唔漏, 尋晚d風同雨真係好勁, 無計啦, 鬼叫我住半山又高層咩
原文章由 雪文 於 07-8-9 10:46 發表
咁就好啦, 唔使整都好返

Rank: 8Rank: 8


17382
359#
發表於 07-8-9 11:00 |只看該作者
九龍灣都係好平靜:

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 10:33 發表
而家官塘LEE邊都無乜風喎! 仲話3號風球

Rank: 8Rank: 8


17382
360#
發表於 07-8-9 11:01 |只看該作者
尋晚無WOR我又聽唔到WOR


原文章由 hoganmama 於 07-8-9 10:34 發表
尋晚都無覺好訓, 半夜比d雨聲風聲嘈醒, d雨水好似一盤一盤水向我個窗倒埋黎咁, 好奇wor, 無漏水wor
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖