註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-8-9 09:50 發表 各位早晨 Jerry 媽, 昨日同今早我都有睇份調遷計劃, 你點夠資格申請呀 ? 佢話四人家庭而家屋所不超過30平方, 你個到你話有 31平方wor
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 08:57 發表 morning!! 各位收倒稅單未呀????
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-9 09:19 發表 今日等唔到車, 趕唔切買早餐, 而家落街先
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 10:06 發表 生多個????
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 09:31 發表 我尋日出左TST食飯, 好彩落唔係好大雨!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 10:13 發表 我仲等梗個早餐
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 10:16 發表 油塘好細雨JA
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 10:24 發表 鬼咩,呢份調遷計劃早2年我媽都想調過來油塘, 因為我同細妹都係呢邊大家都方面D, 我媽去房屋署問,佢地話會比間細D既我媽WOR, 我媽本來係1大1細單位, 調既話只可以比1大單位 因為我同細妹 ...
原文章由 雪文 於 07-8-9 10:26 發表 我一返去, 我老豆好緊張咁同我講, 佢已經關緊門窗. 我話一D風都無wor
子爵府
男爵府
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 10:34 發表 尋晚都無覺好訓, 半夜比d雨聲風聲嘈醒, d雨水好似一盤一盤水向我個窗倒埋黎咁, 好奇wor, 無漏水wor
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 10:33 發表 而家官塘LEE邊都無乜風喎! 仲話3號風球
原文章由 雪文 於 07-8-9 10:29 發表 Love,我老豆都係呀. 佢想調過來鯉魚門村, 咁近我. 但我剛又打去房署, 佢話唔得. 我老豆而家三個人居住面積係 28.28, 不符合 資格, 表都唔俾填.
原文章由 雪文 於 07-8-9 10:46 發表 咁就好啦, 唔使整都好返